• Mensen!
    Zouden jullie me alsjeblieft willen helpen door deze enquête in te vullen?
    http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=151845

    Het moet voor maatschappijleer, een praktische opdracht die PTA meetelt. :(
    Dank je :)


    If live gives you a hundred reasons to cry, then show life a thousand reasons to smile

    http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=151845

    Zo, nu is de link aanklikbaar. Is wel zo fijner.
    En ik zal eens eventjes een kijkje nemen en invullen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet niet of de gemiddelde Q'er de doelgroep is voor je vragenlijst


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dankje :P

    Het maakt niet uit, als hij maar 40x wordt ingevult

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 19:53 ]


    If live gives you a hundred reasons to cry, then show life a thousand reasons to smile

    Wat is AOW? Belg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Wat is AOW? Belg.


    Pensioensregeling, iedereen ouder dan 65 (/67) krijgt AOW wat zich opbouwt naarmate je langer werkt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Pensioensregeling, iedereen ouder dan 65 (/67) krijgt AOW wat zich opbouwt naarmate je langer werkt.


    Oh, bedankt!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Done.

    Die PTA meetelt? Wat bedoel je daarmee? Een PTA is - bij ons - namelijk gewoon een bestand of een boekje waar de planning van het hele jaar instaat en alle regels en regelingen, etc. Enfin, ik wil je enquête prima invullen!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wtf, een enquête over AOW? Zie je ons voor oudjes aan? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pythias schreef:
    Die PTA meetelt? Wat bedoel je daarmee? Een PTA is - bij ons - namelijk gewoon een bestand of een boekje waar de planning van het hele jaar instaat en alle regels en regelingen, etc. Enfin, ik wil je enquête prima invullen!



    Een PTA is een cijfer dat voor de overgang naar het volgende jaar geld (In mijn geval van Havo 4 naar Havo 5) en het cijfer telt ook mee voor je eindexamen cijfer.



    nerveus schreef:
    Wtf, een enquête over AOW? Zie je ons voor oudjes aan? xD



    We moesten een onderwerp verzinnen en AOW leek ons wel makkelijk :$
    En hij moet gewoon 40x ingevuld worden, maakt niet uit door wie. xD


    If live gives you a hundred reasons to cry, then show life a thousand reasons to smile

    heb hem wel ingevuld,
    maar weet niet of het wel echt handig is
    heb echt geen idee wat voor pensioen ik heb xD


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet