• Join us:
    Berna - Exit - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Macavity - 17 maart
    Elle - Danosaur - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Sebas - SuperMalik - 8 april
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september
    Glenn - Itami - 18 april
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni




    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Glenn > Gliall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn


    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 20:24 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juni 2013 - 22:24 ]


    Reality's overrated.

    nessje schreef:
    (...)

    Dat zeggen die andere 6 uit de groep ook, maar ja ik kijk wel..


    Tja. Ik hoop voor je dat het goed komt.


    Reality's overrated.

    nessje schreef:
    (...)

    ik was vandaag buiten met vriendinnen, en ze mogen zo'n meisje niet in hun klas waar ik wel een mee praat enzo. dus ik ging weg van die meiden en liep naar haar toe. Ik zei 'hey' en gaf haar een klein tiktje tegen haar hoofde en ze moest lachen enzo (ik doe dat altijd als ik haar zie, gewoon voor de lol) dus toen liep ik weg en ging ik weer bij het groepje zitten. Heeft ze vanmiddag mijn vriendin opgebeld en toen kwam haar moeder er ook ineens bij. Helemaal schreeuwen tegen mijn vriendin. 'JA, WAT DENK JE WEL NIET! EEN BEETJE MIJN DOCHTER LATEN SLAAN DOOR DAT MEISJE! EN DAT MOET JE NIET DOEN, WANT IK WEET ECHT WEL DAT JULLIE HAAR PESTEN!' Ik bleek haar geslagen te hebben met mijn vuist, waardoor ze een bloedneus kreeg(?!) en nu gaat ze school erbij betrekken, dus nu ga ik dat wijf echt slaan zodat die moeder weet wat het verschil is tussen hard slaan en een zachte tik geven.. I'm pissed..

    Ze moest lachen? Oké, ik vind dat je groot gelijk hebt. Maar toch.. probeer het niet te doen, je gaat er spijt van krijgen!


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    (...)
    Ze moest lachen? Oké, ik vind dat je groot gelijk hebt. Maar toch.. probeer het niet te doen, je gaat er spijt van krijgen!


    Ik ga spijt krijgen? misschien wel, maar die moeder, die gaat spijt krijgen


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik ga spijt krijgen? misschien wel, maar die moeder, die gaat spijt krijgen

    Ow, ik verstond dat dat kind het verzonnen had. Maar de moeder heeft blijkbaar foute conclusies getrokken..

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:34 ]


    •*• Lululu •*•

    Ik wil niet naar school morgen, ik zie er zo erg tegenop. :c


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    Ik wil niet naar school morgen, ik zie er zo erg tegenop. :c


    Wat is er dan?


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Wat is er dan?


    Ik heb drie vrienden waar ik echt goed mee om ga, D,J & N. En D negeerde mij vandaag heel erg. Ik heb het idee dat dat door N komt, één van de drie.
    Maar ik snap dat niet, want zij heeft ook echt super veel vrienden.
    Anyway, ik heb dus morgen het eerste met haar les en voor de rest niemand die ik aardig vind. Dan engels en techniek 2 uur, dat valt wel mee.
    Maar dan heb ik een blokuur economie, waar ik iedereen niet aardig vind. I'm not even kidding. & dan maatschappijleer, wat wel mee valt en dan weer AK.
    Waar D dus nooit is het achtste, dus ben ik alsnog alleen.
    Maar ik doe dus ook een project bij techniek met N&D, maar ik heb er geen zin in als zij zo raar doet.

    Daarbij denk ik niet dat je weet dat ik nogal gepest ben en daardoor een pesthekel heb gekregen aan school. - woordgrap meh-
    & Ik kijk op tegen bijna wel elke dag..
    THAT'S IT. Heel raar verhaal, maar het's precies wat er staat. :')


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    Ik wil niet naar school morgen, ik zie er zo erg tegenop. :c


    •*• Lululu •*•

    Boilesen schreef:
    (...)

    Ik heb drie vrienden waar ik echt goed mee om ga, D,J & N. En D negeerde mij vandaag heel erg. Ik heb het idee dat dat door N komt, één van de drie.
    Maar ik snap dat niet, want zij heeft ook echt super veel vrienden.
    Anyway, ik heb dus morgen het eerste met haar les en voor de rest niemand die ik aardig vind. Dan engels en techniek 2 uur, dat valt wel mee.
    Maar dan heb ik een blokuur economie, waar ik iedereen niet aardig vind. I'm not even kidding. & dan maatschappijleer, wat wel mee valt en dan weer AK.
    Waar D dus nooit is het achtste, dus ben ik alsnog alleen.
    Maar ik doe dus ook een project bij techniek met N&D, maar ik heb er geen zin in als zij zo raar doet.

    Daarbij denk ik niet dat je weet dat ik nogal gepest ben en daardoor een pesthekel heb gekregen aan school. - woordgrap meh-
    & Ik kijk op tegen bijna wel elke dag..
    THAT'S IT. Heel raar verhaal, maar het's precies wat er staat. :')


    Aahh. Pesten is echt verschrikkelijk. En ik snap ook echt niet wat er met die vriendinnen met je aan de hand is. Maar sterkte Gab. Je kunt echt bij me terecht hè! Dat weet je toch?


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Aahh. Pesten is echt verschrikkelijk. En ik snap ook echt niet wat er met die vriendinnen met je aan de hand is. Maar sterkte Gab. Je kunt echt bij me terecht hè! Dat weet je toch?


    Fijn om te horen !
    Ja, krijg ik eindelijk een keer vrienden.. is het weer niet goed you know.
    Maarja. Nog vijf weken en dan vakantie. pff


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Fijn om te horen !
    Ja, krijg ik eindelijk een keer vrienden.. is het weer niet goed you know.
    Maarja. Nog vijf weken en dan vakantie. pff


    Ik ken het gevoel, ik heb nooit vrienden gehad op de basisschool en in de eerste ook niet. Ik ben niet erg goed in het maken van vrienden dus tja. Ik snap je helemaal.
    Ik zit nu serieus bijna te huilen omdat het bijna vakantie is. Gosh.


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Ik ken het gevoel, ik heb nooit vrienden gehad op de basisschool en in de eerste ook niet. Ik ben niet erg goed in het maken van vrienden dus tja. Ik snap je helemaal.
    Ik zit nu serieus bijna te huilen omdat het bijna vakantie is. Gosh.


    Ja, ik ben ook niet goed met onbekenden.
    & omg, ja. nog even, we kunnen het !


    Danmarks Dynamite.

    Nog 13 schooldagen. D:


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Nog 13 schooldagen. D:


    Ik heb nog 2 weken les, dan een proefwerkweek. Dan een week haast geen school.
    Dan nog een week haast geen school. & dan vakantie..


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Ja, ik ben ook niet goed met onbekenden.
    & omg, ja. nog even, we kunnen het !


    Tja...
    En ik bedoel. Ik wil dus niet dat het bijna vakantie is. Dat betkenend voor mij: Ik word het huis uit geplaatst en moet ergens anders verder en blijf daarbij ook nog zitten.


    Reality's overrated.