• Gisteren had ik een presentatie over de War on Drugs en ik moest als enige uit de klas alleen presenteren. -Oneven aantal en het móést in tweetallen of alleen. Met z'n drieën kon helaas niet-
    Een jongen die ik nooit spreek, Tim, zat achter me en had voor mij een presentatie over kern- en windenergie, samen met zijn vriend. Tim mopperde toen ze klaar waren dat het superslecht ging, terwijl ze het eigenlijk best wel goed deden. Nu ben ik zo'n iemand die dat dan ook wel zegt, waardoor hij nogal verbaasd was.
    Toen mijn naam werd opgelezen en ik, nogal nerveus, opstond vroeg Tim zacht aan me met wie ik het samen deed. Ik wuifde het weg, als teken dat ik alleen was. Terwijl ik mijn powerpoint opende ging Tim plotseling heel relaxt naast me staan, tegen het bord aangeleund. Sissend vroeg ik wat hij in hemelsnaam aan het doen was, waarop hij antwoordde dat hij naast me bleef staan zodat ik niet alleen stond.
    Ik was even oprecht verbaasd, want ik sprak hem nauwelijks. Het blijft leuk dat sommige mensen zoiets aardigs doen, gewoon omdat ze dat kunnen.
    Heeft iemand ook ooit zoiets meegemaakt, wat je absoluut niet verwachtte?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ahw dat is echt lief!


    Believe in yourself.

    Aww, das echt heel sympathiek :)
    Zo zie je maar weer dat mensen altijd anders kunnen zijn als dat je in eerste instantie dacht.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aw dat is echt super lief !
    Zie je niet zo vaak meer bij de jongens van tegenwoordig (vind ik), haha.
    En nee, jammer genoeg is mij dat nog nooit gebeurd. :c

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 21:41 ]


    Danmarks Dynamite.

    Wat lief!
    Het enige dat ik me nu kan herinneren, is dat een onbekende jongen mijn buzzypas (= bus-abonnement) ooit terug is komen brengen, toen hij hem had gevonden onder de sneeuw (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aerion schreef:
    Dat is echt ontzettend schattig (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah. Dat is lief!

    Nou, ik was eigenlijk best ook wel verbaasd. Ik was donderdagavond bijna flauwgevallen in de les biologie. Je kent het wel. Bloedonderzoek. Ik wilde mijn grenzen kennen, dus deed ik het ook. Eerst had niemand het door (enkel dat mijn hand trilde toen meneer op de wonde drukte, werd pas later onwel) ik ging even op m'n bank zitten en blijkbaar kwam ik lijkbleek. En ik verwachtte eigenlijk dat mijn klas me eerder zou uitlachen met dat ik (bijna) ben flauwgevallen, maar ze waren echt bezorgd. De persoon die iedereen nog het meest 'pest' nog het meest.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Found schreef:
    Dat is echt super aardig! Er zijn echt van die mensen die gewoon lief voor mensen kunnen zijn zonder er iets voor terug te vragen. Echt superlief.


    Music is life :)

    Wat aardig ;o Ik wil ook een Tim in de klas ;D

    Verder heb ik niet echt iets meegemaakt wat ik niet verwachtte..
    Behalve dat ik in een spel niets vermoeden een gang in loop en opeens 2 handen mijn beeld vulde... Maar denk niet dat je dat bedoelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Awww, wie süss (bloos)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 13:03 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cas schreef:
    Dat is echt superaardig eigenlijk. Zo moeten er meer mensen zijn.


    This.
    En ja, ik heb dat wel eens met mensen met wie ik nooit spreek. Ineens zijn ze super aardig of voeren we een goed gesprek. Dat soort dingen maken mijn dag wel een beetje. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Aaw, wat lief! Ik word helemaal blij als ik zulke dingen lees, zelf heb ik nog nooit zoiets onverwachts meegemaakt.


    Live, love and laugh

    Vet lief ^^
    Ik heb ooit eens een keer gehad dat iemand mijn telefoon kwam terugbrengen, nadat ik hem verloren was in mijn val. Het was dan niet op school, maar het had me wel verbaasd dat ze me gebeld hadden met: "Ik heb je telefoon gevonden!"


    It's never gonna happen, Guys.

    Ahh cute! <3

    Aww, da's echt lief van 'm


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Assassin schreef:
    Dat is echt superaardig eigenlijk. Zo moeten er meer mensen zijn.