• Mijn username is een kopje, geen plaat

    MattSmith schreef:
    Interessant, Noek. Je bent blijkbaar een Nederlander.
    In welke provincie woon je? Misschien weet ik dan wel een vereniging voor je.


    Ik woon in provincie Utrecht.


    Reality's overrated.

    Blubblubblub.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gelukkige verjaardag, Marthe ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    EN IK HEB EINDELIJK MAIL TERUGGEKREGEN


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    Gelukkige verjaardag, Marthe ^^


    Bedankt. (:


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    EN ZONDER FB OF WAT DAN OOK, IK WIST HET GEWOON


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    EN ZONDER FB OF WAT DAN OOK, IK WIST HET GEWOON


    N'ahw. :'D


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Ben ik nu braaf?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    NEEEEEEEEEEEEE. UPSIDE DOWN SPEELT NIET MEER. D:


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Sibyllin schreef:
    Ben ik nu braaf?



    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Yay ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    Gelukkige verjaardag, Marthe ^^


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)


    PICK UP THE COURAGE AND WRITE IT YOURSELF.

    Just kidding. Thanks. (:


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    En nu wachten op de uitslag.^^


    •*• Lululu •*•

    Raziel schreef:
    (...)

    PICK UP THE COURAGE AND WRITE IT YOURSELF.

    Just kidding. Thanks. (:

    Te lui.^^


    •*• Lululu •*•