• Gisteren had ik een presentatie over de War on Drugs en ik moest als enige uit de klas alleen presenteren. -Oneven aantal en het móést in tweetallen of alleen. Met z'n drieën kon helaas niet-
    Een jongen die ik nooit spreek, Tim, zat achter me en had voor mij een presentatie over kern- en windenergie, samen met zijn vriend. Tim mopperde toen ze klaar waren dat het superslecht ging, terwijl ze het eigenlijk best wel goed deden. Nu ben ik zo'n iemand die dat dan ook wel zegt, waardoor hij nogal verbaasd was.
    Toen mijn naam werd opgelezen en ik, nogal nerveus, opstond vroeg Tim zacht aan me met wie ik het samen deed. Ik wuifde het weg, als teken dat ik alleen was. Terwijl ik mijn powerpoint opende ging Tim plotseling heel relaxt naast me staan, tegen het bord aangeleund. Sissend vroeg ik wat hij in hemelsnaam aan het doen was, waarop hij antwoordde dat hij naast me bleef staan zodat ik niet alleen stond.
    Ik was even oprecht verbaasd, want ik sprak hem nauwelijks. Het blijft leuk dat sommige mensen zoiets aardigs doen, gewoon omdat ze dat kunnen.
    Heeft iemand ook ooit zoiets meegemaakt, wat je absoluut niet verwachtte?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Aahw, das echt kei lief!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij doet wat goeds voor hem en hij wat voor jou, zo hoort het :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awh, dat is wel lief van hem. Zo zie je maar, het komt soms uit de meest onverwachte hoeken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, wat lief!


    ars moriendi

    Zulke mensen moeten er echt meer zijn! Er is denk ik niet iemand in mijn klas die dat zou doen haha.

    N'aw, wat super lief! Oh, zojuist belde een klasgenoot die tijdens met griepperiode van twee dagen de updates doorbriefde, wat ik een erg lief gebaar vond.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tortura schreef:
    Awh, dat is wel lief van hem. Zo zie je maar, het komt soms uit de meest onverwachte hoeken.


    26 - 02 - '16

    Dat vind ik echt heel aardig. Tof dat er nog zulke mensen zijn op deze wereld!


    Bad decisions make good stories.

    Wat aardig van hem! Netjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awh, dat was echt lief van hem!!!


    -

    Alayna schreef:
    Dat is echt aardig van hem! Ik zelf weet niet zo snel iets te bedenken..

    Evigilavi schreef:
    Naa'aahw.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ribery schreef:
    Wauw, wat lief!

    Wat lief.^^


    •*• Lululu •*•

    Dat is lief :)
    Ik had wel een keer toen we op kamp waren gingen we een nachtwandeling maken. Alleen we moesten een stuk echt haast recht naar beneden lopen. Dus ik riep ' straks val ik'. zo'n jongen achter mij dan van ik je wel op! Terwijl hij normaal niet echt bepaald veel aandacht aan mij schenkt dus ik vond dat wel grappig en aardig bedoelt :) xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.