MattSmith schreef:
(...)
Welcome Noek. Ik ben Kim. Mijn bijnaam is Kimmemens.
16 jaartjes oud. Ik word op 14 september 17.
Dit jaar heb ik examen gedaan in HAVO. Op donderdag 13 juni krijg ik daarvan de uitslag. Ik ga hopen dat ik ben geslaagd. Na de middelbare school ga ik Communication and Multimedia Design studeren aan de Hogeschool van Amsterdam. Daarvoor ben ik vandaag aangenomen.
Boogschieten is mijn passie, op dit moment schiet ik één keer per week recurve, dat is mét vizier, en één keer per week zonder, dus barebow.
Sinds maandag ben ik niet meer single. Als ik het over hem heb, zie je meestal JJ staan. Dat zijn zijn initialen.
Ik ben een Whovian, Gleek en een Rusher. Matt Smith vind ik in alle opzichten awesome. Vraag niet waarom, hij is het gewoon.
Dit is denk ik het belangrijkste wat ik over mezelf kan vertellen.
Euhm, ik ben 15, jarig op zeventwintig juni.
Ik doe gymnasium. Maar ga dit jaar over doen vanwegen ziekte en ik dus al een jaar niet naar school kan.
Ik wil ook heel graag op boogschietles, ik heb wel een boog geschoten, maar heb nog nooit les gehad. Ik rijd paard, sinds mijn twaalfde op NK niveau en ik ben vorig jaar derde geworde. Ik ben net niet geplaatst in de eredevisie van Nederland omdat ik dus ziek ben.
Ik ben Directioner, Potterhead en Tribute.
Oh en ik heb een crush op mijn beste vriend c;
Nou, ik ben dus niet zo interresant.
Reality's overrated.