• Samen met mijn vriendengroep, wat bestaan uit vijf personen met mij meegeteld. Loop ik over de vertrouwde grond van de camping. Voor mijn geval mijn woonplaats. Zoals altijd lopen we naar de Piramide, Het hoofdgebouw van de camping. Om Bingo te spelen. Een paar maanden geleden hadden we altijd op zaterdag avond niks te doen. Maar er is altijd bingo wat opzich best saai is, maar waar wij gewoon op ons gemak aan meedoen. Ook al staat er een oude vrouw achter het 'bingo kastje' zoals wij dat noemen. Voor ons is het altijd wel leuk vaak worden we er uitgestuurd omdat we ons 'niet normaal kunnen gedragen'. Of we zitten de hele tijd te lachen, en dan hoor je die oude mensen 'sst' zeggen. waar we juist nog harder om moeten lachen. Maar wat boeit het. Als gewoonlijk lopen we naar binnen en moeten we ons bandje laten zien dat we van deze camping zijn. We gaan aan een tafel zitten en krijgen een blaadje met de bingo nummers. " Welkom allemaal bij de bingo van deze week." Galmt door de boxen. We kijken tegelijk op nar de oude dame achter het 'bingo kastje'. "De prijzen van deze week zijn een verassing." Ze worden op leeftijd gerangschikt, zodat je een prijs voor je eigen leeftijd krijgt." Na een toespraak van de dame beginnen we gelijk. "BINGO!" roep ik en iedereen kijkt naar mij. Ik loop naar de vrouw en laat mijn kaartje zien. "Correcte bingo." zegt ze. Ik hoor een paar mensen zuchten. De vrouw haalt een envelop uit het kastje en geeft hem aan mij. Zonder te laten zien of te kijken wat er in zit loop ik terug naar mijn plaats. Ik voel blikken branden in mijn rug maar trek er niks van aan. Als ik zit gaat de vrouw verder. Als we het gebouw uitlopen beginnen mijn vriendinnen als een gek vragen op me af te vuren. "wat zit erin wat zit erin?" Vraagt een vriendin. "Rustig maar je komt het heus wel te weten."zeg ik lachend ze kijkt me aan alsof ik gek ben. "Oké, oké." zeg ik terwijl ik de envelop open. Er valt gelijk een brief uit.

    Beste Winaar/Winares,
    Gefeliciteerd met het winnen van een maand lang intrekken bij de britse boy band: One Direction.
    Wij wensen jullie veel plezier met de jongens.

    Het Management.

    "OMG OMG OMG." Roep ik uit. De rest begint ook te gillen. we zijn allemaal hartstikke fan van hun en dat mogen we gewoon één maand lang bij hun wonen!
    We hebben allemaal toestemming gekregen van onze ouders. One Direction here we come!.

    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - Algemeen Beschaafd Nederlands.
    - OOC graag met leestekens.

    One Direction

    - Harry Styles ll || Danosaur
    - Niall Horan ll || xBluexBird
    - Zayn Malik ||
    - Louis Tomlinson ll Gereserveerd || Essink
    - Liam Payne ll || Pezz


    Meisjes


    - || Lola Juliet Westwood || xBluexBird
    - || Ariana "Aria" Myla Duncan || iPayphone
    - || Mabel Sonny Puckerman || Danosaur
    - || Emma Olive Brown || Fleeko
    - || Taylor Angel Brown || DamnBieber

    One Way || One Direction || Personen :[url] http://www.quizlet.nl/stories/115992/one-way--one-direction--personen/[/url]

    One Way || One Direction || RPG : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150882&page=last&message=66#4582235

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:26 ]

    (Wie wil Taylor meeten?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nora Juliet Westwood.

    'Het went wel, echt. In het begin lijkt het allemaal onwijs groot en alsof je er in zal verdwalen, maar na een week ken je het hele huis uit je hoofd en ben je niet anders meer gewend, geloof me.' Zegt hij en glimlacht kort. "Nou ik woon in een klein huisje op een camping en dan kom je hier ineenkeer terecht in zo'n mega luxe huis." Zeg ik grinnikend. Ik loop achter Louis aan naar boven. "En heb je er een beetje zin in?" Vraagt hij. "Ja eigenlijk wel, het is tenminste beter dan saai op een camping zitten. Nou ja saai is het nou ook weer niet, Tenminste als je vriendinnen hebt maar ja die zijn hier ook dus ik hoef ze niet te missen."

    Louis Tomlinson.
    "Nou ik woon in een klein huisje op een camping en dan kom je hier ineenkeer terecht in zo'n mega luxe huis." Ik frons kort mijn wenkbrauwen. 'Op een camping? Kun je daar echt wonen? Ik dacht dat -dat altijd alleen maar voor vakanties was.' Misschien klonk dat echt heel verwend, maar campings vond ik sowieso al niets. Ik glimlach als ze zegt dat ze er zin in heeft, dat is altijd al beter dan iemand die hier tegen zijn of haar zin is. Maar er komen toch wel alleen maar meisjes? Al boeide het me niet als er ook een jongen tussen zat. 'Nee, ik heb altijd gehoord dat het op een camping gezellig is.' Maar wel vies, dacht ik er nog achter aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nora Juliet Westwood

