• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Forever single

    Jaimes schreef:
    Forever single


    Olé.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaimes schreef:
    Forever single

    Kut voor je/jullie.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:46 ]


    -

    Ik heb zo genoeg van mensen die dingen niet gewoon in je gezicht durven te zeggen maar wel achter je rug om dingen zeggen. Wees nou eens niet zo laf en gedraag je naar je leeftijd.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Kut voor je/jullie.


    Je klinkt zwaar sarcastisch, ben je dat ook?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Je klinkt zwaar sarcastisch, ben je dat ook?


    Zou ze wel moeten zijn als mensen op zo'n jonge leeftijd al beginnen met forever alone :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Zou ze wel moeten zijn als mensen op zo'n jonge leeftijd al beginnen met forever alone :P


    Dit is een topic waar je je eigen mening mag plaatsen en waar geen commentaar gegeven hoeft te worden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Destined schreef:
    (...)

    Zou ze wel moeten zijn als mensen op zo'n jonge leeftijd al beginnen met forever alone :P


    Als je een beetje leest Kevin, dan weet je dat ik zei single, wat niet pessimistisch is. Ik vind het heerlijk om single te zijn, geen enkele verplichtingen of wat dan ook. Dus, Kevin, ondanks dat je je mening best mag geven, houd die voortaan voor je als je het niet eens goed leest wat anderen zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Frodo schreef:
    (...)

    Dit is een topic waar je je eigen mening mag plaatsen en waar geen commentaar gegeven hoeft te worden.

    Dat was mijn eigen mening ^^ Ik vind het gewoon zó belachelijk dat mensen gaan janken met forever single. Als je 80 bent en nog nooit iemand hebt gehad dan mag het.

    OT: Forever in een relatie met mijn vriend. Oh hoe vervelend dit ._.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Als je een beetje leest Kevin, dan weet je dat ik zei single, wat niet pessimistisch is. Ik vind het heerlijk om single te zijn, geen enkele verplichtingen of wat dan ook. Dus, Kevin, ondanks dat je je mening best mag geven, houd die voortaan voor je als je het niet eens goed leest wat anderen zeggen.

    Oh ja. Al die verplichtingen als je een relatie hebt, jeetje zeg. Ik hou geen leven meer over ;O

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 22:02 ]


    -

    Al die landen uitzoeken van naar welke land ik eerst ga en wat de logische volgorde is, is al veel werk voor mijn wereldreis.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Als je een beetje leest Kevin, dan weet je dat ik zei single, wat niet pessimistisch is. Ik vind het heerlijk om single te zijn, geen enkele verplichtingen of wat dan ook. Dus, Kevin, ondanks dat je je mening best mag geven, houd die voortaan voor je als je het niet eens goed leest wat anderen zeggen.


    Heey, ik ben bekend :P
    Das grappig, fans gaan mijn naam al onthouden.

    In dat geval forever single ook goed, vind het alleen wel overdreven om dat nu te zeggen, want wie weet hoe je over 20 of 30 jaar bent. Ik dacht namelijk dat forever voor altijd betekende en dan vind ik het wel melodramatisch om forever te gaan roepen, terwijl je dat nooit met zekerheid kan zeggen. Das gewoon mijn mening en ik vind gewoon dat mensen beter moeten realiseren wat ze zeggen inclusief mezelf heel soms


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ^ Ja, nu weten we het wel weer ja. Mensen zeiken over hun relatie en sommigen vinden dat ook irritant, als mensen dan "forever single" of "alone" gaan roepen, boeiend. Laat het gewoon. Nu weten we wel weer de meningen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jaimes schreef:
    Forever single


    Dis.

    But I'm only fourteen, so why I am complaining? :'D


    help

    Tortura schreef:
    ^ Ja, nu weten we het wel weer ja. Mensen zeiken over hun relatie en sommigen vinden dat ook irritant, als mensen dan "forever single" of "alone" gaan roepen, boeiend. Laat het gewoon. Nu weten we wel weer de meningen.


    Zware dag gehad? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nu weer ontopic mensen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.