• Samen met mijn vriendengroep, wat bestaan uit vijf personen met mij meegeteld. Loop ik over de vertrouwde grond van de camping. Voor mijn geval mijn woonplaats. Zoals altijd lopen we naar de Piramide, Het hoofdgebouw van de camping. Om Bingo te spelen. Een paar maanden geleden hadden we altijd op zaterdag avond niks te doen. Maar er is altijd bingo wat opzich best saai is, maar waar wij gewoon op ons gemak aan meedoen. Ook al staat er een oude vrouw achter het 'bingo kastje' zoals wij dat noemen. Voor ons is het altijd wel leuk vaak worden we er uitgestuurd omdat we ons 'niet normaal kunnen gedragen'. Of we zitten de hele tijd te lachen, en dan hoor je die oude mensen 'sst' zeggen. waar we juist nog harder om moeten lachen. Maar wat boeit het. Als gewoonlijk lopen we naar binnen en moeten we ons bandje laten zien dat we van deze camping zijn. We gaan aan een tafel zitten en krijgen een blaadje met de bingo nummers. " Welkom allemaal bij de bingo van deze week." Galmt door de boxen. We kijken tegelijk op nar de oude dame achter het 'bingo kastje'. "De prijzen van deze week zijn een verassing." Ze worden op leeftijd gerangschikt, zodat je een prijs voor je eigen leeftijd krijgt." Na een toespraak van de dame beginnen we gelijk. "BINGO!" roep ik en iedereen kijkt naar mij. Ik loop naar de vrouw en laat mijn kaartje zien. "Correcte bingo." zegt ze. Ik hoor een paar mensen zuchten. De vrouw haalt een envelop uit het kastje en geeft hem aan mij. Zonder te laten zien of te kijken wat er in zit loop ik terug naar mijn plaats. Ik voel blikken branden in mijn rug maar trek er niks van aan. Als ik zit gaat de vrouw verder. Als we het gebouw uitlopen beginnen mijn vriendinnen als een gek vragen op me af te vuren. "wat zit erin wat zit erin?" Vraagt een vriendin. "Rustig maar je komt het heus wel te weten."zeg ik lachend ze kijkt me aan alsof ik gek ben. "Oké, oké." zeg ik terwijl ik de envelop open. Er valt gelijk een brief uit.

    Beste Winaar/Winares,
    Gefeliciteerd met het winnen van een maand lang intrekken bij de britse boy band: One Direction.
    Wij wensen jullie veel plezier met de jongens.

    Het Management.

    "OMG OMG OMG." Roep ik uit. De rest begint ook te gillen. we zijn allemaal hartstikke fan van hun en dat mogen we gewoon één maand lang bij hun wonen!
    We hebben allemaal toestemming gekregen van onze ouders. One Direction here we come!.

    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - Algemeen Beschaafd Nederlands.
    - OOC graag met leestekens.

    One Direction

    - Harry Styles ll || Danosaur
    - Niall Horan ll || xBluexBird
    - Zayn Malik ||
    - Louis Tomlinson ll Gereserveerd || Essink
    - Liam Payne ll || Pezz


    Meisjes


    - || Lola Juliet Westwood || xBluexBird
    - || Ariana "Aria" Myla Duncan || iPayphone
    - || Mabel Sonny Puckerman || Danosaur
    - || Emma Olive Brown || Fleeko
    - || Taylor Angel Brown || DamnBieber

    One Way || One Direction || Personen :[url] http://www.quizlet.nl/stories/115992/one-way--one-direction--personen/[/url]

    One Way || One Direction || RPG : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150882&page=last&message=66#4582235

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:26 ]

    Niall James Horan

    Ze knikte kort. "Ja graag,dan ben ik al van mijn koffer af." grinnikte ze. Ik glimlacht "Kom maar mee" zei ik, ik loop voor haar uit door de woon kamer en de keuken naar boven. Ik stopte voor een kamer deur ergens aan het einde van de gang. De meiden hadden een eigen verdieping om te slapen om het zo maar te zeggen en de jongens, wij dus. ik deed de deur open. Ik liet Emma, haar kamer in lopen. ik keek zelf nog een keer rond in haar kamer, alles in het huis is luxe. Dat had ik dan ook wel verwacht, maar het is meer dan ik had verwacht.

    Nora Juliet Westwood

    Ik zit te prutsen met het wielletje van mijn koffer. maar hij is echt afgebroken, zuchtend leg ik het wielletje op mijn koffer. ik klop een beetje het zand eraf, als ik ineens een stem achter me hoor 'Hoi, ik ben Louis' zeggen. Ik draai me om en zie Louis daar staan, "Hoi, Ik ben Nora, Nora Westwood." zeg ik met een glimlach.
    Ik probeer mij hand uit te steken waardoor twee van mij tassen op de grondvallen. ik zucht, en laat ze gewoon liggen. Ik steek mijn hand uit naar Louis.

