• ALAYHCTB 16 + ))


    "Babe, as long as your heart continues to beat, I'll be okay."
    "But I can't do this anymore, you are always hurting me and I can't handle it anymore.."


    Relationships form the foundation of all our experience; they shape us from the moment we are born through the moment we die. Relationships happen. They form regardless of our intentions, they are as effortless as breathing. Yet a relationship that strengthens you can be the most elusive thing in the world, hiding always in your own shadow. To truly know someone, to create a relationship that feeds your spirit, you must open yourself up, become vulnerable, be a child in awe and fear. This is the most terrifying thing, more frightening than any disaster, any harm that may be visited upon us. And yet, to let go, to dive into that fear, gives life meaning. It is the most exquisite joy, and the greatest triumph of human life.

    But my life is forced by that one person.


    x Drew N. Lloyd
    x Charles "Charlie" J. Wakefield


    Dit verhaal is een jaar geleden geschreven op het account Mockingjayy wat ook mijn eerste account was. Het word deels herschreven en er gebeuren nieuwe dingen. Ook zal dit verhaal hier eindigen met meet details op de personen. Ik heb dit verhaal btw 16 + gemaakt omdat er mishandeling en seks in voor komt. (Mijn andere verhaal Rhine Submersion || 16 + is hier op gebaseerd.)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 15:09 ]


    I'm on a highway to hell ~

    Het ziet er wel leuk uit, maar waarom link je naar de meldingen dat je een kudo of abo hebt? :') Ten eerste werkt het volgens mij niet - je ziet het bericht wel, maar je geeft geen kudo/neemt geen abo - en ten tweede zou het, als het wel werkte, een erg flauwe manier zijn om meer van die dingen te verzamelen, aangezien je er niet eens bij zet waar mensen eigenlijk op klikken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het ziet er wel leuk uit, maar waarom link je naar de meldingen dat je een kudo of abo hebt? :') Ten eerste werkt het volgens mij niet - je ziet het bericht wel, maar je geeft geen kudo/neemt geen abo - en ten tweede zou het, als het wel werkte, een erg flauwe manier zijn om meer van die dingen te verzamelen, aangezien je er niet eens bij zet waar mensen eigenlijk op klikken.


    Moesten eigenlijk twee foto's zijn. Is verkeerd gegaan.


    I'm on a highway to hell ~