• Hey!

Ik wil graag een 1D story schrijven met iemand. Ik heb nog niet echt een idee maar daar kunnen we samen wel uitkomen (:

xx Kaylee

[ topic verplaatst door een moderator ]

A life is an experiment. The more experiments you make the better.

Varane schreef:
    We kunnen dan wel allemaal een meisje nemen? Ik vraag nog even aan Sempra wat zij wil.

okeeee :)

Dress like you're going to meet your worst enemy today.

Hebben jullie misschien whatsapp of imessages? Kunnen we makkelijker praten.

Ik zal je toch echt moeten vertellen dat mijn telefoon vanochtend door de plee gespoeld is.

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Sempra schreef:
    Hebben jullie misschien whatsapp of imessages? Kunnen we makkelijker praten.

nope jammer genoeg niet. Ik heb over een maand pas een telefoon met whatsapp omdat ik dan jarig ben.

DamnBieber schreef:
    Ik zal je toch echt moeten vertellen dat mijn telefoon vanochtend door de plee gespoeld is.

Hoe krijg je dat voor elkaar?

DamnBieber schreef:

Wut, hoe heb je dat voor elkaar gekregen ^-^

Varane schreef:
    We kunnen dan wel allemaal een meisje nemen? Ik vraag nog even aan Sempra wat zij wil.

Goed idee!!!

Oké.. Hebben jullie trouwens al ideëen of? Ik vond het wel leuk om iets met badboys ofzo te doen ^-^

Nee een leuk idee misschien over de x-factor dat er vijf meiden meedoen en daar one direction leren kennen ofzo

Ik weet nog niet echt iets. Ik zal eens gaan nadenken.

Je kan ook doen dat 1D niet bekend is en dat we allemaal bij elkaar op school zitten. De één is een nerd de ander is populair. Ze pesten elkaar enzovoort.

lisanneeeeee schreef:
    Je kan ook doen dat 1D niet bekend is en dat we allemaal bij elkaar op school zitten. De één is een nerd de ander is populair. Ze pesten elkaar enzovoort.

Ja, die is ook wel leuk! Dan moeten we even de meiden bij de jongens verdelen. Ik kan het meisje bij Zayn wel doen?

Varane schreef:
    (...)

Ja, die is ook wel leuk! Dan moeten we even de meiden bij de jongens verdelen. Ik kan het meisje bij Zayn wel doen?

Ik kan het wel bij Niall doen ;)

Varane schreef:
    (...)

Ik wil het meisje bij Liam wel doen!

HARRY HIERR

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,