• ...en wil ons een groot plezier doen? : D
    Wij houden namelijk voor ons profielwerkstuk (oeeh belangrijk) een enquête, en voor een zo'n representatief mogelijke uitkomst van deze enquête, hebben wij zoveel mogelijk mensen nodig die hem invullen (:
    Het gaat over de mythologie in Harry Potter, maar het zijn makkelijke vraagjes hoor (:
    Dus, als je ons wilt helpen, klik dan alsjeblieft hier: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=151595
    Heeel erg bedankt!
    <3

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:01 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Baelfire schreef:
    Ingevuld! (:

    Pythias schreef:
    Ingevuld!


    Thaaanks (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Haha ik wist de helft gewoon zonder dat ik Latijn heb. Ben net iets te verslaafd aan Harry Potter haha :')
    Het waren super leuke vragen!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Haha ik wist de helft gewoon zonder dat ik Latijn heb. Ben net iets te verslaafd aan Harry Potter haha :')
    Het waren super leuke vragen!


    waren ook niet de moeiljkste latijnse namen :P
    Als je beetje goed hebt opgelet met HP dan weet je ze zo.

    Alleen wanneer ze spreukjes gaan doen dan wordt het wel wat lastige.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Page394 schreef:
    Haha ik wist de helft gewoon zonder dat ik Latijn heb. Ben net iets te verslaafd aan Harry Potter haha :')
    Het waren super leuke vragen!


    yay dankje : D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    hee, niet het antwoord hier neerzetten! (:

    Oeps, sorry :$


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)
    Oeps, sorry :$


    Haha, dank voor het aanpassen :')


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik probeerde het totdat je schoolniveau in beeld kwam. Ik heb die niet.:')


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Ik probeerde het totdat je schoolniveau in beeld kwam. Ik heb die niet.:')


    Hoe bedoel je? Anders vul je het niveau en de klas in die je het laatste hebt gedaan (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? Anders vul je het niveau en de klas in die je het laatste hebt gedaan (:

    Vraag 2. Maar ik heb niets voor het laatste gedaan, mijn school heeft gewoon geen niveau.^^


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    (...)
    Vraag 2. Maar ik heb niets voor het laatste gedaan, mijn school heeft gewoon geen niveau.^^


    ooh zo, da's gek haha, dan doe je gewoon waar het het meest op lijkt, zo precies komt het allemaal niet (:


    ONLY SEVEN LEFT <3