Doet mij denken... Ik moet een betoog schrijven voor Nederlands en ik heb gekozen voor het moraal van homo-, lesbi- en biseksualiteit dat eigenlijk, net als heteroseksualiteit, heel normaal hoort te zijn zijn, maar toch nog steeds als ,,anders'' wordt gezien.
Dat brengt mij wel op het punt dat je in je betoog voorbeelden moet geven, het liefst met betrekkingen op jezelf, maar ik heb geen zin dat ik mijn betoog onverwachts in de klas moet voorlezen en ze er dus opeens achter komen dat ik biseksueel dan wel niet lesbiseksueel ben - ik ben vijftien, ik ben nog bezig met uitzoeken. :'D Dat gonst nogal in zo'n school en ik houd dat soort reacties liever buiten, weet je, en ik heb geen zin in gelazer met mensen die vervelend gaan doen. Zo'n moraal is er dus nog wel. Ik vind het idioot dat ik in feite op een gezellige school als deze en in een maatschappij waarin dit is toegestaan, niet eens hiervoor durf uit te komen of het te zeggen. D':
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife