• Iemand tips tegen vettig haar?
    Want ik was mijn haar nu dagelijks, en ik zou graag terug maar om de dag mijn haar willen wassen.
    Maar ik denk steeds dat het vettig is, en dan was ik het maar omdat ik dat echt vies vind...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Valentino schreef:
    (...)

    Weetje wat je misschien ook kan proberen, dat is een trucje van mij toen ik er heel erg last van had namelijk.
    Je weet toch die flesjes citroensap? Daarmee de aanzet wassen, niet de punten, want die gaan dan uitdrogen, maar citroensap droogt uit, en als je haar echt zo snel vet is, neemt dat het een beetje weg.
    Het werkte voor mij in ieder geval wel, maar voor die 20 cent kun je het altijd uitproberen.
    ontkleurt citroensap niet vanwege haar zuren?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chico schreef:
    (...)ontkleurt citroensap niet vanwege haar zuren?


    Je haar wordt lichter... Met citroensap wassen en in de zon geloof ik. Wauw Jacco, ik ben onder de indruk...


    Miep

    Chico schreef:
    (...)ontkleurt citroensap niet vanwege haar zuren?


    Onder andere, maar dat is alleen als het geconcentreerd is, niet met water gemengd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Macavity schreef:
    (...)

    Je haar wordt lichter... Met citroensap wassen en in de zon geloof ik. Wauw Jacco, ik ben onder de indruk...
    Vanwaar altijd die verbazing?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chico schreef:
    (...)Vanwaar altijd die verbazing?


    Schat, ik? Verbazing? c:


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Schat, ik? Verbazing? c:
    ...


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chico schreef:
    (...)...


    Sorry Jacco. Ik zal je nooit meer onderschatten. Je IQ ligt hoger dan de meest hoogbegaafde Nederlander. Beter?


    Miep

    Cas schreef:
    Als je elke dag je haar wast, word het juist vettig. Gebruik shampoo's die vettig haar voorkomen en was het niet elke dag. Borstel/kam je haar ook niet te vaak, want daardoor word het ook vettiger.


    + als je je haar in een knot doet , dan zie je nauwelijks dat het vet is ! (:
    Dus als je haar toch weer vet is , maar je hebt het al gewassen de dag ervoor , dan kun je ook gewoon een knot in doen , en het desnoods de dag erna weer wassen !

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:09 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Macavity schreef:
    (...)

    Sorry Jacco. Ik zal je nooit meer onderschatten. Je IQ ligt hoger dan de meest hoogbegaafde Nederlander. Beter?
    IQ 130 *zelf-schouderklopje*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chico schreef:
    (...)IQ 130 *zelf-schouderklopje*


    Ja. Het spijt me echt heel erg. En ik zal geen grapjes meer maken over je hoogbegaafdheid. Sir Jacco. Ze zouden je moeten ridderen.
    Genoeg geslijmd, of moet ik nog doorgaan?(cat)


    Miep

    Als je in de zomervakantie -en verder niks te doen heb dan- je haar om de dag wast, wordt het minder snel vet. Dan kan het wennen. Bij mij werkte het in ieder geval (:


    Stop holding me under and let me breathe.

    Macavity schreef:
    (...)

    Ja. Het spijt me echt heel erg. En ik zal geen grapjes meer maken over je hoogbegaafdheid. Sir Jacco. Ze zouden je moeten ridderen.
    Genoeg geslijmd, of moet ik nog doorgaan?(cat)
    Ga door, ga door, het klinkt zo goed *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik had vroeger ook ontzettend vet haar, maar ik ben er nu van af :)

    Je mag best elke dag je haar wassen, maar je moet je haar echt heeeel goed uitspoelen, altijd!!

    Heeft bij mij geholpen


    Music is life :)

    Als je je haar elke dag gaat wassen blijft het vettig, ik heb het zelfde probleem :L


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Je moet je haar om de dag gaan wassen, van te vaak wassen wordt het vet.


    Bad decisions make good stories.