• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    "Dat zien we dan wel" antwoord hij. "Maakt niet uit". Op mijn vraag over het koken zegt hij dat we wel een schemaatje kunnen maken of dat we gewoon kijken wie er zin heeft om die dag te koken of dat we soms misschien gewoon bestellen. Dan glimlacht hij een vrij sexy lach. Shit. Voordat ik hem zo weer aanstaar, richt ik mijn blik naar beneden en sta ik op, waardoor ik recht voor hem sta. Ik herpak mezelf en kijk hem weer aan. "Ik denk dat ik je aanbod wel accepteer, maar je moet stoppen met die blikken en de lach die je nu op je gezicht hebt, want geloof het of niet, maar ik heb op dit moment heel erg de neiging om je te zoenen en te bespringen..." zeg ik terwijl ik hem aan blijf kijken. Ik ben eigenlijk best wel verrast dat dit uit mijn mond komt, maar ja.. op dit moment wil ik hem best bespringen..

    Jake Harper

     "Ik denk dat ik je aanbod wel accepteer, maar je moet stoppen met die blikken en de lach die je nu op je gezicht hebt, want geloof het of niet, maar ik heb op dit moment heel erg de neiging om je te zoenen en te bespringen..."  Ik knipper even verbaast met mijn ogen. "lach? blikken?" Ik grijns weer even. "Ik denk dat het onbewust gebeurt dus kan niks garanderen" Antwoord ik. "En over dat bespringen.." Ik zwijg eventjes. "even zonder raar over te komen ofso..." Ik kijk snel om me haan,alsof we in het openbaar zijn. "Ik heb geen bezwaar"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij knippert even verbaast met zijn ogen, dit had hij blijkbaar niet verwacht. "Lach? Blikken?" en hij grijnst weer even. "Ik denk dat het onbewust gebeurt dus kan niks garanderen" antwoord hij. "En over dat bespringen.." hij zwijgt even en ik wacht. "Even zonder raar over te komen ofzo.." hij kijkt even om zich heen, alsof hij er zeker van zijn dat er verder niemand anders is. "Ik heb geen bezwaar" zegt hij. "Nee, blijkbaar niet" zeg ik dan. Ik weet niet wat me bezielt maar ik pak zijn shirt vast en trek hem naar me toe en zoen hem. Ik trek zijn shirt al snel uit en ga mijn vingers over zijn borst en buik heen. Ik trek mezelf terug en bekijk zijn bovenlichaam. "Shit" mompel ik dan goedkeurend en dan zoen ik hem weer.

    Jake Harper

    "Nee blijkbaar niet." Esmée pakt mijn shirt vast, trekt me naar zich toe en zoent me. Even ben ik verbaast maar zoen terug want hey, het is een tijd geleden. Al snel heeft ze mijn shirt uitgetrokken. Ze streelt haar vingers over mijn buik en borstkast "shit" klinkt het goedkeurend. Ze zoent me nogmaals. Met mijn handen op haar heupen trek ik haar tegen me aan. "Wanneer trek je hierin?" mompel ik zacht tegen haar lippen nadat ik er een zacht en sexy beetje in haar onderlip heb gegeven en voor ik haar weer zoen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 23:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me tegen zich aan. "Wanneer trek je hierin" mompelt hij zacht tegen mijn lippen nadat hij eerst zacht op mijn lip heeft gebeten. Vervolgens zoent hij me weer en ik zoen hem terug. "Snel" mompel ik tussen het zoenen door. Ik laat mijn handen weer over zijn borst heen gaan en laat ze langzaam afdwalen naar zijn onderbuik. In plaats van ze verder naar beneden te laten gaan ga ik weer omhoog en eindig met mijn vingers in zijn haren. Mijn ademhaling en hartslag zijn inmiddels al flink omhoog gegaan en ik kantel mijn heupen tegen hem aan.

    Jake Harper.

    "Snel" mompelt Esmée tussen het zoenen door. Esmée haar vingers glijden over mijn buik,Door naar mijn onderbuik, terug omhoog naar mijn haren. Net als ik mijn handen onder haar shirtje laat glijden, als mijn telefoon gaat. Ik wil eigenlijk niet opnemen. "sorry" zucht ik. "Jake" zeg ik een tikkel geïrriteerd. "Ja Jake, kun je nu beginnen? de afwasser heeft een ongelukje gehad, En ik durf die meiden niet alleen te laten. Jij kan tenminste een beetje leiden. Pleease, je mag dan ook eerder weg" Ik sluit even pijnlijk mijn ogen. "Oke. ik kom eraan" Ik slaak een diepe zucht. "er is een ongelukje gebeurt op werk, ik moet eerder beginnen...Je kunt vanavond nog langskomen??"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij laat net zijn handen onder mijn jurkje glijden, als zijn telefoon gaat. "sorry" zucht hij en hij neemt op. Stomme rot telefoon. Ik hoor degene aan de andere kant van de lijn niet, maar op een gegeven moment sluit hij even zijn ogen. "Oke.Ik kom eraan" zegt hij en hij zucht. "Er is een ongelukje gebeurd op het werk, ik moet eerder beginnen.. Je kunt vanavond nog langskomen??" stelt hij voor. Ik kijk even sip maar knik dan. Mijn ademhaling en hartslag zijn nog niet rustig. Liever maak ik nu af waar we aan begonnen waren. "Hoe laat ben je klaar met werken?" vraag ik dan. Ik pak zijn shirt, die ik blijkbaar achter me op het bed had laten vallen en hou die voor hem op. Als hij hem aanpakt loop ik zijn kamer uit, opzoek naar mijn pumps. "En hoe snel wil je dat ik hier intrek?" vraag ik vanuit de woonkamer terwijl ik mijn pumps weer aantrek.

    (oeps sorry)

    Jake Harper

    "Hoelaat ben je klaar met werken?" Ze geeft me mijn shirt aan. Loopt vervolgens naar de woonkamer. "wanneer wil je dat ik erin trek?" vraagt Esmée vanuit de woonkamer. Ik trek mijn shirt aan en loop naar de woonkamer. "Wanneer je kan, zo snel mogelijk als je het toch vraagt" In de grote spiegel doe ik even snel mijn haar goed. "Sorry ik Zou t ook liever afmaken. ik ben om vijf uur klaar."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [haha geeft niet hoor :p]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij komt ook de woonkamer ingelopen. "Wanneer je kan, zo snel mogelijke als je het toch vraagt" geeft hij als antwoord. Hij kijkt in de grote spiegel en doet zijn haar goed. "Sorry ik zou t ook liever afmaken. Ik ben om vijf uur klaar" zegt hij. Ik knik even. "Oke, ik kom na...." en dan gaat ook mijn telefoon over. "Serieus..." mompel ik terwijl ik in mijn tas naar mijn telefoon zoek. Ik pak hem eruit en neem op. Het is Stephen, een hele goede vriend van mij en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik vraag hoe het hem gaat en hoe het daar thuis gaat en hij verteld een verhaaltje. Terwijl hij zijn verhaaltje verteld bekijk ik Jake nog even. Ik draai me weer om en pak mijn tas, aangezien het nog even kan duren voordat Stephen uitverteld is. Ik draai mijn telefoon een stukje zodat ik er niet direct meer in praat. "We kunnen.. het duurt nog wel even voordat hij uitgesproken is aan de andere kant van de lijn" zeg ik tegen Jake die meteen zijn verhaal onderbreekt door te vragen tegen wie ik het heb. "Niet tegen jou, vertel maar verder ik luister nog steeds" zeg ik terwijl ik even met mijn ogen rol, maar met een glimlach op mijn gezicht.

    Fleeko schreef:
    Blake Austin Gabriëls

    Ze grinnikte even ,om mijn slechte woordkeuze ,maar daarna was ze weer serieus.
    "En wat voor klusje mag dat dan zijn?" vroeg ze achterdochtig. "En niet om heel vervelend te klinken, maar zou ik er ook iets voor betaald krijgen?"
    "Ja tuurlijk krijg je ervoor betaald. En het is schilderen ,ik ben bezig met mijn huis op te knappen ,maar als ik alles alleen doe ,dan geraak ik echt niet ver."zeg ik met een glimlachje.
    "Als je akkoord gaat dan kunnen we een prijs afspreken."stel ik dan voor. Oké het is niet echt een baantje ,maar alleen is het soms echt saai.


    Schilderen? Dat kon ik wel! Dacht ik ten minste. Ik moest eerlijk bekennen dat ik dat nog niet zo vaak had gedaan, maar vast wel vaak genoeg om het niet helemaal te verprutsen. Ik knikte begrijpend. Ik wist niet hoe groot zijn huis was, maar ik kon me voorstellen dat het lang kon duren om alles te verven als je alleen bent. "I'm in!" Zei ik vrolijk. Het was werk en ik kreeg ervoor betaald, dus natuurlijk accepteerde ik. Blake had me zelfs kunnen vragen of ik zijn huis wilde helpen bouwen en ik had nog ja gazegd als ik er geld voor had gekregen. Zo wanhopig was ik dus. Nu kwam het tweede, een prijs afspreken. Ik had geen idee wat mensen gemiddeld kregen voor het schilderen van een huis. "uhm, 2,50 per uur, of zo? Of is dat heel veel? Ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat je normaal krijgt voor het schilderen van een huis." Zei ik, half blozend.

