• Hi!

    Nou, dit moet ik even kwijt. Waarom ik dit vertel is dat ik het niet "geheim" wil houden of opkroppen, want dat heeft alleen maar erge gevolgen.
    Mijn oudere broer van tweeëntwintig heeft gisteravond een auto ongeluk gehad. Hij ligt nu in coma, ik weet niet precies wat er gebeurd is want ik wil niet luisteren, en heeft zijn been gebroken en een aantal kneuzingen. De dokters zeggen dat hij waarschijnlijk over een paar dagen wakker wordt en alles weer goed komt.

    Nou, waar ik zo bang voor ben is dat ie overlijdt. Niet dat ie daar veel kans op heeft, alleen dat ligt op een paar jaar geleden. Zeven jaar geleden, toen ik tien was, was mijn jongere broertje van vier ook onder een auto gekomen en is gestorven. Na twee jaar was ik er met moeite overheen want we hadden een erg sterke band. Ik ben dus doodsbang dat mijn oudere broer het niet haalt. Het enige wat ik kan doen is rustig zijn en hopen, ook is Quizlet een afleiding.

    Ik heb gelukkig fantastische vrienden, vriendinnen en familieleden die me steunen. Natuurlijk maakt het -het er een klein beetje beter op, als zulke lieve mensen je steunen. Hier op Quizlet heb ik ook een aantal die altijd voor me klaar staan, bedankt allemaal. Het is fijn dat ik dit nu even kan typen, dat had ik echt nodig.

    Brooke.

    Edit: Hij is vandaag wakker geworden. De dokters zeggen dat hij snel herstelt. Als het steeds beter gaat zeggen ze dat hij rond midden juni naar huis mag, misschien eerder.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 17:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn broer is vorig jaar omvergereden geweest met zijn dax. Mijn moeder heeft me dan in paniek opgebeld en vroeg of ik mijn vader wou laten weten wat er gebeurd was. Als ik vroeg of het ernstig was wilden ze me niets vertellen. Het enige wat ik wist was dat het ernstig was en dat hij in het ziekenhuis lag. Ik heb de hele avond kapot bezorgd geweest en gehuild. Tot uiteindelijk mijn ouders me dat verlossende telefoontje hebben gegeven.
    Ik ben door die namiddag en avond geraakt door constant afleidingen te zoeken. Ik heb enorm lang aan de telefoon gehangen met mijn beste vriendin en een vriend van me is naar me toe gekomen om me te steunen.
    Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik begrijp waar je door gaat. Die onzekerheid is echt verstikkend. Ik raad je aan om gewoon zoveel mogelijk afleiding te vinden en die vind je het best bij vrienden en familie. Nou daar heb ik hem tenminste gevonden.
    En verder kan ik je alleen heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat het in orde met hem komt.


    And in that moment, we were infinite.

    Jeetje, sterkte.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wow, dan kan ik wel snappen dat je daar bang voor bent, maar zoals je er al ingeschreven hebt; dat is onwaarschijnlijk.
          Veel sterkte, hopelijk komt je broer snel weer bij! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heftig D:
    Sterkte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik snap dat je bang bent.
    Ik hoop dat alles goed komt <3

    *Cyberhug*


    26 - 02 - '16

    Wow, dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken....
    Heel veel sterkte en ik hoop dat het weer helemaal goed komt met je broer!


    Stenenlikker

    Wow, dat is even niet niks en echt heel heftig.
    Jeetje, in ieder geval veel sterkte ermee en blijf positief! Het komt wel goed.


    Your make-up is terrible



    Héééél veel sterkte!


    Do what people say you can't.

    Cyborg schreef:
    Ik snap dat je bang bent.
    Ik hoop dat alles goed komt <3

    *Cyberhug*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Eerst en vooral wil ik je veel sterkte wensen.
    Als de dokters er van overtuigd zijn dat alles weer goed komt, zou ik hen geloven ook al kan dat erg moeilijk zijn, het is tenslotte je broer.
    Ik weet uit ervaring hoe schrikwekkend zo'n gebeurtenis kan zijn dus ik weet hoe je je momenteel voelt.
    Of toch deels.
    Als ik kon, zou ik je helpen maar ik vrees een beetje dat ik vanaf hier niet veel kan doen dan mijn luisterend oor aan te bieden.
    Indien er iets is, mag je me altijd contacteren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cyborg schreef:
    Ik snap dat je bang bent.
    Ik hoop dat alles goed komt <3

    *Cyberhug*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heel erg bedankt allemaal!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het is heel begrijpelijk dat je daar bang voor bent!
    Hopelijk komt alles goed :3
    Sterkte! *hug*


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wow, wat ontzettend heftig.
    Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent, vooral gezien wat er met je broertje gebeurd is. Maar als de dokters zeggen dat het allemaal goedkomt, is dat waarschijnlijk ook zo. Heel veel sterkte! <3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ai, ik hoop heel erg voor je dat alles goed komt!
    Now have a hug :)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:58 ]


    yeehh