• Ik weet het ik ben een nederlander maar intereseer me in kermissen/pretparken


    Wat vinden jullie ervan dat de sinksenfoor weg moet van de zuiderdokken?


    Mijn mening:

    ONZIN
    Om 6 bewoners ga je toch niet 1 van de grootste kermissen van Belgie wegdoen?
    Meer dan 150 foorkramers moeten dan naar ergenst anders. En dan alle petities op het web.
    Tip voor die bewoners: VERHUIS!!!!!!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik snap die bewoners. Zou jij het fijn vinden als je zo'n kermis in de buurt hebt? --' Van mij mag die kermis best weg. Sneu voor de kermisuitbaters die op die kermis staan, maar ik ben er zeker van dat er zes buren geklaagd hebben, maar er meer zijn die zich er aan ergeren.


    comfort in c h a o s

    Ik denk dat mijn zus en ik daar eens een discussie over gehad hadden, iets van dat er mensen die er net woonden klaagden over het lawaai. Ik vind het belachelijk, dat als je wéét dat er een foor is, je daar gaat wonen en erover gaat klagen. Ga dan ergens anders gaan wonen.

    Maar ik kan ook begrijpen dat het irritant is, anyway. :')


    help

    Reid schreef:
    Ik snap die bewoners. Zou jij het fijn vinden als je zo'n kermis in de buurt hebt? --' Van mij mag die kermis best weg. Sneu voor de kermisuitbaters die op die kermis staan, maar ik ben er zeker van dat er zes buren geklaagd hebben, maar er meer zijn die zich er aan ergeren.


    9 van de 10 keer staat die kermis er al langer dan zij hier wwon en

    En de kramers hebben dan geen recht op hun brood?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Reid schreef:
    Ik snap die bewoners. Zou jij het fijn vinden als je zo'n kermis in de buurt hebt? --' Van mij mag die kermis best weg. Sneu voor de kermisuitbaters die op die kermis staan, maar ik ben er zeker van dat er zes buren geklaagd hebben, maar er meer zijn die zich er aan ergeren.


    Ex astris, sciencia

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    9 van de 10 keer staat die kermis er al langer dan zij hier wwon en

    En de kramers hebben dan geen recht op hun brood?

    Jawel, maar er zijn andere kermissen, waar ze misschien minder verdienen, maar voor minder overlast zorgen. Bovendien staat die kermis er al lang, dus kan je dat van alle bewoners bijna zeggen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 19:39 ]


    comfort in c h a o s

    Raziel schreef:
    Ik denk dat mijn zus en ik daar eens een discussie over gehad hadden, iets van dat er mensen die er net woonden klaagden over het lawaai. Ik vind het belachelijk, dat als je wéét dat er een foor is, je daar gaat wonen en erover gaat klagen. Ga dan ergens anders gaan wonen.

    Maar ik kan ook begrijpen dat het irritant is, anyway. :')

    Hier sluit ik mij bij aan. Perfect voorbeeld van hoe arrogant mensen zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Reid schreef:
    (...)
    Jawel, maar er zijn andere kermissen, waar ze misschien minder verdienen, maar voor minder overlast zorgen. Bovendien staat die kermis er al lang, dus kan je dat van alle bewoners bijna zeggen.


    Het 'verdienen' is het belangrijkste hé.

    Plus je hoort de bewoners van rotterdam ook niet klagen en 30 april in Amsterdam dat zijn al die dingen hé verdraagzaamheid?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Nou ja, ik begrijp het best dat ze het niet leuk vinden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hebben foren trouwens niet altijd een vast uur waarop ze sluiten?

    Ik weet in ieder geval dat de oktoberfoor van Oostende altijd om 23u stopt.


    help

    Ik vind het echt belachelijk. Die kermis is daar al jaren zo en opeens moet het veranderen. Een kermis begin pas om 14-15u ten vroegste en de meeste kraampjes zijn om 22u al dicht. Ik loop ook niet te klagen dat de kermis in Gent niet meer op het Sint-Pietersplein mag zijn. Ik heb gekozen om daar op kot te gaan, dus het is ergens mijn eigen fout. Ik begrijp dat het lawaai vervelend kan zijn, maar het is maar voor twee weken. Komaan zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je ergens wilt wonen en je weet zoiets ga er niet wonenn
    Bij ons in de stad, als je daar woont weet je gewoon. Kermis is een hoop Herrie en met carnaval precies hetzelfde.
    als je er neit tegen kunt ga daar dan gewoon niet wonen.
    Maar ze kunnen wel wat doen tegen geluidsoverlast. bij ons is na 10en bv. dat het geluid een stuk zachter moet, wie dat niet doet krijgt een fikse boete. Geloof me dat helpt echt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan hadden die bewoners daar niet moeten gaan wonen. Ze kozen er zelf voor om daar te gaan wonen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Raziel schreef:
    Ik denk dat mijn zus en ik daar eens een discussie over gehad hadden, iets van dat er mensen die er net woonden klaagden over het lawaai. Ik vind het belachelijk, dat als je wéét dat er een foor is, je daar gaat wonen en erover gaat klagen. Ga dan ergens anders gaan wonen.

    Maar ik kan ook begrijpen dat het irritant is, anyway. :')


    This exactly.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Dan hadden ze daar maar niet moeten gaan wonen.
    Ik begrijp dat het vervelend is, maar dat hadden ze kunnen weten.