Hi folks.
Momenteel zit ik nogal in de knoop, ik ben een bijna geslaagde vmbo-t studente die hierna nog de Havo wilt gaan doen, dat betekent dat ik binnen twee jaar een keuze zal moeten maken die de rest van mijn leven zal bepalen.
Dit idee jaagt mij toch wel lichtelijk angst aan omdat ik anders dan mijn leeftijdsgenoten die bijna allemaal een mbo gaan doen en weten wat ze willen, ik nog steeds geen enkel idee heb wat ik na mijn havo opleiding wil doen.
Ik heb altijd gedacht dat dit vanzelf wel een keer zou komen, maar twee jaar is een korte tijd om te zoeken en te beslissen waar je de rest van je leven aan wilt weiden.
Ik hou van erg gevarieerde dingen, van computeren en games, tot lezen,schrijven en basketbal.
Mijn grote droom is om een wereldberoemde best-seller schrijfster te worden, beter dan J.K Rowling, maar dit is een tikkeltje onrealistisch en als je boeken niet aanslaan, waar moet je dan van leven?
Een MBA basketbal speelster zal ik ook niet snel worden want buiten basketbal haat ik actief bezig zijn en mijn conditie is dan ook niet de aller beste.....voor de rest word je natuurlijk ook niet rijk met boeken lezen of computer games spelen.
Kortom....ik zit vast, het enigste wat ik weet is dat ik cariére wil maken, veel geld verdienen maar tegelijkertijd wil ik creatief bezig zijn en geen stoffige kantoor baan....
Anyone? Help?
[ topic verplaatst door een moderator ]
You were born original, don't die as a copy.