• Hey!

    Ik wil graag een 1D story schrijven met iemand. Ik heb nog niet echt een idee maar daar kunnen we samen wel uitkomen (:

    xx Kaylee

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Dus iedereen heeft een meisje en een jongen? Mag ik dan het meisje van Harry en Zayn?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Dus we moeten verschillende persornage's hebben. Mag ik dan de felle van de groep? Diegene die overal iets op te zeggen heeft en nooit haar mond dicht kan houden?


    Ik neem wel het grappige, sarcastische meisje.

    Ik neem degene die stil is maar wel grappig kan zijn en ook altijd bezorgd is om iedereen

    DamnBieber schreef:
    Dus iedereen heeft een meisje en een jongen? Mag ik dan het meisje van Harry en Zayn?


    Oh is Zayn ook nog vrij?
    Mag ik die dan? Want die wilde ik heel graag maar Varane vroeg aan mij of ik Louis wilde.

    Oke, dan doe ik wel het meisje dat altijd haar mening uit, maar braaf moet doen omdat haar vader streng is en bij de politie werkt? Dat word nog leuk aangezien ik Zayn een badboy wou maken die niet in haar buurt mag komen ^^


    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Sempra schreef:
    (...)

    Oh is Zayn ook nog vrij?
    Mag ik die dan? Want die wilde ik heel graag maar Varane vroeg aan mij of ik Louis wilde.
    We zouden het eerst alleen om het meisje doen en Louis bleef over daarom.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wacht ik snap het niet, dus dan wordt er geschreven vanuit de pov van het meisje en van de jongen?

    Sempra schreef:
    (...)

    Oh is Zayn ook nog vrij?
    Mag ik die dan? Want die wilde ik heel graag maar Varane vroeg aan mij of ik Louis wilde.



    Euhm ik denk dat Zayn al bezet is door varane misschien kun je Louis pakken

    Ik weet nog niet echt hoe mijn karakter gaat zijn.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    DamnBieber schreef:
    (...)We zouden het eerst alleen om het meisje doen en Louis bleef over daarom.


    Ja, maar niemand had Zayn's meisje toch?

    Sempra schreef:
    (...)

    Ja, maar niemand had Zayn's meisje toch?


    Ik wel ;P


    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Jawel varane

    Varane schreef:
    Oke, dan doe ik wel het meisje dat altijd haar mening uit, maar braaf moet doen omdat haar vader streng is en bij de politie werkt? Dat word nog leuk aangezien ik Zayn een badboy wou maken die niet in haar buurt mag komen ^^
    Nee, ik denk dat we toch liever. Het meisje van Harry en Harry kan gaan spelen. Anders word het meer zo een RPG ding.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Nee, ik denk dat we toch liever. Het meisje van Harry en Harry kan gaan spelen. Anders word het meer zo een RPG ding.




    Wat bedoel je

    Oke, ik snap er geen fuck meer van c;
    Jullie wilden toch uit de pov's van vijf meisjes schrijven?