• De korte versie van het verhaal is dat ik een week geleden een keuzeles had. Wegens de examens was er een roosterwijziging (die nergens stond aangegeven, want zo handig zijn ze bij mij op school nou eenmaal) en ik was de enige die toevallig de docent tegenkwam (na tien minuten gezocht te hebben naar het juiste lokaal, dus hij was ook gewoon veel te laat), dus heb ik een erg ongemakkelijke en stille privéles gehad. Ik zat daar letterlijk helemaal in mijn eentje met de docent in een lokaal voor dertig leerlingen.

    Deze week zaten we blijkbaar nog steeds in dat gewijzigde lokaal, maar ik was ook nog steeds de enige die daarvan wist (of de enige die niet deed alsof ze er niets van wist), dus heb ik daar wéér in mijn eentje gezeten (nadat ik vijf minuten bij het lokaal had gewacht, want de docent was weer te laat).

    En het allermooiste? Als ik weg was gebleven, zou hij waarschijnlijk iedereen als absent hebben genoteerd, maar ik heb tijdens beide lessen toen hij een opmerking maakte over de vele afwezigen gezegd dat ze waarschijnlijk niet wisten waar we les hadden. De helft weet waarschijnlijk niet eens wie ik ben, maar ze kunnen me maar beter heel erg dankbaar zijn.

    Conclusie: ik ben de meest brave leerling ooit, gezien de hoeveelheid moeite die ik heb gedaan om toch aanwezig te zijn bij een les waar ik toch alleen maar huiswerk zit te maken. Of de meest stomme, het is maar net hoe je het bekijkt. :')


    Dus dat was mijn ontzettend spannende verhaal. Nou ben ik benieuwd, is er nog iemand die ooit een 'privéles' heeft gehad? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Folklore schreef:
    Haha, lijkt me inderdaad ongemakkelijk. En nee, ik heb geloof ik nog nooit een privéles gehad.


    Can't control my second personality

    Ja, ooit in de eerste :')
    Ik was toen de bel ging gelijk naar mijn kluisje gerend omdat ik een boek was vergeten.
    De rest van de klas kreeg op dat moment te horen van een leraar dat een bepaalde les uitviel, maar ik had dat dus niet gehoord.
    Oeps :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als een leraar niet binnen vijf minuten bij het lokaal is dat op mijn rooster staat, ben ik weg (cat). Als wij niet te laat mogen komen, mogen zij het ook niet! Ik heb wel eens privé Cambridge gehad, maar dat was omdat ik een uur wilde verzetten zodat ik eerder uit was. Ik had verwacht dat hij me gewoon opdrachten zou geven om in mijn eentje te maken, maar in plaats daarvan was hij zo aardig om een hele les aan mij alleen te geven :'D.


    i put the fun in funeral

    Hahaha awesome :Y) Wij waren vorig jaar met z'n vieren in de les volgens mij en de rest werd als absent genoteerd. (Als wij niet waren gekomen waren wij ook als absent genoteerd)


    The sun will rise and we will try again.

    Wij hebben op school een jongen die de enige in z'n richting is. En hij heeft drie uur per week dus gewoon helemaal alleen les.

    Bij mij is het één keer gebeurd, vorige winter tijdens een griepepidemie op school. Ik zat toen in een klas van zes en mijn vijf klasgenoten waren thuis gebleven. Gelukkig heb ik elke dag maar een uurtje les met enkel mijn klas, waardoor ik dus welgeteld één uur privéles gehad heb.


    The truth may be orange!

    Folklore schreef:
    Haha, lijkt me inderdaad ongemakkelijk. En nee, ik heb geloof ik nog nooit een privéles gehad.


    26 - 02 - '16

    Haha das wel leuk,

    Ik ben ook altijd erg braaf en ga ook altijd netjes naar de les :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.