• Ik kan niet geloven dat mensen het ene moment zeggen dat je niet kiest of je hetero bent of niet, maar als het over homoseksualiteit gaat, is het een maybe.

    Gelieve niet te gaan zeuren van 'oh; zo zijn Amerikanen', want ik denk dat er overal wel mensen zijn, die zo denken ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het zo raar dat mensen zo denken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry, maar ik ga de video niet bekijken. I get rage from stupid people, especially if it's about a subject that's as close to my heart as this one.

    Yes, people are fucking idiots when it comes to this. But, we're getting there, slowly. People are getting more and more 'accepting'. To gays, that is. Trans-people, asexuals, etc have no such luck...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind de reacties overwegend vrij intelligent


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Javert schreef:
    Sorry, maar ik ga de video niet bekijken. I get rage from stupid people, especially if it's about a subject that's as close to my heart as this one.

    Yes, people are fucking idiots when it comes to this. But, we're getting there, slowly. People are getting more and more 'accepting'. To gays, that is. Trans-people, asexuals, etc have no such luck...


    De meesten beseffen er wel door dat de ideeën die tegen homoseksualiteit zijn, vrij dom zijn, en niet echt doordacht, dus dat vind ik dan wel positief ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sorry, maar deze moet ik hier even plaatsen..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sibyllin schreef:
    (...)

    De meesten beseffen er wel door dat de ideeën die tegen homoseksualiteit zijn, vrij dom zijn, en niet echt doordacht, dus dat vind ik dan wel positief ^^


    Good. ^^ Ik besloot het zelf niet te kijken, want van de meeste filmpjes met zulke titels... Well, I'll be in a bad mood all day. I deal daily with people judging me for being 'gay', so I have a very lowtolerance for people's bullshit on this subject.

    Maar het is erg goed om te weten dat er progress is. Ik hoop serieus dat ik misschien tien jaar, dat ik over de straat kan lopen met mijn verloofde zonder dat er naar me gestaart wordt. :Y)
    En hopelijk kan ik haar trouwen zonder naar een ander land te gaan, maar goed...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    Good. ^^ Ik besloot het zelf niet te kijken, want van de meeste filmpjes met zulke titels... Well, I'll be in a bad mood all day. I deal daily with people judging me for being 'gay', so I have a very lowtolerance for people's bullshit on this subject.

    Maar het is erg goed om te weten dat er progress is. Ik hoop serieus dat ik misschien tien jaar, dat ik over de straat kan lopen met mijn verloofde zonder dat er naar me gestaart wordt. :Y)
    En hopelijk kan ik haar trouwen zonder naar een ander land te gaan, maar goed...


    Daarom dat ik het filmpje postte :3
    De mensen worden gewoon geconfronteerd met het feit dat ze tegenstrijdige dingen zeggen, en dat homoseksualiteit helemaal niet erg is ofzo. Gelukkig komt er inderdaad een betering ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mensen kunnen soms erg hypocriet zijn en daarvoor hoef je alleen maar hersencellen te hebben. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Javert schreef:
    (...)

    Good. ^^ Ik besloot het zelf niet te kijken, want van de meeste filmpjes met zulke titels... Well, I'll be in a bad mood all day. I deal daily with people judging me for being 'gay', so I have a very lowtolerance for people's bullshit on this subject.

    Maar het is erg goed om te weten dat er progress is. Ik hoop serieus dat ik misschien tien jaar, dat ik over de straat kan lopen met mijn verloofde zonder dat er naar me gestaart wordt. :Y)
    En hopelijk kan ik haar trouwen zonder naar een ander land te gaan, maar goed...


    Ik zou ook staren als jullie samen over straat lopen!
    Jullie zijn zo schattiiiiiig :3 *knijpt wangetjes*

    Zijn ze in de UK niet eindelijk aan het bijdraaien wat dat betreft? Dacht dat ik zoiets las op de BBC 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik zou ook staren als jullie samen over straat lopen!
    Jullie zijn zo schattiiiiiig :3 *knijpt wangetjes*

    Zijn ze in de UK niet eindelijk aan het bijdraaien wat dat betreft? Dacht dat ik zoiets las op de BBC 'hmm


    We're getting there, slowly. The bill that would allow gay marriage to happen has passed the House of Commons now! Which means it just basically has to pass the House of Lords and we're there. Earliest gay marriage may happen this summer. Doubtful, but yeah.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    We're getting there, slowly. The bill that would allow gay marriage to happen has passed the House of Commons now! Which means it just basically has to pass the House of Lords and we're there. Earliest gay marriage may happen this summer. Doubtful, but yeah.

    Dat is echt goed nieuws! Ik hoop dat het inderdaad dan al erdoor heen is. Hoe eerder, hoe beter :Y)

    -had niet eens door dat je Lizz was, tot nu toe-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Doet mij denken... Ik moet een betoog schrijven voor Nederlands en ik heb gekozen voor het moraal van homo-, lesbi- en biseksualiteit dat eigenlijk, net als heteroseksualiteit, heel normaal hoort te zijn zijn, maar toch nog steeds als ,,anders'' wordt gezien.
    Dat brengt mij wel op het punt dat je in je betoog voorbeelden moet geven, het liefst met betrekkingen op jezelf, maar ik heb geen zin dat ik mijn betoog onverwachts in de klas moet voorlezen en ze er dus opeens achter komen dat ik biseksueel dan wel niet lesbiseksueel ben - ik ben vijftien, ik ben nog bezig met uitzoeken. :'D Dat gonst nogal in zo'n school en ik houd dat soort reacties liever buiten, weet je, en ik heb geen zin in gelazer met mensen die vervelend gaan doen. Zo'n moraal is er dus nog wel. Ik vind het idioot dat ik in feite op een gezellige school als deze en in een maatschappij waarin dit is toegestaan, niet eens hiervoor durf uit te komen of het te zeggen. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is echt goed nieuws! Ik hoop dat het inderdaad dan al erdoor heen is. Hoe eerder, hoe beter :Y)

    -had niet eens door dat je Lizz was, tot nu toe-


    That's okay. :'D Het is vanwege de naamsverandering.
    Maar inderdaad. Amy en ik hebben het plan om te trouwen in 2017, dus hoe eerder, hoe beter. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    That's okay. :'D Het is vanwege de naamsverandering.
    Maar inderdaad. Amy en ik hebben het plan om te trouwen in 2017, dus hoe eerder, hoe beter. ^^


    Ik hoop dan dat het voor jullie inderdaad sneller zal zijn. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sneller is niet altijd beter. Ik gok dat ze vast een reden hebben waarom ze het pas in 2017 doen. Niet aanvallend bedoeld hoor.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 14:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.