SeaweedBrain schreef:
(...)haha in het eerste en tweede zat ik op de laatste rij in het hoekje, lekker tegen de muur
Ik wil ook naast de muur! Dan komen leerkrachten niet op je blad kijken. Nu zit ik net op de hoek van twee rijen waar ze doorlopen, en ze kijken constant mee. Gelukkig kan ik het door het raam voor me zien wanneer ze staan te kijken. Dan dek ik vlug m'n blad af, lol.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Evigilavi schreef: Ik heb de laatste dag vijftig minuten examen, mag gaan om 9u20!
Oh my god, zaaaaalig. Ik heb eerst twee uur verplichte studie, daarna een examen dat waarschijnlijk een uurtje gaat duren. Dus dat wordt nog minstens een halfuur rondkijken/slapen.
Ik wil ook naast de muur! Dan komen leerkrachten niet op je blad kijken. Nu zit ik net op de hoek van twee rijen waar ze doorlopen, en ze kijken constant mee. Gelukkig kan ik het door het raam voor me zien wanneer ze staan te kijken. Dan dek ik vlug m'n blad af, lol.
hatelijk, zolang ik maar niet aan het venster zit is het ok
Oh my god, zaaaaalig. Ik heb eerst twee uur verplichte studie, daarna een examen dat waarschijnlijk een uurtje gaat duren. Dus dat wordt nog minstens een halfuur rondkijken/slapen.
:'D
Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28
Onze mediatheek! Dafuq, nu lijkt die supergroot. In het echt is het er stikkend warm en stinkt het er. Oh, en er zit ergens in de middengang een gat in de vloer. We hebben een heel jaar op die ene plaats staan springen, en toen kwamen we op een dag binnen en ze hadden er een karton over gelegd.
Maar we hebben hoop, er is alweer een nieuw gat op komst. 8D