• Naam: delightful
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: Gent, België
    Kort iets over mezelf: Ik ben gek op lezen en schijven. Sinds dit jaar studeer ik aan de UGent. Ik heb een fantastisch vriendje en een hoop fantastische vriendinnen. Als je meer wilt weten, dan moet je het maar vragen :3

    Stories:
    * Fanfiction
    We've waited long enough to be happy | Twilight - afgelopen
    Mijn kijk op de ontmoeting van Alice en Jasper. Hoe ze elkaar leren kennen en hoe ze uiteindelijk beslissen om naar de Cullens te gaan.
    Mary Alice Brandon wordt wakker in een heel nieuw lichaam, een vampierenlichaam. Van haar mensenleven kan ze zich niks meer herinneren. Eén ding weet ze zeker, de onbekende blonde jongen uit haar visioenen wil ze leren kennen. Daar begint haar zoektocht naar 'haar' Jasper Zal ze hem vinden? En veel belangrijker, zal hij bij haar blijven en zullen ze samen de mysterieuze Cullens vinden? Een romantisch verhaal over de zoektocht naar liefde en vriendschap.

    Just a perfect life | Twilight - tijdelijk gepauzeerd
    Dit is een verhaal over Bella en Edwards leven na breaking dawn.
    Ik heb dit enkele jaren geleden geschreven maar heb besloten het nu toch even te posten.
    Eigenlijk gaat het nergens over maar het is wel eens fijn om te lezen
    Enjoy!

    The truth of our friendship | Jacob Black & Renesmee Cullen - tijdelijk inactief
    Renesmee ontdekt dat ze gevoelens krijgt voor haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?
    En vooral, wat als net als alles perfect lijkt, een oude bekende opdaagt en Jacob verdwijnt.
    Zal ze ooit haar beste vriend en grote liefde terug zien?

    This is not a dreal | Seth Clearwater - tijdelijk inactief

    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.

    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."

    Stand Alones | Twilight
    Verschillende kortverhalen over Twilight

    * Onbekende personen
    I'll be ok... just not today | 16+ - lopend
    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?

    ENJOY READING!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 15:40 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy