• Nee ik ga niet vragen om iemand iets voor me te laten doen, of ook maar voor iemand iets te maken, maar ik wilde gewoon mijn eerste creatie aan jullie tonen. en die ziet er ongeveer zo uit:



    groter

    mijn eerste fotobewerking aller tijden wat denken jullie?

    edit: dit heb ik voor Nederlands gemaakt om mezelf voor te stellen (het is raar, maar dat ben ik ook)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 18:22 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou die tekst verder naar rechts doen. Het is niet erg als het niet in het midden staat, maar wel als je het niet duidelijk kunt lezen. Of je moet een ander kleurtje doen.
    Verder vind ik hem heel lief (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alphonse schreef:
    Ik zou die tekst verder naar rechts doen. Het is niet erg als het niet in het midden staat, maar wel als je het niet duidelijk kunt lezen. Of je moet een ander kleurtje doen.
    Verder vind ik hem heel lief (:
    haha die tekst stond al op de foto daarmee anders had ik dat wel gedaan ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Goed gelukt ! Mijn eerste zag er heel anders uit :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Waarmee gemaakt?
    Goed gelukt.

    Ik vindt hem knap voor je eerste :].
    Je moet niet weten hoe mijn eerste eruit zag haha xd.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hij is zoveel beter dan mijn eerste. Goed gedaan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed gelukt! Mijn eerste photoshop opdracht (voor school, doe grafisch vormgeving) was eigenlijk vrij saai :')


    To infinity and beyond •

    Dankjewel allemaal

    en @Sempra ik heb hem met Gimp gemaakt en eerst een tutorial gekeken hoe je moest blenden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque