Oké, ik ha dus vanmiddag verteld dat ik een jongen leuk vind en zo, de enigste reden dat ik dit vertelde was omdat hij vanavond met me wilde afspreken en mijn moeder altijd wilt weten met wie ik ben. Dus ik gewoon uitgelegd alles en zo. En ze was gewoon haar typische zelf, beetje plagen en zo . Ik had het op facebook verteld omdat ik dacht dat als ik thuis zou komen van school zij al was gaan werken maar ik was dus eerder thuis. In ieder geval ik had wel verwacht dat ze op zijn facebook zou kijken, logisch ergens. Wat ik niet verwacht had dat ze hem TOE ZOU VOEGEN ALS VRIENDEN. Ik bedoel, HALLO, ik ken hem zelf nog niet eens super goed en zo en we gaan voor het eerst ook echt samen iets doen, althans gewoon even chillen hij kan niet lang, maar ik ben nu dus serieus zwaar pissig. Gewoon omdat ik het raar vind dat mijn moeder hem toevoegt op facebook. Kom op zeg.. Nu weet ik niet zeker of zij hem heeft toegevoegd maar dat denk ik wel. Echt niet leuk. Zulke dingen doet ze nou altijd... schaam me rot.
Nu ben ik nog nerveuzer dan ik al was,
Iemand hier ook van die moeders die zulke dingen doen?
Oh ik heb het net aan mijn moeder gevraagd: ze weet van niks.
Dus of ze zegt het zodat ik niet boos word of ze heeft per ongeluk op vrienden verzoek versturen gedrukt toen ze op zijn profiel keek..
weet niet echt wat ik er van moet denken!
EN NU STAAT HIJ ER NIET MEER TUSSEN KRIJG NOU WAT.
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:48 ]
Believe in yourself.