• ...en wil ons een groot plezier doen? : D
    Wij houden namelijk voor ons profielwerkstuk (oeeh belangrijk) een enquête, en voor een zo'n representatief mogelijke uitkomst van deze enquête, hebben wij zoveel mogelijk mensen nodig die hem invullen (:
    Het gaat over de mythologie in Harry Potter, maar het zijn makkelijke vraagjes hoor (:
    Dus, als je ons wilt helpen, klik dan alsjeblieft hier: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=151595
    Heeel erg bedankt!
    <3

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:01 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ingevuld. c:


    Danmarks Dynamite.

    Licet schreef:
    Gedaan maar ik ben wel benieuw waarvoor :Y)


    Nou, wij gaan kijken of er een verband is tussen de kennis van (belangrijke) mythen en legenden en de populariteit (of te wel de cijfers die mensen geven) van de Harry Potter- films en -boeken en of de vakken latijn en kcv daaraan mee hebben geholpen. Ook gaan wij kijken of er een verband is tussen het volgen van de vakken latijn en kcv en de kennis van mythen en legenden. (wat er waarschijnlijk wel is, maar we moesten het even zeker weten hihi)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Pabiloso schreef:
    Ingevuld, maar is dit niet wat laat voor een profielwerkstuk?


    Nope, wij hebben de presentaties enzo pas volgend jaar (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik heb trouwens een vraag: wat is kcv? Aangezien ik hier als Belg nog nooit van gehoord heb. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xBrownie schreef:
    (...)

    Nope, wij hebben de presentaties enzo pas volgend jaar (:


    Oh, wacht: JULLIE ZIJN VROEG! Wat slim!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ewijn schreef:
    Ingevuld. Maar is het heel erg dat ik soms wat uitgebreid was en bij de laatse vraag zelfs betweterig? xD


    Nee natuurlijk niet, uitgebreid is juist fijn, dan weten we iig zeker dat je het weet:)
    En ik ga even kijken naar je laatste antwoord hoor ^^
    --
    Ah joh, das toch niet betweterig, je laat gewoon zien dat je het goed weet haha, thanks voor het invullen!


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Melieke schreef:
    Ik heb trouwens een vraag: wat is kcv? Aangezien ik hier als Belg nog nooit van gehoord heb. :')


    Hebben jullie wel ckv in België?
    Wij kunnen hier kiezen uit ckv en kcv, en ckv gaat over de moderne kunst enzo, en kcv gaat over de klassieke kunst enzo (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Oh, wacht: JULLIE ZIJN VROEG! Wat slim!


    yay dankje : D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    Hebben jullie wel ckv in België?
    Wij kunnen hier kiezen uit ckv en kcv, en ckv gaat over de moderne kunst enzo, en kcv gaat over de klassieke kunst enzo (:


    Nope, van beide nog nooit gehoord. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ingevuld als een nerdje:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hahahaha, graag gedaan.
    Maarja ik doe gym, dus latijn en ik heb altijd al een voorliefde voor mythen en HP gehad ^^


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ewijn schreef:
    Ingevuld. Maar is het heel erg dat ik soms wat uitgebreid was en bij de laatse vraag zelfs betweterig? xD


    Haha. Ik denk dat ik daar ook wat betweterig ben geweest.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Boilesen schreef:
    Ingevuld. c:

    KittyChan schreef:
    Ingevuld als een nerdje:Y)

    Haha dankjewel!


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ingevuld en mijn vriendin hem laten invullen (:


    From these ashes, I will rise

    Ik heb hem ingevuld. Is het erg als ik bij bepaalde vragen nogal ging doordraafde en mijn gedachten daar letterlijk heb neergezet? :')


    Reading a good book is like taking a journey.