• Zie titel, dat was Ongeveer mijn eerste serie hier op Quizlet en ik had er 25 delen van, maar vondt hem niet zo Cool, dus daarom ga ik helemaal overnieuw beginnen^^

    Intro:
    Linda wordt Zwaar Mishandeld door haar vader, Maar 1 jaar geleden is het niet gebleven bij slaan, maar heeft hij haar ook nog Misbruikt. ze weet niets over haar moeder,wie ze is en of ze leeft is een groot vraagteken in haar leven.
    Het Vreemde is dathaar vader haar 1jaar Jongere Zusje en 2 jaar Oudere broer niets doet.
    Ze wordt elke dag uitgescholden voor Hoer of slet en daardoor is haar zelfvertrouwen 0,0.
    ze weet echt niets meer te doen, en vaak denkt ze aan zelfmoord, hulp zoeken durft ze niet, like haar vader dreigt haar zusje iets aan te doen.

    Komt dit ooit goed?

    ToHo komt er later in voor:D


    Rollen:

    Hoofdpersoon+ Later vriendin van Tom: Bezet By Linda!

    Zusje van Hoofdrol+ later vriendin van Bill:Michelle

    Vriendin van Gustav: BeZet by Laura^^

    Vriendin van Georgie: BeZet by Lies

    vriendin van Linda's broer: Senna

    Vriendin van Andreas:



    Naam: Bijnaam:
    Leeftijd:
    Text:
    Foto(emo/Scene)
    Rol:


    Ice-cream Rockt more than you x3

    naam:mary

    bijnaam:doodhoofdje
    leeftijd:16

    tekst:
    halloow i'm the bitchy and the sweety mary

    iwk houw sppr veel van me vrienden
    iwk houw van voetbal en vechten en dansen
    houd oowk van msnen
    vind th leuwk
    vind dat hello kitty rockt
    vind dat zzze 16 is in plaats van 15

    is verslaafd aan muzzziieek

    en als jhe iets wilt weten dat jhe het moet vragen

    baai<33

    kan ik me nog inschrijven voor het zusje van linda?


    ja natuurlijk


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Heb je al gekozen? [/nieuwsgierig]

    Jah thnx Linda, voor de rol he, en mijn bf heeft ook een rolletje, nu zal ze blij zijn hoor
    Hopelijk niet te blij dat er iets met de baby gebeurd, want ik mag meter worden :Y)


    Live life limitless.

    Ik vind het verhaal nu al vet goed


    You can't touch music but music touch you

    (...)

    Ik meen dat dus eigenlijk wel he, ik zeg dat zeker elke dag tegen haar, jah we zien elkaar elke dag zeker meer dan een half uur, goed van ons he
    Maar weet je van wie ze zwanger is?? Niemand weet het, we denken: Jaan, Kevin, Kevin2 of haar teddybeer


    ahahahah haar Teddybeer, oooooo Lies is stout geweest en heeft niet stil kunnen zitten


    Ice-cream Rockt more than you x3

    plaatje kijk in fb

    Jah thnx Linda, voor de rol he, en mijn bf heeft ook een rolletje, nu zal ze blij zijn hoor
    Hopelijk niet te blij dat er iets met de baby gebeurd, want ik mag meter worden :Y)


    aaaaa Cool, dat vindt ik nou heel aardig van Lies^^, ik hoop dat de baby gezond is


    Ice-cream Rockt more than you x3

    oeps dhe rol zusje van linda

    (...)

    ahahahah haar Teddybeer, oooooo Lies is stout geweest en heeft niet stil kunnen zitten


    Oke die zit, hahahahaha en daarnet zei ik zo tegen ik weet neit meer wie: jah ik ben serieus (zei het ook luidop vraag me niet waarom xD) en toen; maar wacht dat kan ik niet xD
    En volgens de gene die gezegd had haar teddybeer he, die zei er twee minuten na. Maar Lies in een Teddybeer zit wel alleen maar pluche he weet je dat?
    Maar dat kwam er echt droog uit, ik ging echt strijk, aan de bushalte


    Live life limitless.

    naam:mary

    bijnaam:doodhoofdje
    leeftijd:16

    tekst:
    halloow i'm the bitchy and the sweety mary

    iwk houw sppr veel van me vrienden
    iwk houw van voetbal en vechten en dansen
    houd oowk van msnen
    vind th leuwk
    vind dat hello kitty rockt
    vind dat zzze 16 is in plaats van 15

    is verslaafd aan muzzziieek

    en als jhe iets wilt weten dat jhe het moet vragen

    baai<33

    beetje concurrentie gaan spelen ja? ^^

    (...)

    aaaaa Cool, dat vindt ik nou heel aardig van Lies^^, ik hoop dat de baby gezond is


    Dat hoop ik ook, want anders kan ik geen meter meer zijn, jawel ik ben meter van haar Ducky :D(A):D(A)


    Live life limitless.

    (...)

    Oke die zit, hahahahaha en daarnet zei ik zo tegen ik weet neit meer wie: jah ik ben serieus (zei het ook luidop vraag me niet waarom xD) en toen; maar wacht dat kan ik niet xD
    En volgens de gene die gezegd had haar teddybeer he, die zei er twee minuten na. Maar Lies in een Teddybeer zit wel alleen maar pluche he weet je dat?
    Maar dat kwam er echt droog uit, ik ging echt strijk, aan de bushalte


    ahaha, omg ik ben melig nuxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Dat hoop ik ook, want anders kan ik geen meter meer zijn, jawel ik ben meter van haar Ducky :D(A):D(A)


    ahahah Cool


    Ice-cream Rockt more than you x3

    kun jhe snel bekend maken want iwk in hoop dat iwk het bewn