Hallo. Er zijn niet veel mensen tegen wie ik kan zeuren dus dacht ik ik gooi het even op quizlet. Ik weet het is een vreemd en oninteressant verhaal maar oke.
Iemand in mijn klas noemen we even A. Het klinkt vet gemeen en zo dat ik dit zeg, maar hij is echt verschrikkelijk. Arrogant, serieus lelijk -ja klinkt gemeen- en vreselijk irritant. Maar op de een of andere manier gaat hij met ons (3 mensjes) om. Zijn 'vrienden' die bij ons in de klas zitten zijn super en met hen ga ik wel om en dan ook nie gedwongen of zo. Maar oke, ik mag die A dus niet zo. Nu heeft hij tegen mijn broer (die hij via via kent) gezegd dat hij denkt dat ik hem ( die A dus) stalk. Dat dus nooit.
Zo wanhopig word ik nooit. Ik ben niet zo bezig met dat gedoe en zo, maar ik word gek van mijn broer en de twee mensjes die het weten en mij constant zitten te plagen/pesten. Een vriendin van mij ging aan A vragen waar huj het over had met mijn broer gister en toen zei A dat hij dat niet meer wist (terwijl dat gister was). Nu weet ik dus niet of mijn broer nou gelogen heeft of niet. En nee ik ben niet op A, echt dat is 1 ding dat zeker is. Ik heb al tegen m'n broer enzo gezegd dat hij erover moet kappen, maar dat werkt niet echt.
Sorry, ik moest dit ff ergens kwijt. Het zal wel een onbegrijpelijk verhaal zijn en zo, maar ik kan niet zo goed uitleggen.
Jullie ook irritante mensjes in je klas?
"It's funnier in Enochian." ~ Castiel