• ROT NOU EENS OP MET HET ONEERLIJKE BANS ENZO.

Oke sorry ik kan me hier zo boos om maken[/ja ben een beetje raar vandaag]
    Ik zit al diep in de shit hier en door al die lullige topics word ik of anderen alleen maar meer aangezien voor onruststokers want het zou toch wel bij ons vandaan komen, dus rot eens op met die topics. En laat het rusten heb je een ban nou dan heb je een ban daar doe je niets aan heb je een waarschuwing leg je er lekker bij neer[/dat ik dit ooit zou zeggen]/
    Ik ben slim aan het worden..
    Vat het niet verkeerd op..

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Hunn, ik ga hem sluiten want de users hier kennende gaan ze er toch alleen maar ruzie om maken.

Bored.

Zeg ik eens wat volwassens. x'D

Mee eens. Mensen gaan schelden als ze ene ban krijgen >.< Da's zo kinderachtig,kom op zeg hoe oud ben je dan? 3? Door te gaan schelden of zo maak je die ban alleen maar erger inplaats van het kleiner maken.

Mensen zeggen het alleen maar om stoer te doen ; 'Oooh jaaa , ik heb een ban (A) ' Dan voelen ze zich heel stoer omdat ze iets verkeerds hebben gedaan,Ik ben ook wel eens gebant,Ik snap niet wat er eigenlijk zo bijzonder aan is -,-

Pictures fade away, but memories are forever

Ik zal hem dan heel even open laten, omdat jij zo volwassen bezig bent.
    Geef mij of een andere mod wel even een seintje als het uit de hand loopt, oké?

Bored.

Ik zal hem dan heel even open laten, omdat jij zo volwassen bezig bent.
    Geef mij of een andere mod wel even een seintje als het uit de hand loopt, oké?

Ajai sir!

OMG LULKINT x'D

*He's the one.

Mensen zeggen het alleen maar om stoer te doen ; 'Oooh jaaa , ik heb een ban (A) ' Dan voelen ze zich heel stoer omdat ze iets verkeerds hebben gedaan,Ik ben ook wel eens gebant,Ik snap niet wat er eigenlijk zo bijzonder aan is -,-

Er is niets speciaals aan, ik moet eerlijk toegeven dat ik het ok eerst stoer vond om een ban te hbben totdat ik mijn derde kreeg en daarna mijn vierde.. Ja dan word je er zat van,..

OMG LULKINT x'D

Ghem, Kutkind, jij moet naar bed dus oprotten.x'D(ll)

Flippen omdat je een ban krijgt om een normale reden, vind ik raar. Maar soms krijg je hem zonder reden [volgens sommige mensen> heb hem zelf nog nooit gehad] en dan begrijp ik wel dat ze zich er niet bij neerleggen.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

(...)
    Ghem, Kutkind, jij moet naar bed dus oprotten.x'D(ll)

Ik ga al!!

*He's the one.

Flippen omdat je een ban krijgt om een normale reden, vind ik raar. Maar soms krijg je hem zonder reden [volgens sommige mensen> heb hem zelf nog nooit gehad] en dan begrijp ik wel dat ze zich er niet bij neerleggen.

Ik vond al mijn bans sowieso niet echt een reden voor hebben.x'd

(...)
    Er is niets speciaals aan, ik moet eerlijk toegeven dat ik het ok eerst stoer vond om een ban te hbben totdat ik mijn derde kreeg en daarna mijn vierde.. Ja dan word je er zat van,..

Njaah het is maar hoe je het ziet,Als je bv heel erg heb zitten schelden op het forum,Zou je niet trots moeten zijn,en dat is dan bijvoorbeeld helemaal niet stoer maar laag:P en eehh niet persoonlijk opvatten hoor,het is maar een voorbeeld(A)

Pictures fade away, but memories are forever

(...)
    Njaah het is maar hoe je het ziet,Als je bv heel erg heb zitten schelden op het forum,Zou je niet trots moeten zijn,en dat is dan bijvoorbeeld helemaal niet stoer maar laag:P en eehh niet persoonlijk opvatten hoor,het is maar een voorbeeld(A)

Iew..

Na hoeveel waarschuwingen krijg je eigenlijk een ban?
    En welke tijd zit daartussen? Bijv. Ik krijg op 9 oktober een waarschuwing, maar een half jaar later nog eentje. Telt die eerste dan nog steeds mee voor de bepaling voor een waarschuwing?

No growth of the heart is ever a waste