• Join us:
    Berna - Exit - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Macavity - 17 maart
    Elle - Danosaur - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Sebas - SuperMalik - 8 april
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september
    Glenn - Itami - 18 april
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni




    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Glenn > Gliall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn


    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 20:24 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juni 2013 - 22:24 ]


    Reality's overrated.

    nessje schreef:
    wat gebeurd er als je iemand op school vol slaat?

    Hangt er vanaf wat je precies met 'vol' bedoelt. ;3


    •*• Lululu •*•

    Lake schreef:
    (...)

    Euh, dan vervang ik hem wel. Sorry.

    :$ kan ik mezelf bij de shipnames zetten? :$

    Ga je gang.^^


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    (...)
    Hangt er vanaf wat je precies met 'vol' bedoelt. ;3


    idk, ik ga dat morgen wss doen daarom wou ik het weten..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Haha, lol, Noam is al 'bezet'. Haha, dan word het 'Liek' ;p


    Reality's overrated.

    nessje schreef:
    (...)

    idk, ik ga dat morgen wss doen daarom wou ik het weten..

    Niet doen! Je krijgt er alleen maar problemen mee. Waarom ga je dat doen?


    •*• Lululu •*•

    Ness, je moet mensen niet slaan, zeker niet op school. Tot mijn spijt heb ik daar ervaring mee, en niet zo'n beetje ook. :$
    (Ik werd nogal gepest en ging dus in de verdedeging op het 'vechtgebied'.)


    Reality's overrated.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Bij ons één dag schorsing. HAHAHHA


    oh, dan doe ik het wel na school


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lake schreef:
    Ness, je moet mensen niet slaan, zeker niet op school. Tot mijn spijt heb ik daar ervaring mee, en niet zo'n beetje ook. :$
    (Ik werd nogal gepest en ging dus in de verdedeging op het 'vechtgebied'.)

    Heel verkeerd van mij, maar ik vind dat nog best kunnen.
    Oké Marlijn helder denken.


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    (...)
    Heel verkeerd van mij, maar ik vind dat nog best kunnen.
    Oké Marlijn helder denken.


    Je hebt wel gelijk hoor.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben wel eens heel boos geworden en dan denk ik zo van : Don't care about die schorsing.


    Danmarks Dynamite.

    Dempsey schreef:
    (...)
    Heel verkeerd van mij, maar ik vind dat nog best kunnen.
    Oké Marlijn helder denken.


    Tja, zelfverdedeging toch?
    Nou, ik heb het toen geweten! En ik heb er niks van geleerd haha. Een week later liep ik het lokaal uit en trok aan het haar van één van de personen. Haha, toen ben ik naar huis gegaan :O


    Reality's overrated.

    Dempsey schreef:
    (...)
    Niet doen! Je krijgt er alleen maar problemen mee. Waarom ga je dat doen?


    ik was vandaag buiten met vriendinnen, en ze mogen zo'n meisje niet in hun klas waar ik wel een mee praat enzo. dus ik ging weg van die meiden en liep naar haar toe. Ik zei 'hey' en gaf haar een klein tiktje tegen haar hoofde en ze moest lachen enzo (ik doe dat altijd als ik haar zie, gewoon voor de lol) dus toen liep ik weg en ging ik weer bij het groepje zitten. Heeft ze vanmiddag mijn vriendin opgebeld en toen kwam haar moeder er ook ineens bij. Helemaal schreeuwen tegen mijn vriendin. 'JA, WAT DENK JE WEL NIET! EEN BEETJE MIJN DOCHTER LATEN SLAAN DOOR DAT MEISJE! EN DAT MOET JE NIET DOEN, WANT IK WEET ECHT WEL DAT JULLIE HAAR PESTEN!' Ik bleek haar geslagen te hebben met mijn vuist, waardoor ze een bloedneus kreeg(?!) en nu gaat ze school erbij betrekken, dus nu ga ik dat wijf echt slaan zodat die moeder weet wat het verschil is tussen hard slaan en een zachte tik geven.. I'm pissed..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    ik was vandaag buiten met vriendinnen, en ze mogen zo'n meisje niet in hun klas waar ik wel een mee praat enzo. dus ik ging weg van die meiden en liep naar haar toe. Ik zei 'hey' en gaf haar een klein tiktje tegen haar hoofde en ze moest lachen enzo (ik doe dat altijd als ik haar zie, gewoon voor de lol) dus toen liep ik weg en ging ik weer bij het groepje zitten. Heeft ze vanmiddag mijn vriendin opgebeld en toen kwam haar moeder er ook ineens bij. Helemaal schreeuwen tegen mijn vriendin. 'JA, WAT DENK JE WEL NIET! EEN BEETJE MIJN DOCHTER LATEN SLAAN DOOR DAT MEISJE! EN DAT MOET JE NIET DOEN, WANT IK WEET ECHT WEL DAT JULLIE HAAR PESTEN!' Ik bleek haar geslagen te hebben met mijn vuist, waardoor ze een bloedneus kreeg(?!) en nu gaat ze school erbij betrekken, dus nu ga ik dat wijf echt slaan zodat die moeder weet wat het verschil is tussen hard slaan en een zachte tik geven.. I'm pissed..


    Heel slecht van mij, echt heel slecht. Ik zou je willen helpen. Haha, fail...


    Reality's overrated.

    Boilesen schreef:
    Ik ben wel eens heel boos geworden en dan denk ik zo van : Don't care about die schorsing.


    en dan denk ik daar ook wel aan, maar dan denk ik weer aan die problemen die ik dan met mijn moeder ga krijgen :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lake schreef:
    (...)

    Heel slecht van mij, echt heel slecht. Ik zou je willen helpen. Haha, fail...


    Dat zeggen die andere 6 uit de groep ook, maar ja ik kijk wel..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'