    Emma Olive Brown

    "Kom maar mee" Glimlachte hij en liep voor me en ik volgde hem op de voet. Echt alles hier was groot en luxueus .
    Verbaasd kijk ik rond en blijkbaar waren we bij mijn kamer toegekomen. Niall deed de deur open en ik liep naar binnen. Mijn mond viel letterlijk open van verbazing. "Oh M'Gee!"kir ik verbaast en begin dan stom te grijnzen . Dit was echt ongelofelijk Ik verdiende dit niet ,echt niet het was veel te perfect hier.
    Ik leg mijn koffer op het bed en draai een rondje om zo de hele kamer te kunnen zien. Ik had echt zin om iemand dood te knuffelen nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Ik zag hoe haar mond zeg maar openviel van verbazing. Oke ik moet toegeven ik had het ook gedaan.
    'Oh M'Gee!' Kirt ze verbaast ik grinnig en er volg een grote grijns op mijn gezicht. Ze legde haar koffer op het bed en draaide een rondje. Ik begin een soort van zacht te lachen.
    Ik wist nu niet zo zeker wat ik moest doen, hier blijven. Of naar beneden gaan. Ik beet op mijn lip en mijn gedachten dwaalden af...

    Louis Tomlinson.
    Voor mij is een meisje bezig met haar koffer, zeker is stuk of zo. Ik heb geen idee, dan draait ze zich om als ze mij mijn naam hoort zeggen. "Hoi, Ik ben Nora, Nora Westwood." Zegt ze met een glimlach, waarna ze haar hand uitsteekt en twee van haar tassen op de grond vallen. Ik kan het niet laten en een zachte grinnik verlaat mijn mond. Glimlachend pak ik haar hand aan en schud hem even. Ze is best een mooi meisje, misschien werd het zo slecht nog niet. 'Zal ik je het huis eens laten zien?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    Oké, niemand die me zag staan, dus wat deed ik hier nog. Ik tuiten mijn lippen gespannen en liep zwijgend weg, naar de keuken. Ze bekeken het maar. Ik griste een zak ships uit de vooraadkast en gooide deze met een klap weer dicht. Ik wilde gewoon dat ze weggingen. Ik trok de zak open en liep terug om de trap op te rennen. Terug in mijn kamer zetten ik de muziek aan, gooide ik de zak op mijn bed en starten de loopband op die voor het aam stond. Speciaal voor mij, omdat ik moest blijven trainen. En dat deed ik, samen met eten als ik gefrustreerd was. En dat was ik nu zeker.

    [iemand die Harry durft te komen opvrolijken?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ariana wilt wel :'P.]

    Ariana Duncan.

    Slepend trok ik mijn rode, best wel zware, koffer achter me aan op het pad. Ik stopte een paar tellen en vervloekte mezelf dat ik zoveel mee had genomen. Ik ben ook maar een meisje met veel kleding. Heel veel kleding. Ik had mijn grootste koffer meegenomen, hij was dan ook ècht groot. Stiekem had ik wel een beetje spijt. Maar je wist nooit hier wat voor weer het zou worden. Ik pak het handvat van mijn koffer weer vast en begon weer richting de voordeur te lopen. Daar aangekomen druk ik kort en ongeduldig op de bel.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nora Juluet Westwood

    zachte grinnik verlaat zijn mond. Glimlachend pakt hij mijn hand aan en schud hem even.
    " zo grappig is het nou ook weer niet." Probeer ik serieus te zeggen wat mislukt, ik probeer nog serieus te kijken maar voor mijn gevoel betrekt mijn hele gezicht. Omdat ik de nijging heb om te gaan lachen, ik kan me nog net inhouden 'Zal ik je het huis eens laten zien?' "Ja, is goed." Zeg ik, ik kan nog net langs hem het huis inkijken ' OMG zo luxueus ' denk ik.

    Louis Tomlinson.
    Ik schud lachend mijn hoofd en knik dan. 'Nee, je hebt gelijk, dat is niet leuk.' Volgens mij meende ze haar woorden zelf niet eens, want ze moet moeite doen om haar lach in te houden. ''Ja, is goed." Zegt ze, nadat ik heb gevraagd of ik haar het huis moet laten zien. Glimlachend houd ik mijn hand achter haar langs en wijs haar de weg naar de trap. 'Je kan je spullen wel even hier laten staan, dan neem je die straks mee naar boven, goed?' De andere meiden had ik nog niet echt gezien, ik was ook wel erg benieuwd naar hoe de rest er uit zou zien. Maar voor nu zou ik me wel kunnen vermaken met Nora.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nora Juliet Westwood

    Glimlachend haalt hij zijn hand achter mijn langs en wijst haar de weg naar de trap. 'Je kan je spullen wel even hier laten staan, dan neem je die straks mee naar boven, goed?' Ik knik "Ja is goed." zeg ik en kijk nog eens om me heen, het is hier zo groot en mooi. Ik loop achter Louis aan verder het huis in. De rest van de jongens heb ik nog niet gezien, maar ja dat komt nog wel. Mijn andere vriendinnen had ik ook nog niet gezien, maar dat komt ook nog wel weer. Denk ik.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 19:32 ]

    Emma Olive Brown

    Ik hoorde hem zacht gniffelen en ik keek hem dan schuin aan. Zat hij me nou uit te lachen? "Waarom lach je zo?"vraag ik hem dan met een licht glimlachje.
    Ik wilde ook wel meelachen. Ondertussen doe ik mijn jas uit en hang die aan een stoel in deze kamer.
    Ik kijk even naar mijn coole gele trui ,waar ik echt dol op ben en richt me dan weer op Niall. "Wat gaan we nu doen ,naar beneden?"vroeg ik hem dan ,aangezien ik me net als een verdwaalde puppy voelde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Taylor Angel Brown

    Geïrriteerd stap ik uit mijn limousine. Ik was helemaal geen fan van One Direction -Ik was dan ook super laat-. Ik deed alleen alsof ik dat was om mijn vriendinnen te plezieren. Ik knipte even met mijn vinger dat was een teken dat ik zou gaan lopen en wat ik achterliet ze maar moeste oppakken. Ik keek achterom om te kijken of mijn spullen opgepakt werden. Tot mijn grote genoegen hadden ze alles al vast. Ik begon met lopen en keek om de 5 seconde achterom of ze nog steeds achter me liepen. Ik drukte op de bel maar zag dat de deur al open stond. Ik knipte weer met mijn vingers als teken dat iemand de deur voor me open moest maken. Mijn vriendinnen waren het al gewend van me dat ik alles anderen liet doen en zelfs zo lui was. Ik gaf mijn 'man' een ondankbare glimlach en knipte weer met mijn vingers als teken dat ze het neer moesten leggen. Die band zou me wel verder helpen. Ik keek achterom en zag de 'mannen' met grote ogen naar het huis kijken. ''Zet. Neer'' zij ik hard. Je hoorde het echo'en. Hopen dat dat bandje kwam om mijn koffers verder te dragen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 12:55 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall James Horan

    "Waarom lach je zo?"vroeg ze me met een licht glimlachje."Nou het is gewoon zo grappig hoe jij zo verbaast bent" zeg ik met een glimlach.
    Ik keek even naar haar gele trui, die best wel grappig en schattig is.
    "Wat gaan we nu doen ,naar beneden? Vraagt ze "hé? Oh sorry, wat zei je?" zeg ik.
    Ik was er niet echt helemaal bij.

    Emma Olive Brown

    "Nou het is grappig hoe jij zo verbaasd bent" zei hij met een glimlach ,waardoor ik zachtjes grinnik. "Als je dit huis vergelijkt met mijn huis. Dan woon ik vast in een kartonnendoos." grinnik ik.
    Blijkbaar had hij mijn vraag niet gehoort.
    "Of we nu naar beneden gaan?"vraag ik opnieuw.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Als je dit huis vergelijkt met mijn huis. Dan woon ik vast in een kartonnendoos." Zeg ze. Ik grinnik.
    "Of we nu naar beneden gaan?" Vraagt ze. "Ja, is goed" Zeg ik. Ik draai me om en loop alvast haar kamer uit en wacht op haar op de gang.
    Ik leun tegen een andere deur aan die waarschijnlijk niet goed dicht zat. De deur valt open, ik kan nog net mijn evenwicht houden en blijf rechtop staan.
    Ik trek snel de deur die open viel dicht.

    Louis Tomlinson.
    Ze knikt kort na mijn woorden. ''Ja is goed.'' Hoor ik haar zeggen, waarna ze opnieuw om zich heen kijkt, waardoor ik het niet kan laten om even zachtjes te grinniken. 'Het went wel, echt. In het begin lijkt het allemaal onwijs groot en alsof je er in zal verdwalen, maar na een week ken je het hele huis uit je hoofd en ben je niet anders meer gewend, geloof me.' Ik schenk haar een korte glimlach en loop langzaam de trap op. 'En heb je er een beetje zin in?' Misschien had ik te vroeg geoordeeld en zou dit wel heel erg leuk worden, wie weet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you