• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hello battery. I want to play a game.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog een door zetten, 2,5 les week en nog 1 repetitie week, DAN VAKANTIE

    Ik moet met school gewoon dezelfde eindsprint halen zoals ik dat gisteren met gym deed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik moet met school gewoon dezelfde eindsprint halen zoals ik dat gisteren met gym deed.


    This.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Waarom wil Sony Vegas niet doen wat ik wil dat-ie doet?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Iedere keer als ik je zie, krijg ik dezelfde kriebels in mijn buik als dat ik bij jouw beste vriend had in de 1e klas. Is het verkeerd om nu, na 3 jaar, jou leuk te vinden, terwijl ik eerst een relatie had met jouw beste vriend?


    Never forget who you are

    Die-pe zucht.

    Bleeeeeeeh ik ben nog steeds jaloers. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Net rijlessen gehad en het ging echt vreselijk :'D Ik zag zo weinig, heb de auto een paar keer bijna tegen een stoeprand gestuurd. De bochten heb ik slecht genomen en tijdens het inparkeren heb ik bijna de fiets van een oude oma gemolt. Optrekken en schakelen gaat daarin tegen beter. Voor het ene moet ik blijkbaar het andere opgeven :'D

    Mijn lichaam is weer eens bezig met het zijn van een klootzak en ik heb ook nog eens weinig geslapen vannacht (bijna niet zelfs).

    Oh en de volgende die zegt dat mijn vriendin zich aanstelt krijgt mijn vuist door zijn strot gedouwt.

    Iedereen een fijne dag gewenst (cat)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 9:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik word een beetje depri van al die mensen hier :'D

    Always look on the briiiiiight side of life. Tudu Tudududududu


    -

    Destined schreef:
    Waarom willen mensen nou zo graag aandacht? Het is niet dat je er verder iets mee bereikt, oké, je staat even in de spotlights positief en negatief, maar is dat het nou allemaal waard?

    Omdat we niet zonder kunnen. People aren't made to live a life in solitary confinement. We willen allemaal aandacht op de een of andere manier. Liefde, affectie, ruzie, communicatie whatever.
    Ik hoop dat mensen een keer inzien dat aandacht niet altijd negatief hoeft te zijn :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Betoog schrijven of buiten in de zon zitten....


    You are beautiful, you are love.

    Nog drie uur.D:


    •*• Lululu •*•

    Nog een week wachten. Nog één week.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik háát het dat sommige medestudenten steeds even moeten laten weten dat ze een samenvatting van een vak gemaakt hebben, terwijl ik er nul heb. Niet omdat ik het niet wil, maar ik ben gewoon hartstikke slecht in samenvatten.


    You are beautiful, you are love.