    [Sorry voor delate reactie, er kwam onverwacht iets tussen :$ En sorry voor mogelijke spelfouten, maar im zit op de Ipad, zonder spellingscontrole -.-]


    First things first, but not necessarily in that order

    Jake Harper

    Esmée knikt. "Oké, ik kom na" Dan gaat haar telefoon af. "Serieus" Een glimlach verschijnt op haar gezicht als ze opneemt, daardoor vraag ik me meteen af wie het is. Ze draait zich om en pakt haar tas. Ik haal mijn schouders op, trek mijn t-shirt uit en doe mijn werk t-shirt aan, Zo hoef ik alleen zo nog maar mijn schort aan te doen. "We kunnen, het duurt nog wel even voor hij uitgesproken is aan de andere kant van de lijn" Zegt ze. "Oké, ga je mee naar the brew? Dan kan je me latté proeven" Ik knipoog even. "Kom je na me werk ook daarheen of?" Ik pak mijn tas en open de deur. Wacht tot Esmée eruit is en sluit dan de deur af. In stilte lopen we naar the brew aangezien Esmée aan de telefoon is. Daar loop ik snel naar achter en doe de schort om dat ze naar het ziekenhuis kunnen en ga achter de bar staan, kijken of Esmée binnen is gekomen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Oke, ga je mee naar the brew? dan kan je me latté proeven" zegt hij en knipoogt even ik grinnik. "Kom je na me werk ook daarheen of..?" hij pakt zijn tas en loopt naar de deur. "Ja dat is goed." zeg ik tegen Jake. Ik loop de deur uit en in stilte lopen we naar the brew. Ik 'hmm' af en toe in de telefoon en reageer soms. Als we bij the brew zijn loopt Jake naar achter. Stephen is eindelijk klaar met zijn verhaal en ik vertel hem dat ik hem straks nog even terug bel. Dan ga ik ook naar binnen en zie dat Jake inmiddels al achter de bar staat met een schort om. Ik loop naar de bar en ga zitten. "Nou, laat eens proeven.." zeg ik dan "En mag ik een pistoletje met carpaccio? Ik heb trek" zeg ik dan terwijl ik hem even met een glimlachje aankijk.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 9:52 ]

    Jake Harper

    "Nou laat eens proeven en mag ik een pistoletje met carpaccio? Ik heb trek" Zegt ze terwijl ze even glimlacht. "Ja ik heb ook wel trek in iets" zucht ik. Ik maak het broodje carpaccio en wat later zet ik de latté dan ook voor haar neer. "Dat is dan drie dollar vijftig alsjeblieft dame" Zeg ik terwijl ik met mijn handen dan weer op de bar leun. "Wat ga je vandaag doen?" Vraag ik dan maar. Het is inmiddels alweer rustig. De meeste mensen zijn aan het werk en de jongeren hebben hun drankje en zitten rustig, binnen of buiten. Ik heb geen zin om nu al echt aan het werk te gaan dus ben blij dat iedereen voorzien is. Dan hoef ik niks te doen. Mijn twee collega's staan ook wat of zijn net iets aan het schoonmaken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Ja ik heb ook wel trek in iets" zucht hij. Ik trek ietwat geamuseerd een wenkbrauw op. Hij was degene die zijn telefoon op nam. Hij gaat aan de slag met mijn broodje en niet veel later zet hij de latté ook voor me neer. "Dat is dan drie dollar vijftig alsjeblieft dame" zegt hij terwijl hij met zijn handen op de bar leunt. "Wat ga je vandaag doen?" vraagt hij terwijl ik een briefje van 5 dollar uit mijn portemonnee vis en die op de bar leg. "Geen idee" zeg ik dan. "Misschien dat ik straks met een boek in central park ga zitten in de zon." Ik haal even mijn schouders op. Ik neem een hap van mijn broodje en als ik mijn hap heb doorgeslikt pak ik de latté en neem een slokje. Ik lik mijn lippen even af en knik dan. "Niet verkeerd, al vind ik een warme chocolademelk nog altijd lekkerder" zeg ik dan.

    Jake Harper

    Esmée geeft een briefje van 5, Ik geef haar het wissel geld terug. "Geen idee, Misschien ga ik straks met een boek in het park zitten in de zon" Ze neemt een hapje van het brood en daarna een slokje van haar Latté. "Niet verkeerd, al vind ik warme chocolademelk nog lekkerder" Ik schud mijn hoofd. "Spijtig spijtig" zeg ik. "Of in plaats van in het zonnetje in Central park te gaan zitten, Kun je alvast wat van je spullen inpakken?" Ik haal mijn wenkbrauwen even op. Ik weet eigenlijk zelf niet eens waarom ik zo praat. Zo ben ik eigenlijk totaal niet, Al ben ik wel iemand die aan one night stands doet dus geen problemen heeft om met vreemde mensen het bed in te duiken. Maar dit word mijn huisgenoot, dus dit kan anders worden. Ik kijk wel hoe alles loopt, ze is een aardig meisje dus ik denk dat er geen problemen zullen komen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]