• Hallo. Er zijn niet veel mensen tegen wie ik kan zeuren dus dacht ik ik gooi het even op quizlet. Ik weet het is een vreemd en oninteressant verhaal maar oke.

    Iemand in mijn klas noemen we even A. Het klinkt vet gemeen en zo dat ik dit zeg, maar hij is echt verschrikkelijk. Arrogant, serieus lelijk -ja klinkt gemeen- en vreselijk irritant. Maar op de een of andere manier gaat hij met ons (3 mensjes) om. Zijn 'vrienden' die bij ons in de klas zitten zijn super en met hen ga ik wel om en dan ook nie gedwongen of zo. Maar oke, ik mag die A dus niet zo. Nu heeft hij tegen mijn broer (die hij via via kent) gezegd dat hij denkt dat ik hem ( die A dus) stalk. Dat dus nooit.
    Zo wanhopig word ik nooit. Ik ben niet zo bezig met dat gedoe en zo, maar ik word gek van mijn broer en de twee mensjes die het weten en mij constant zitten te plagen/pesten. Een vriendin van mij ging aan A vragen waar huj het over had met mijn broer gister en toen zei A dat hij dat niet meer wist (terwijl dat gister was). Nu weet ik dus niet of mijn broer nou gelogen heeft of niet. En nee ik ben niet op A, echt dat is 1 ding dat zeker is. Ik heb al tegen m'n broer enzo gezegd dat hij erover moet kappen, maar dat werkt niet echt.
    Sorry, ik moest dit ff ergens kwijt. Het zal wel een onbegrijpelijk verhaal zijn en zo, maar ik kan niet zo goed uitleggen.
    Jullie ook irritante mensjes in je klas?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik begrijp het inderdaad niet helemaal. Maar als je je zo aan hem ergert, zou ik hem maar zoveel mogelijk ontwijken en zo min mogelijk van 'm aantrekken.
    Ik heb geen irritante mensen in mijn klas. Wel zijn het allemaal meisjes, waar ik soms best wel moe van word.


    You are beautiful, you are love.

    Well, that sucks.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jep. Ik herken het en ik moet ermee op kamp :c
    Heel veel sterkte met negeren..


    26 - 02 - '16

    Slaan. Heel. Hard. Slaan.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb alleen last van mensen die afspraken niet nakomen wat betreft praktische opdrachten -_-, maar verder is iedereen uit mijn klas wel oké.

    Wel best een idioot als hij dat daadwerkelijk tegen je broer heeft gezegd. Heel veel sterkte met hem en de rest die je ermee lastig valt negeren.


    Happy Birthday my Potter!

    Ja.. dat is irritant.. gewoon allemaal negeren en er niet op in gaan.. dan snappen ze misschien zelf dat er echt niks is. Ze vinden het waarschijnlijk juist grappig dat je zo boos wordt en er zo op reageert... Soms denken mensen dan dat je diegene dan juist leuk vind, aangezien sommige mensen het ontkennen als ze iemand leuk vinden haha :p

    ik heb op dit moment geen irritante mensjes haha

    Anarose schreef:
    Slaan. Heel. Hard. Slaan.


    Can't control my second personality

    Anarose schreef:
    Slaan. Heel. Hard. Slaan.


    From these ashes, I will rise

    MissCastle schreef:
    Well, that sucks.

    + Mijn eigen klas is oké. Er is maar één iemand aan wie ik me doodirriteer, maar iedereen irriteert zich aan die persoon dus dat valt mee. Verder ben ik dol op mijn klas, het had zoveel erger kunnen zijn.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb ook zoiets en als hij onnuttige dingen tegen mij zegt sla, knijp of schop ik hem. Het is een gewoonte geworden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ehh, volgens mij heeft die gozer aandacht te kort dat hij daarover gaat liegen? :'] Niet op letten en gewoon negeren, hoe moeilijk het ook is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha dank jullie wel voor de reacties.
    Ja ik ga hem slaan, wat er misschien nogal vreemd uit ziet met m'n kleine 1,57 tegen een dikke jongen van 1,80... Ach. En voor de rest is mijn klas top hoor, echt had in geen enkele andere klas willen zitten. Heb hem alleen niet echt nodig.
    Was vandaag naar de ortho, gaat ie aan vriendin van mij vragen waar ik ben en de hele tijd door zeuren. Hoezo wanhopig. Ik ga negeren&slaan, bedankt voor de tips en voor iedereen die dit kent: succes!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Curlies schreef:
    Ik heb ook zoiets en als hij onnuttige dingen tegen mij zegt sla, knijp of schop ik hem. Het is een gewoonte geworden.


    Dat is misschien nou ook weer niet de beste oplossing...


    Bad decisions make good stories.

    Wat vervelend, maar als je er op niet reageert, gaat de lol er van af voor hun en stopt het vast vanzelf.

    Och, ja, er zit één vreselijk joch in mijn klas.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niet in mijn klas, maar wel op school of buiten school. Wat ik een x heb gedaan is heel boos op zo'n jongen worden, en daarna heb ik niet meer met m gepraat en nu laat hij me ook met rust gelukkig. Wel zie ik m nog elke week maar daar ga ik niet dood aan dus ja xD

    Succes!


    Music is life :)