• Iemand tips tegen vettig haar?
    Want ik was mijn haar nu dagelijks, en ik zou graag terug maar om de dag mijn haar willen wassen.
    Maar ik denk steeds dat het vettig is, en dan was ik het maar omdat ik dat echt vies vind...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    :( ik heb hetzelfde probleem...
    vaker je kussensloop wassen !
    en elke dag gewoon shampoo erin pleuren :)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Je moet je haar toch juist niet elke dag wassen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als je elke dag je haar wast, word het juist vettig. Gebruik shampoo's die vettig haar voorkomen en was het niet elke dag. Borstel/kam je haar ook niet te vaak, want daardoor word het ook vettiger.


    Your make-up is terrible

    Vaak lijkt het vettiger dan het is, althans dat is bij mij altijd het geval. Ik had eerst een hele fijne shampoo van Elvive voor vettig haar en die werkte echt goed. Verder moet je niet te vaak aan je haren zitten met je handen, daar worden ze alleen maar vettiger van.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik was mijn haar iedere dag soms zelfs twee keer per dag ivm zwemmen en ik heb geen vettig haar. Ik spoel wel aan het einde áltijd met koud water, maar ik weet niet of het daar mee te maken heeft, haha :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik gebruik ELKE DAG shampoo :)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ja, ik weet dat je het niet teveel mag wassen. Maar ik denk altijd dat het vettig is, en dan durf ik zo niet buitenkomen... Want als ik een dagje thuisblijf was ik het meestal eens niet :3


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Cas schreef:
    Als je elke dag je haar wast, word het juist vettig. Gebruik shampoo's die vettig haar voorkomen en was het niet elke dag. Borstel/kam je haar ook niet te vaak, want daardoor word het ook vettiger.


    Inderdaad niet elke dag wassen. Om de dag is beter. Dat doe ik. Niet te vaak borstelen, met je hand erdoorheen of wat dan ook. Smeer geen spul in je haar, of anders met mate.


    Miep

    Probeer anders een tijdje het om de dag te wassen ipv van elke dag en doe de tweede dag een knot in je haar of een staart ofzo? Dan merk je vanzelf dat het wel meevalt. ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Juist niet wassen. Ik was 1x in de twee maanden, als ik het vaker was met allerlei goedjes krijg ik vet haar en heel veel roos. Je hoofdhuid gaat namelijk vanzelf de vetbalans regelen op het moment dat je het vet niet weghaalt. Verder kan je het wel gewoon nat maken.

    I know het klinkt smerig maar na een paar weken heb jij geen vet haar meer. :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Het probleem is dat ik dan wel enkele weken met supersmerig haar rondloop :s
    En van je haar gewoon met water te spoelen wordt het toch enkel vetter? Of is dat enkel bij mij?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Leviosae schreef:
    Juist niet wassen. Ik was 1x in de twee maanden, als ik het vaker was met allerlei goedjes krijg ik vet haar en heel veel roos. Je hoofdhuid gaat namelijk vanzelf de vetbalans regelen op het moment dat je het vet niet weghaalt. Verder kan je het wel gewoon nat maken.

    I know het klinkt smerig maar na een paar weken heb jij geen vet haar meer. :Y)


    Kortom; Je hebt de eerste paar weken smerig, vet haar! :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    delightful schreef:
    Het probleem is dat ik dan wel enkele weken met supersmerig haar rondloop :s
    En van je haar gewoon met water te spoelen wordt het toch enkel vetter? Of is dat enkel bij mij?


    Nee, dat is gewoon zo. Als je je haar nat maakt zonder te wassen word het ook vetter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Kortom; Je hebt de eerste paar weken smerig, vet haar! :')


    Helaas wel, maar als je het in een staart draagt merk je er vrij weinig van.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    Juist niet wassen. Ik was 1x in de twee maanden, als ik het vaker was met allerlei goedjes krijg ik vet haar en heel veel roos. Je hoofdhuid gaat namelijk vanzelf de vetbalans regelen op het moment dat je het vet niet weghaalt. Verder kan je het wel gewoon nat maken.

    I know het klinkt smerig maar na een paar weken heb jij geen vet haar meer. :Y)

    Eén keer in de twee maanden. O sweeeeeeeet Lord. o.o


    "Well, well. Look who we've got here!"