    'Op een camping? Kun je daar echt wonen? Ik dacht dat -dat altijd alleen maar voor vakanties was.' Zegt hij. Ik grinnik "Eigenlijk is het ook alleen voor vakanties, maar het is goedkoper dan een gewoon huis dus wonen we daar." zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is. 'Nee, ik heb altijd gehoord dat het op een camping gezellig is.' Zegt hij. "Ja dat klopt wel voor een deel, alleen in de winter en herfst en door de weeks is het nogal verlaten, alleen oude mensen die zo nodig rust nodig hebben en zo hardt zeuren dat het stiller moet zijn" Ik zucht terwijl ik dat zeg.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 17:24 ]

    Emma Olive Brown

    "Ja, is goed" antwoorde hij en ik glimlachte. hij liep alvast mijn kamer uit en ik volgde hem ,naar beneden.
    Ik zag hem tegen een deur leunen en ik moest lachen ,toen ik zag ,dat hij bijna met de deur in huis viel. Ik grinnikte even en liep naar hem toe.
    "Gaat het wel?"vraag ik hem grinnikend?
    Ik ga even kort met mijn hand door mijn warrige haren en probeer ze weer goed te leggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Ze moest lachen toen ik bijna viel, "Gaat het wel?" Vroeg ze me grinnikend.
    Ik knik, "Ja hoor, het gaat wel." beantwoord ik haar vraag.
    Ik loop via de woonkamer naar de keuken, ik zoek in de kastjes naar wat eetbaars. Na één of twee minuten heb ik een pak met koekje s gevonden.
    "Ook een koekje?" Vraag ik aan haar. Ik hou het pak met koekjes voor haar neus.

    Emma Olive Brown

    Hij knikte. "Ja hoor, het gaat wel."antwoorde hij . Hij liep door de woonkamer en op mijn gemak volgde ik hem.
    Blijkbaar waren we nu in de giga keuken. Ik kijk even rond. Het was hier echt zo cool . "Ook een koekje?" vroeg hij me en ik knikte ,waarna ik lekker 2 koekjes uit het pak haal en er al eentje op eet. Ik was benieuwd wie hier nu al allemaal was.
    hmm deze koekjes waren lekker en bij die gedachte at ik mijn tweede koekje op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.

    Ze grinnikt zachtjes. ''Eigenlijk is het ook alleen voor vakanties, maar het is goedkoper dan een gewoon huis dus wonen we daar." Ik knik even kort. 'Als ik vragen mag, waarom wonen jullie op een camping? Je hoeft niet te antwoorden als je niet wilt.' Misschien lag het wel heel gevoelig, je wist maar nooit. "Ja dat klopt wel voor een deel, alleen in de winter en herfst en door de weeks is het nogal verlaten, alleen oude mensen die zo nodig rust nodig hebben en zo hardt zeuren dat het stiller moet zijn" Een grinnik verlaat kort mijn mond. 'Ja, oude mensen, daar heb je altijd problemen mee want die willen het liefste dat het doodstil is zodat ze hun boekje uit kunnen lezen.' Boven aan de trap sta ik heel even stil, wachtend totdat Nora ook boven is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ Iemand voor Ariana? ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall James Horan

    Ze knikte en pakte twee koekjes. Toen ze haar tweede koekje in haar mond stak had ik alle andere koekjes al opgegeten. Wat kon ik eraan doen dat ik een grote eetlust heb. Ik dacht na hoe de andere zijn als ze zo bitchy zijn mogen ze van mij oprotten. Ik ben meer van de aardige personen. " maar wat wil je doen?, zwemmen , tv kijken, naar het park, wat anders ?"

    Ik schrijf me uit het voelt bi mij alsof ik volledig geneerd word.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Emma Olive Brown

    Niall had het hele pakje koekjes opgegeten .
    "Maar wat wil je doen?, zwemmen,tv kijken ,naar het park? Wat anders?" vroeg hij me en ik haalde speels mijn schouders op.
    "Verras me maar. Ik hou trouwens vooral van plezier."Grinnik ik. Ik was erg benieuwd waar we naartoe zouden gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nora Juliet Westwood



    Hij knikte even kort' Als ik vragen mag, waarom wonen jullie op een camping? Je hoeft niet te antwoorden als je niet wilt.' "Mijn ouders zijn nogal krap in budget, we hebben wel alles wat we nodig hebben om gezond te zijn. Maar een weekendje weg komt er niet van, als je snapt wat ik bedoel." Ik dacht wat dieper na. Tot nu toe heb ik helemaal niks te kort. Geld is niet alles, oké je kunt er leuke dingen mee doen. Maar gezond leven staat bij mij op nummer 1 opzich kom ik nu best wel verwend over. Ja, oude mensen, daar heb je altijd problemen mee want die willen het liefste dat het doodstil is zodat ze hun boekje uit kunnen lezen.' " ja klopt soms heb ik gewoon de nijging om ze een klap te verkopen. Maar dat is niet echt respectvol."

    DamnBieber schreef:
    Ik schrijf me uit het voelt bi mij alsof ik volledig geneerd word.


    Oké en sorry dat er niemand op je reageerde

    DamnBieber schreef:
    Ik schrijf me uit het voelt bi mij alsof ik volledig geneerd word.

    Mabel en harry ook, dus welkom bij de club! =D
    haha, nee Mabel staat nog bij de deur, dus ze kan daar een praatje mee beginnen?
    want like, harry zit boven op zijn kamer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''