• Okay, er is dus zo'n jongen, of eigenlijk meerdere jongens. Laten we ze X Y en Z noemen.

    Met X ben ik al een paar jaar goede vrienden, we hebben veel lol samen en worden steeds betere vrienden. Er zijn alleen sinds we in januari samen naar de film gingen. (met zn 2en) de geruchten dat hij mij leuk vind of ik hem of allebei.

    Dan heb je Y. Met pasen ben ik samen met hem en nog een paar vrienden op kamp gegaan. We hadden het heel gezellig en mijn bff die ook mee was zei dat we goed bij elkaar pasten enzo. En ook dat we elkaar leuk vonden.

    Als laatste is er Z. Ik ging met hemelvaart op zeilwedstrijdem van de regio, en daar was hij ook. 's Avonds of 's nachts, hoe je t wilt noemen ging ik met een paar vrienden lol maken en kwamen we hem tegen. Ik vond m gelijk al wel aardig enzo. Na een tijdje gingen die andere gasten vage dingen doen en zijn we samen over dat eiland gaan lopen en hebben we gepraat. Iedereen denkt dat er meer is gebeurt en keurt dat af, omdat hij 18 is en ik 13. (ER IS DUS NIETS GEBEURT DAT DENKEN ZE ALLEEN)

    Ik twijfel dus bij alledrie of ik ze leuk vind of niet, en nu is mijn vraag: hoe weet je, merk je, voel je dat je iemand leuk vind?


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Als je twijfelt vind je ze geen van drieën leuk genoeg, anders zou je dat wel merken.


    Your make-up is terrible

    Als je twijfelt, ben je niet verliefd. Als je iemand echt leuk vindt, merk je dat snel genoeg.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Als je twijfelt, ben je niet verliefd. Als je iemand echt leuk vindt, merk je dat snel genoeg.

    Andere zeggen dat jullie elkaar leuk vinden steeds. Maar jij zegt niet dat je hun leuk leuk vind, dus nee ik denk 't niet. Zeker niet als je twijfelt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je twijfelt dan vind je ze niet leuk. Als je iemand écht leuk vind dan weet je het wel. Voor iedereen is dat anders dus ik kan niet gaan vertellen hoe je het weet. Dat weet je gewoon.


    -

    Zonder iets te hebben gelezen van de post weet ik dat jij wilt dat wij zeggen, ja je bent verliefd, dus in dat geval ben ik een rebel en ga zeggen Nee je bent niet verliefd en daar heb ik ook nog een goede verklaring voor.

    Mensen denken tegenwoordig te snel dat ze verliefd zijn en dat is vooral zo in de pubertijd, dan willen ze voor jongens gaan die best wel leuk eruit zien en iets met hen willen beginnen zonder zich werkelijk of te vragen wat liefde precies is. Ze nemen domweg een relatie zonder echt te weten wat het is om verliefd te zijn dat leidt tot veel gedoe en uiteindelijk wordt de relatie verbroken doordat je niet echt verliefd ben. Ik denk dat je beter eerst eens kunt afvragen wat liefde precies is en niet dat het alleen 'vind ik leuk' is, want anders zouden heel veel mensen op nog meer mensen verliefd zijn op facebook.

    Het feit al dat je de vraag stelt of je verliefd bent, geeft al aan dat je het niet bent, bij liefde is geen twijfel en je merkt het direct wanneer je het ziet.

    En dat kan ik al halen door alleen de titel te hebben gelezen van de tekst.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Zonder iets te hebben gelezen van de post weet ik dat jij wilt dat wij zeggen, ja je bent verliefd, dus in dat geval ben ik een rebel en ga zeggen Nee je bent niet verliefd en daar heb ik ook nog een goede verklaring voor.

    Mensen denken tegenwoordig te snel dat ze verliefd zijn en dat is vooral zo in de pubertijd, dan willen ze voor jongens gaan die best wel leuk eruit zien en iets met hen willen beginnen zonder zich werkelijk of te vragen wat liefde precies is. Ze nemen domweg een relatie zonder echt te weten wat het is om verliefd te zijn dat leidt tot veel gedoe en uiteindelijk wordt de relatie verbroken doordat je niet echt verliefd ben. Ik denk dat je beter eerst eens kunt afvragen wat liefde precies is en niet dat het alleen 'vind ik leuk' is, want anders zouden heel veel mensen op nog meer mensen verliefd zijn op facebook.

    Het feit al dat je de vraag stelt of je verliefd bent, geeft al aan dat je het niet bent, bij liefde is geen twijfel en je merkt het direct wanneer je het ziet.

    En dat kan ik al halen door alleen de titel te hebben gelezen van de tekst.


    Ze is dertien. Ze hoeft toch niet meteen te trouwen met die gasten? :')
    Dat ze niet écht verliefd is, is zo obvious als wat. Daar hoef je geen psycholoog voor uit te gaan hangen. Gaat niet zeggen dat ze niet wat mag rondhangen met die jongens, misschien ontdekt ze dan juist dat één van hen wel perfect bij haar past.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Ze is dertien. Ze hoeft toch niet meteen te trouwen met die gasten? :')
    Dat ze niet écht verliefd is, is zo obvious als wat. Daar hoef je geen psycholoog voor uit te gaan hangen. Gaat niet zeggen dat ze niet wat mag rondhangen met die jongens, misschien ontdekt ze dan juist dat één van hen wel perfect bij haar past.


    Ik heb nergens iets over trouwen gezegd,
    maar het lijkt mij dat je een goede relatie wilt die om liefde draait.
    Of maakt liefde in een relatie niet meer uit?

    Ik hang geen psycholoog uit, want anders had ik op z'n een minst een keer gezegd: "En hoe voel je je daarbij?"
    Psychologen zeggen alles niet direct zoals het is, maar proberen de patiënten er zelf op te laten komen.

    Ik heb niet gezegd dat ze niet mag rondhangen, mijn punt is alleen dat ze niet verliefd is.
    Ik heb niets gezegd over niet mogen rondhangen, mijn punt is alleen dat ze op dit moment niet verliefd is.

    Dus beter lezen en mij geen woorden in de mond leggen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dus omdat andere mensen rondbazuinen dat er dingen spelen tussen jou en al die jongens, ga jij bedenken of je wel eens verliefd op een van hen zou kunnen zijn? :'D Hoort dat niet andersom te gaan? Lol.


    ars moriendi

    Geniet gewoon van de vriendschappen en wie weet wat nog kan komen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik merk het vooral aan mijn lichaam. Ik ben veel vrolijker dan normaal, giechel vaker, bloos als ik die jongen tegenkom of zijn naam hoor. Ik heb mijn gevoelens ook wel eens door elkaar gehaald maar nu weet ik het eigenlijk zeker. Dááraan merk je het.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Svale schreef:
    Als je twijfelt, ben je niet verliefd. Als je iemand echt leuk vindt, merk je dat snel genoeg.

    Svale schreef:
    Als je twijfelt, ben je niet verliefd. Als je iemand echt leuk vindt, merk je dat snel genoeg.

    Dit. (;


    •*• Lululu •*•

    Assassin schreef:
    Als je twijfelt vind je ze geen van drieën leuk genoeg, anders zou je dat wel merken.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    Als je twijfelt vind je ze geen van drieën leuk genoeg, anders zou je dat wel merken.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.