• ROT NOU EENS OP MET HET ONEERLIJKE BANS ENZO.

Oke sorry ik kan me hier zo boos om maken[/ja ben een beetje raar vandaag]
    Ik zit al diep in de shit hier en door al die lullige topics word ik of anderen alleen maar meer aangezien voor onruststokers want het zou toch wel bij ons vandaan komen, dus rot eens op met die topics. En laat het rusten heb je een ban nou dan heb je een ban daar doe je niets aan heb je een waarschuwing leg je er lekker bij neer[/dat ik dit ooit zou zeggen]/
    Ik ben slim aan het worden..
    Vat het niet verkeerd op..

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Na hoeveel waarschuwingen krijg je eigenlijk een ban?
    En welke tijd zit daartussen? Bijv. Ik krijg op 9 oktober een waarschuwing, maar een half jaar later nog eentje. Telt die eerste dan nog steeds mee voor de bepaling voor een waarschuwing?

3 waarschuwingen is een ban. Die eerste waarschuwingen tellen ook gewoon mee.

Bored.

Heb je ook tijden voor een ban? [/heeft nooit ban gehad]

Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

Daar is een sticky over! =D
    Ergens in het forum staat het! ^^
    xx

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Heb je ook tijden voor een ban? [/heeft nooit ban gehad]

Hoe lang een ban duurt? Nou, een forumban duurt 48 uur. Daarna wordt hij automatisch opgeheven.

Bored.

Daar is een sticky over! =D
    Ergens in het forum staat het! ^^
    xx

Yeah I know.. maar ik wist niet in welk forum >.<
    *gaat alsnog op zoek*

No growth of the heart is ever a waste

(...)
    Hoe lang een ban duurt? Nou, een forumban duurt 48 uur. Daarna wordt hij automatisch opgeheven.

Oke.. ik dacht een maand of zo. Dat valt uiteindelijk toch mee.

No growth of the heart is ever a waste

Ja idd xD

Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

Maar als je geband bent kun je toch gewoon een nieuw profiel aanmaken..

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Maar als je geband bent kun je toch gewoon een nieuw profiel aanmaken..

Hmm, jammer genoeg kunnen we precies natrekken welke profielen allemaal van welke users zijn.

Bored.

(...)
    Hmm, jammer genoeg kunnen we precies natrekken welke profielen allemaal van welke users zijn.

Oooh..X') gheheXD

(...)

Maar is dat via het emailadres ofzo, want dan kun je het gewoon aan een andere email koppelen. Of via comp ofzo, want dan kun je het gewoon op een andere comp aanmaken..?

Dat doen ze vast via Ip adress.x'D

WHATTEHELL IS EEN BAN?;$

[kvoel me dom :P]

Nou als je je misdragen hebt op het forum bijv, teveel gespamt of een topic hebt geopent wat niet kan krijg je een waarschuwing heb je er 3 dan krijg je een ban dan kan je 48 uur niet meer op het forum, je kan er wel op maar geen topis openen en reageren, nou daarna als je weer es iets doet, dan krijg je 2 waarschuwingen en daarna een ban, daarna 1 waarschuwing en daarna ban endaarna helemaal geen waarschuwing meer maar meteen ban...

Nou als je je misdragen hebt op het forum bijv, teveel gespamt of een topic hebt geopent wat niet kan krijg je een waarschuwing heb je er 3 dan krijg je een ban dan kan je 48 uur niet meer op het forum, je kan er wel op maar geen topis openen en reageren, nou daarna als je weer es iets doet, dan krijg je 2 waarschuwingen en daarna een ban, daarna 1 waarschuwing en daarna ban endaarna helemaal geen waarschuwing meer maar meteen ban...

SoO gierig. !
    Ik heb al best wel vaak waarschhuwingen gehad, om stomme redenen. ..[maar nog nooit gebant]
    Nou ja, 't slaat nergens op!, dat je dan meteen na die waarschuwing wordt geband. want je krijgt heel makkelijk een waarschuwing.