• Ik moet een verslag van Levensbeschouwing maken, maar ik weet niet precies wat er in moet.
    Een beetje van Geert Wilders argumenten, hoeft niet per se. Maar ik heb al gezocht, maar ik kan dus niets vinden. Weten jullie dingen?
    Ik bedoel ik moet tegen de argumenten van Geert Wilders ingaan!!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 17:52 ]


    live the life you love

    Nou.. Nee, want ik ben het er niet mee eens.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Nou.. Nee, want ik ben het er niet mee eens.

    Ja, tegenargumenten hè!


    live the life you love

    Tegenargumenten? Je zegt Geert Wilders argumenten, die is er juist voor. Lol, go Geert Wilders.

    Nederland is een land van vele culturen, we horen niet één bepaalde cultuur uit te bannen!


    Let it come and let it be

    Nee. Er is nog altijd godsdienstvrijheid, en mensen mogen geloven wat ze willen. Want, wie zegt er dat ze fout zijn? En zelfs als je het verbiedt, je kan mensen niet dwingen iets te geloven. In hun hart zullen ze altijd wel moslim blijven. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Selenator schreef:
    (...)
    Ja, tegenargumenten hè!


    Ahaa, in dat geval. (:
    Het is gewoon hun geloof dus dat kun je niet verbieden. Dan kun je net zo goed alle religies afschaffen en een hele atheïstische wereld scheppen. Dit is hun manier van leven, niet alleen het geloof in hun God. Je ontneemt veel mensen alles wat ze hebben en ze doen niemand kwaad.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Discriminatie mag niet. & als je het Islam verbied ben je aan het discrimineren tegen het Islam [heb ik het zo goed gezegt?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sorry, ik ben het eens met Geertje (:


    To infinity and beyond •

    Fellatio schreef:
    Discriminatie mag niet. & als je het Islam verbied ben je aan het discrimineren tegen het Islam [heb ik het zo goed gezegt?]


    Ja, dat is godsdienstdiscriminatie ofzo. -Gayhand-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je moet wel weten. Dat hij niet de islam wil verbieden.
    Hij wil namelijk de EXTREME groepen aanpakken, meer niet.


    To infinity and beyond •

    We hebben vrijheid van godsdienst, dus verbieden kan niet. Maar inderdaad, wat leafs zegt, je moet even wat beter uitzoeken wát Geert Wilders precies wil, want hoe jij het zegt is veel te ongenuanceerd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als je de islam afschaft, dan mag je alle religies afschaffen. Kun je er in elk geval mooi voor zorgen dat die priesters geen jochies meer verkrachten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind eerlijk gezegd dat Wilders wel eens gelijk heeft.
    Maar niet in alles.


    Believe in yourself, change the world.

    Leafs schreef:
    Sorry, ik ben het eens met Geertje (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je kunt mensen niet verbieden te geloven dus je kunt nooit een geloof afschaffen. En waarom zou je. Er is niets mis mee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen