• Samen met mijn vriendengroep, wat bestaan uit vijf personen met mij meegeteld. Loop ik over de vertrouwde grond van de camping. Voor mijn geval mijn woonplaats. Zoals altijd lopen we naar de Piramide, Het hoofdgebouw van de camping. Om Bingo te spelen. Een paar maanden geleden hadden we altijd op zaterdag avond niks te doen. Maar er is altijd bingo wat opzich best saai is, maar waar wij gewoon op ons gemak aan meedoen. Ook al staat er een oude vrouw achter het 'bingo kastje' zoals wij dat noemen. Voor ons is het altijd wel leuk vaak worden we er uitgestuurd omdat we ons 'niet normaal kunnen gedragen'. Of we zitten de hele tijd te lachen, en dan hoor je die oude mensen 'sst' zeggen. waar we juist nog harder om moeten lachen. Maar wat boeit het. Als gewoonlijk lopen we naar binnen en moeten we ons bandje laten zien dat we van deze camping zijn. We gaan aan een tafel zitten en krijgen een blaadje met de bingo nummers. " Welkom allemaal bij de bingo van deze week." Galmt door de boxen. We kijken tegelijk op nar de oude dame achter het 'bingo kastje'. "De prijzen van deze week zijn een verassing." Ze worden op leeftijd gerangschikt, zodat je een prijs voor je eigen leeftijd krijgt." Na een toespraak van de dame beginnen we gelijk. "BINGO!" roep ik en iedereen kijkt naar mij. Ik loop naar de vrouw en laat mijn kaartje zien. "Correcte bingo." zegt ze. Ik hoor een paar mensen zuchten. De vrouw haalt een envelop uit het kastje en geeft hem aan mij. Zonder te laten zien of te kijken wat er in zit loop ik terug naar mijn plaats. Ik voel blikken branden in mijn rug maar trek er niks van aan. Als ik zit gaat de vrouw verder. Als we het gebouw uitlopen beginnen mijn vriendinnen als een gek vragen op me af te vuren. "wat zit erin wat zit erin?" Vraagt een vriendin. "Rustig maar je komt het heus wel te weten."zeg ik lachend ze kijkt me aan alsof ik gek ben. "Oké, oké." zeg ik terwijl ik de envelop open. Er valt gelijk een brief uit.

    Beste Winaar/Winares,
    Gefeliciteerd met het winnen van een maand lang intrekken bij de britse boy band: One Direction.
    Wij wensen jullie veel plezier met de jongens.

    Het Management.

    "OMG OMG OMG." Roep ik uit. De rest begint ook te gillen. we zijn allemaal hartstikke fan van hun en dat mogen we gewoon één maand lang bij hun wonen!
    We hebben allemaal toestemming gekregen van onze ouders. One Direction here we come!.

    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - Algemeen Beschaafd Nederlands.
    - OOC graag met leestekens.

    One Direction

    - Harry Styles ll || Danosaur
    - Niall Horan ll || xBluexBird
    - Zayn Malik ||
    - Louis Tomlinson ll Gereserveerd || Essink
    - Liam Payne ll || Pezz


    Meisjes


    - || Lola Juliet Westwood || xBluexBird
    - || Ariana "Aria" Myla Duncan || iPayphone
    - || Mabel Sonny Puckerman || Danosaur
    - || Emma Olive Brown || Fleeko
    - || Taylor Angel Brown || DamnBieber

    One Way || One Direction || Personen :[url] http://www.quizlet.nl/stories/115992/one-way--one-direction--personen/[/url]

    One Way || One Direction || RPG : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150882&page=last&message=66#4582235

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:26 ]

    Houden we het nog gezellig anders mogen jullie beide oprotten!

    [Wat zijn we weer aardig, vandaag]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan

    Als ik net weer wil gaan zitten gaat de bel. ik zucht en zet mijn glas neer op de salontafel. Ik loop naar de deur en struikel nog bijna over de mat heen. Ik open de deur en zie een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd als mijn de deur met rood/oranje haar en ijsblauwe ogen. Ik bekijk haar even. "Hoi."zeg ik "Ben jij een van die meiden die bij ons intrekt?'' Vraag ik

    Emma Olive Brown

    Net als ik zit te denken dat ik misschien wel verkeerd ben ,word de deur open gedaan. Ik bijt hard op mijn lip als ik zie dat ik dus wel juist ben ,want de echte Niall Horan staat voor mijn neus.
    "Ben jij een van die meiden die bij ons intrekt?'' vroeg hij en ik knikte en glimlachte dan. "Ja ,inderdaad ,ik ben een van die meiden. Ben ik misschien de eerste?"vraag ik hem dan en kijk hem dan schuin aan.
    Ergens zou ik hem willen aanraken om te weten of hij wel echt zou zijn,maar ik doe het toch niet ,omdat ik er anders gek uitzie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall J. Horan

    Ik glimlach, " Ja je bent de eerste, tenminste ik heb verder nog niets gezien." Zeg ik een beetje ongemakkelijk tegen haar " ... Kom binnen als je wil." Ik kijk haar aan. Ik doe de deur wat verder op zodat ze binnen kan komen.

    [Trouwens, oprotten? Dat is niet bepaald respectvol, niet waar?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kunnen jullie misschien normaal tegen elkaar doen? En heb een beetje respect voor elkaar. Dit geld overgens voor iedereen :)]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Emma Olive Brown

    Hij glimlachte. " Ja je bent de eerste, tenminste ik heb verder nog niets gezien." zei hij iets wat ongemakkelijk.
    " ... Kom binnen als je wil." vervolgde hij ,waarna hij de deur een stukje opendeed ,zodat ik en mijn koffer erdoor konden. Ik knikte glimlachend en ging het enorme huis binnen. Verwonderd kik ik rond. Het is hier echt zo gaaf!
    Ik liep een stukje door en kwam dan aan in de woonkamer volgens mij. Het zag er hier erg gezellig uit.Ik zet mijn koffer aan de kant en ga even vlug met een hand door mijn oranje haren.
    Ik was zo verwonderd ,dat ik niet echt iets wist om te vertellen. uiteindelijk raap ik de moed bij elkaar en besluit ik mezelf toch voortestellen.
    "Ik ben trouwens Emma Brown."zeg ik dan met een glimlachje. Ik twijfelde of ik hem wel een hand mocht geven of niet. Misschien kwamer er wel uit het niets bodyguards ofzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    Het zat me ook echt niet mee vandaag. Mijn haar wilde totaal niet, de wallen onder mijn ogen waren maar al te goed zichtbaar zonder de gebruikelijke make-up en het leek wel alsof ik vergeten was hoe ik mezelf aan moest kleden. Ik trok net mijn muts over mijn hoofd, toen ik beneden de bel al hoorde. Ik zuchten zachtjes. Iemand anders zou wel open doen zeker. Ik was moe en had maar weinig zin in het gezelschap van vijf meiden die ik niet kende. Ik had zin om heel de dag in mijn bed te liggen en film te kijken. Dicht tegen Louis aan te kruipen en me vol te proppen met eten. In plaats daarvan had het management wat leuks voor ons bedacht en mochten we gaan babysitten. Ik trok mijn shirt recht en besloot dat ik er toch niets beters van kon maken. Ik liep naar beneden waar Niall al in de deuropening stond. Een meisje liep naar binnen en ik hoorde nog net haar naam vallen. Ik had gedacht dat ze met ze vijgen tegelijk zouden komen. 'Hi.' Mompel ik en wil de deur dichtgooien die nog openstaat, als er een meisje nog net snel naar binnen komt geglipt.

    Mabel Sonny Puckerman
    Misschien had ik iets minder mee moeten nemen. Mijn koffers waren loodzwaar en mijn taxichauffeur was natuurlijk weer te gierig om me even te helpen. Zijn fooi kon hij dan ook mooi vergeten. Ik gooide de achterklep met een klap dicht en trok de hendels van mijn koffers uit. Dat was natuurlijk wel zo gemakkelijk.
    Ik keek uit over het enorme huis en ik werd er zenuwachtig van. Ik wilde niet weten hoeveel meisjes er op dit moment in mijn schoenen wilde staan. Tenminste. Mijn hakken knelde onderhand aardig. Ik slaakte een zucht en trok mijn koffers achter me aan. De deur stond open, dus dat was makkelijk. Misschien was een van de meiden er al. Dat hoopte ik tenminste. Ik liep de veranda op, toen ik de deur dicht zag vallen ik liet mijn koffer staan en glipte snel naar binnen waar ik meteen pal voor Harry kwam te staan. Had ik weer. Mooi entree Mabel. 'Hoi.' Wist ik er toch nog uit te krijgen. 'Dacht. Kom even binnenglippen.' Ik moest echt mijn mond houden, want volgens mij kraamde ik straks echt nog meer onzin uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lola. Juliet Westwood

    Volgens mijn gevoel was de taxichauffeur niet echt vrolijk. Hij stopte voor het huis, mijn mond viel open van verbazing. Zo groot en mooi. Hert enige wat ik ken is een klein huisje op een camping waar ik al heel mijn leven woon. Ik pak mijn koffers uit de kofferbak ik doe hem dicht, net nadat ik hem dicht heb gedaan. Rijd hij met volle vaart weg. Ik mompel wat onverstaanbaars terwijl ik naar het huis toe loop. Mijn koffers willen niet echt meewerken dus trek ik er hard aan , wat eigenlijks toch niet zo'n goed idee was. Tenminste als je het niet erg vind dat er een wieltje af is , dus je nu nog maar een koffer hebt met een wieltje. Ik vloek binnensmonds zonder te aarzelen loop ik gewoon verder, ik kijk even naar mijn koffer die nu helemaal onder het zand zit. Eindelijk bij de deur aangekomen zie ik dat ie nog open staat, ik druk toch nog op de bel je weet het maar nooit.

    Niall James Horan

    Ze knikte glimlachend en ging het enorme huis binnen. Verwonderd kik ze rond. Ik zag aan haar dat ze het
    Mooi vond.
    Ze liep een stukje door en ik liep achter haar aan ze kwam aan in de woonkamer. Ze zette haar koffer aan de kant en ging even vlug met een hand door haar oranje haren.
    "Ik ben trouwens Emma Brown."zeg ze dan met een glimlachje. " Ik ben Niall Horan maar volgens mij wist je dat al." Zeg ik glimlachend. " zal ik je,je kamer aanwijzen?" Zeg ik met een klein aarzeling in mijn stem. Ik haal nog een keer mijn hand door mijn haar.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 18:59 ]

    [Mijn topics. Waar kan ik met Louis heen?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [idk. ze zijn al in naar huis.dus hij kan naar beneden komen, want volgens mij staat iedereen die al gereageerdheeft, bij de deur ;3]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 13:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    [idk. ze zijn al in naar huis.dus hij kan naar beneden komen, want volgens mij staat iedereen die al gereageerdheeft, bij de deur ;3]


    Ja ze zijn al in het huis, een paar meiden zijn al aangekomen.

    Emma Olive Brown

    " Ik ben Niall Horan maar volgens mij wist je dat al."zei hij glimlachend ,waardoor ik automatisch terug glimlach.
    "Zal ik je ,je kamer aanwijzen?" vroeg hij me met een lichte aarzeling in zijn stem en ik knikte kort. "Ja graag,dan ben ik al van mijn koffer af." grinnik ik .
    Als de gelijksvloers al zo prachtig is,wat zullen die kamer dan wel niet zijn!?
    Ik neem mijn koffer en bijt dan even op mijn lip .Ik was erg zenuwachtig nu ,volgens mij had ik Harry daarnet ook al gezien. Als ik de bel hoor ,kijk ik op.
    Dat was waarschijnlijk iemand van mijn vriendinnen groep.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik had er niet bepaald heel veel zin in, waarom moest management nou zoiets regelen? Dit was toch niets voor mij, ik vond de fans leuk, maar om ze nou een hele maand in huis te hebben, nee bedankt. Maar jammer genoeg konden wij niets in brengen en wie weet waren die meiden niet eens fans en ach, ik zal wel zien. Beneden hoorde ik de bel al gaan, wat betekende dat ik me moest haasten. Ik spuugde gauw mijn tandpasta uit en spoelde mijn mond met water, waarna ik m'n tandenborstel in een bekertje zetten. Ik gaf nog een blik in de spiegel, waar het er wel mee door kon. Ik duwde de badkamerdeur open en rende de slaapkamer uit. Waar ik me via de trapleuning zo naar beneden liet glijden. Grinnikend kwam ik terecht op de grond en keek naar de meisjes die er al stonden. 'Hoi, ik ben Louis.' Gewoon voor het geval ze m'n naam niet zouden weten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you