• Hey,
    Ik heb een leuk idee voor een verhaal maar ik weet niet precies hoe ik het moet gaan schrijven.
    Het gaat over een klas op een school. Alle andere leerlingen zijn weg en elke keer wordt er iemand uit de klas vermoord.
    Het is misschien een beetje kinderachtig, maar het is mijn eerste verhaal.
    Dus kunnen jullie alsjeblieft helpen met ideeën ofzo?
    Dankjewel! x

    Uhm, start met schrijven? Maak je personages?
    Also, je mag geen titels met alleen hoofdletters.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alleen maar help mag niet en alleen maar hoofdletters mag ook niet!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alleen help mag niet en je mag ook niet de titel in alleen hoofdletters doen.
    Leest IEMAND ooit de regels?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou uh sorry hoor? Chagerijnig zeker?

    SimonEx schreef:
    Nou uh sorry hoor? Chagerijnig zeker?

    Chagrijnig*
    Daarnaast, het staat in de reglementen. Iedere newbie komt hier tegenwoordig direct met een topic waar tienduizend regels in worden gebroken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SimonEx schreef:
    Nou uh sorry hoor? Chagerijnig zeker?

    Ze heeft wel gelijk. Je hoort de huisregels te lezen als je registreert en je daar ook aan te houden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Alleen help mag niet en je mag ook niet de titel in alleen hoofdletters doen.
    Leest IEMAND ooit de regels?


    Ik had als een braaf kind de regels gelezen ^^ -in dit geval wel handig, maar ik zit pas een jaar op het forum terwijl ik al 2 jaar op Q ben-

    OT: misschien moet je beginnen met schrijven, hulp vragen aan een Bèta-reader of aan anderen of ze je tips kunnen geven.
    Je kan ook gewoon even in een paar woorden opschrijven wat je in een hoofdstuk wilt vertellen en dat dan gaan uitwerken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bedankt Jaimes :)

    En jezus niet zo zeiken man. Iedereen maakt wel eens een foutje, ik ben vast niet de enige hoor?
    Je hoeft niet meteen te flippen zeg het gewoon vriendelijk. dan zullen er ook eens mensen naar je luisteren?

    SimonEx schreef:
    En jezus niet zo zeiken man. Iedereen maakt wel eens een foutje, ik ben vast niet de enige hoor?
    Je hoeft niet meteen te flippen zeg het gewoon vriendelijk. dan zullen er ook eens mensen naar je luisteren?


    Ahh welkom op Quizlet dan :P
    De site waarbij dit gebruikelijk is en mensen al flippen om het kleinste ding.
    Persoonlijk vind ik dat vaak erg vermakelijk, maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    SimonEx schreef:
    En jezus niet zo zeiken man. Iedereen maakt wel eens een foutje, ik ben vast niet de enige hoor?
    Je hoeft niet meteen te flippen zeg het gewoon vriendelijk. dan zullen er ook eens mensen naar je luisteren?


    Graag gedaan en ik heb gewoon een normale tip voor je, ga normaal om met de andere mensen hier op Q, want dan kun je ook normaal gedrag terug verwachten. Het is logisch dat je op sites zoals deze regels hebt, zeker op een forum. (: Daarom is het gewoon fijn als iemand daarover de regels leest, want dit soort topics met dingen die tegen de huisregels ingaan, komen vaker langs. Op den duur kan dit gewoon mensen irriteren, daarom wijzen ze je erop dat je de huisregels moet lezen. Dit is gewoon zodat jij niet van dit soort reacties krijgt en zij die ook niet hoeven te zeggen. (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SimonEx schreef:
    En jezus niet zo zeiken man. Iedereen maakt wel eens een foutje, ik ben vast niet de enige hoor?
    Je hoeft niet meteen te flippen zeg het gewoon vriendelijk. dan zullen er ook eens mensen naar je luisteren?

    Wil je beetje opletten met wat je zegt?
    En dat gebeurd nu eenmaal als veel mensen de regels niet lezen. Na een tijdje zijn de anderen dat zat dat en dan krijg je dit soort dingen. Let de volgende keer gewoon eventjes op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahh welkom op Quizlet dan :P
    De site waarbij dit gebruikelijk is en mensen al flippen om het kleinste ding.
    Persoonlijk vind ik dat vaak erg vermakelijk, maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden.


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :p

    Maar alsnog eh als je meteen zo reageert wil NIEMAND meer op deze site komen. Het is irritant als je er iets voor de eerste keer opzet en meteen zoon fk rare reactie krijgt?

    SimonEx schreef:
    Maar alsnog eh als je meteen zo reageert wil NIEMAND meer op deze site komen. Het is irritant als je er iets voor de eerste keer opzet en meteen zoon fk rare reactie krijgt?

    Over wie heb je het? Mij of Barnabas? Als je het tegen mij hebt, ik zie niet in waarom het een rare reactie is. Ik vertel je gewoon dat het niet mag en pas het voor je aan. Dan weet je het voor de volgende keer en heeft niemand er last van.

    Nu zou ik het fijn vinden als dit topic weer on-topic gaat.

    OT: Iets wat ik altijd doe is alvast een einde bedenken en kijken hoe ik daarnaar toe kan werken. Dat helpt mij altijd heel erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.