• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DarkSavior schreef:
    Net rijlessen gehad en het ging echt vreselijk :'D Ik zag zo weinig, heb de auto een paar keer bijna tegen een stoeprand gestuurd. De bochten heb ik slecht genomen en tijdens het inparkeren heb ik bijna de fiets van een oude oma gemolt. Optrekken en schakelen gaat daarin tegen beter. Voor het ene moet ik blijkbaar het andere opgeven :'D

    Mijn lichaam is weer eens bezig met het zijn van een klootzak en ik heb ook nog eens weinig geslapen vannacht (bijna niet zelfs).

    Oh en de volgende die zegt dat mijn vriendin zich aanstelt krijgt mijn vuist door zijn strot gedouwt.

    Iedereen een fijne dag gewenst (cat)



    y wanna play a game ?(duivel)
    cuz she actually does (';


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    ^ Oh, hier heb ik dus echt geen zin in. Niet nog een keer dat gezeur helemaal opnieuw.
    Mitchell gaat daarop reageren en is het weer een bitchfight. *diepe zucht*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    ^ Oh, hier heb ik dus echt geen zin in. Niet nog een keer dat gezeur helemaal opnieuw.
    Mitchell gaat daarop reageren en is het weer een bitchfight. *diepe zucht*

    Neh, heb betere dingen te doen dan me verlagen op zijn niveau.
    -gaat verder met school werk-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Neh, heb betere dingen te doen dan me verlagen op zijn niveau.
    -gaat verder met school werk-


    Dat is flauw!
    Wel altijd op mij reageren en niet op hem!
    Dit vind ik niet kunnen :P haha

    Veel plezier met schoolwerk!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Neh, heb betere dingen te doen dan me verlagen op zijn niveau.
    -gaat verder met school werk-

    Mooi, want ik dacht namelijk wel dat je erop zou reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    damn god, why don't you just see that i like you, a lot? D:

    Bieberen schreef:
    damn god, why don't you just see that i like you, a lot? D:

    Jongens zijn heel heel slecht in hints. Zelfs als ze super obvious zijn kunnen we ze nog missen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Neh, heb betere dingen te doen dan me verlagen op zijn niveau.
    -gaat verder met school werk-

    Uh het feit dat je al gaat dreigen met slaan is ook niet bepaald hoog niveau hoor :'D


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jongens zijn heel heel slecht in hints. Zelfs als ze super obvious zijn kunnen we ze nog missen :'D

    Hm, dat 'verklaart' misschien wat haha, ondanks dat die jongen in m'n klas zit, wel één tafel voor me.. Ugh ik vind 'm al leuk sinds het begin van het jaar dusja HAHA

    Genius schreef:
    (...)
    Uh het feit dat je al gaat dreigen met slaan is ook niet bepaald hoog niveau hoor :'D

    Ach, dat was een moment van zwakte zullen we dan maar zeggen.
    Maar nu weer on-topic, mensjes.

    OT: Stomme tanden, waarom voelen jullie zo raar. Komt vast door die kut boor voor tandsteen T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiiiiiiiiiiiieeeeeeee!!! xD Gebruind (en verbrand)
    Zo'n goei weer, love it =D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Genius schreef:
    (...)
    Uh het feit dat je al gaat dreigen met slaan is ook niet bepaald hoog niveau hoor :'D


    ^^ exactly my thougts nd thats why i reacted like that ...


    ___

    Beter blijft het zo'n mooi weer ;D

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:30 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Bieberen schreef:
    (...)
    Hm, dat 'verklaart' misschien wat haha, ondanks dat die jongen in m'n klas zit, wel één tafel voor me.. Ugh ik vind 'm al leuk sinds het begin van het jaar dusja HAHA

    Heb ik ook met een dude die een halfjaar geleden naast me zat.


    help

    Wat ben jij ongelooflijk irritant zeg.


    You are beautiful, you are love.

    Forever single


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.