• Princess School

    Being NOT a princess is not easy!



    Het verhaal gaat over een meisje die uit huis is gezet en heeft helemaal niks. Uiteindelijk ziet ze een groot gebouw en ze wil vragen of ze daar kan overnachten voor een tijdje maar dan blijkt het een prinsessen school te zijn maar aangezien ze geen plek heeft om te verblijven doet ze net als of ze ook een prinses is.

    ( dit is even samengevat)

    http://www.quizlet.nl/stories/116200/princessschool/

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 16:34 ]


    Everybody can fly.

    Ik heb al een abo :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Als ik me goed kan herinneren mag je niet om abo's vragen (cat)


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Als ik me goed kan herinneren mag je niet om abo's vragen (cat)


    Dat wist ik niet want, ik zie het namelijk wel vaker maar mag dan wel zoiets als. Ik ben een nieuwe story begonnen Princess School wel ?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 16:51 ]


    Everybody can fly.

    Hoe kan ik de titel veranderen in Nieuwe story begonnen ' Princess School' ?


    Everybody can fly.

    VogueFairy schreef:
    (...)

    Dat wist ik niet want, ik zie het namelijk wel vaker maar mag dan wel zoiets als. Ik ben een nieuwe story begonnen Princess School wel ?


    Je mag wel gewoon reclame maken, dus je zou een mod kunnen vragen de titel te veranderen in bijv: Princes school. Alleen rechtstreeks om abo's en kudo's vragen mag geloof ik niet.


    Stenenlikker

    VogueFairy schreef:
    Hoe kan ik de titel veranderen in Nieuwe story begonnen ' Princess School' ?

    Vraag een mod :Y)


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Je mag wel gewoon reclame maken, dus je zou een mod kunnen vragen de titel te veranderen in bijv: Princes school. Alleen rechtstreeks om abo's en kudo's vragen mag geloof ik niet.


    okeee dan weet ik dat voor de volgende keer :) maar welke mod kan hier dan het beste voor vragen?


    Everybody can fly.

    VogueFairy schreef:
    (...)

    okeee dan weet ik dat voor de volgende keer :) maar welke mod kan hier dan het beste voor vragen?


    Dat maakt niet uit, gewoon een mod.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit, gewoon een mod.


    oké


    Everybody can fly.

    Zoals je al hebt begrepen is om abo´s vragen niet toegestaan, dit staat duidelijk uitgelegd in de regels. Ik zal de titel aanpassen en ik neem aan dat je er niet nogmaals om vraagt (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Zoals je al hebt begrepen is om abo´s vragen niet toegestaan, dit staat duidelijk uitgelegd in de regels. Ik zal de titel aanpassen en ik neem aan dat je er niet nogmaals om vraagt (:


    okeee bedankt;) en ik had trouwens al een andere moderator gevraagd dus ik zal haar dan even een berichtje sturen dat het al opgelost is :)


    Everybody can fly.