• Samen met mijn vriendengroep, wat bestaan uit vijf personen met mij meegeteld. Loop ik over de vertrouwde grond van de camping. Voor mijn geval mijn woonplaats. Zoals altijd lopen we naar de Piramide, Het hoofdgebouw van de camping. Om Bingo te spelen. Een paar maanden geleden hadden we altijd op zaterdag avond niks te doen. Maar er is altijd bingo wat opzich best saai is, maar waar wij gewoon op ons gemak aan meedoen. Ook al staat er een oude vrouw achter het 'bingo kastje' zoals wij dat noemen. Voor ons is het altijd wel leuk vaak worden we er uitgestuurd omdat we ons 'niet normaal kunnen gedragen'. Of we zitten de hele tijd te lachen, en dan hoor je die oude mensen 'sst' zeggen. waar we juist nog harder om moeten lachen. Maar wat boeit het. Als gewoonlijk lopen we naar binnen en moeten we ons bandje laten zien dat we van deze camping zijn. We gaan aan een tafel zitten en krijgen een blaadje met de bingo nummers. " Welkom allemaal bij de bingo van deze week." Galmt door de boxen. We kijken tegelijk op nar de oude dame achter het 'bingo kastje'. "De prijzen van deze week zijn een verassing." Ze worden op leeftijd gerangschikt, zodat je een prijs voor je eigen leeftijd krijgt." Na een toespraak van de dame beginnen we gelijk. "BINGO!" roep ik en iedereen kijkt naar mij. Ik loop naar de vrouw en laat mijn kaartje zien. "Correcte bingo." zegt ze. Ik hoor een paar mensen zuchten. De vrouw haalt een envelop uit het kastje en geeft hem aan mij. Zonder te laten zien of te kijken wat er in zit loop ik terug naar mijn plaats. Ik voel blikken branden in mijn rug maar trek er niks van aan. Als ik zit gaat de vrouw verder. Als we het gebouw uitlopen beginnen mijn vriendinnen als een gek vragen op me af te vuren. "wat zit erin wat zit erin?" Vraagt een vriendin. "Rustig maar je komt het heus wel te weten."zeg ik lachend ze kijkt me aan alsof ik gek ben. "Oké, oké." zeg ik terwijl ik de envelop open. Er valt gelijk een brief uit.

    Beste Winaar/Winares,
    Gefeliciteerd met het winnen van een maand lang intrekken bij de britse boy band: One Direction.
    Wij wensen jullie veel plezier met de jongens.

    Het Management.

    "OMG OMG OMG." Roep ik uit. De rest begint ook te gillen. we zijn allemaal hartstikke fan van hun en dat mogen we gewoon één maand lang bij hun wonen!
    We hebben allemaal toestemming gekregen van onze ouders. One Direction here we come!.

    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - Algemeen Beschaafd Nederlands.
    - OOC graag met leestekens.

    One Direction

    - Harry Styles ll || Danosaur
    - Niall Horan ll || xBluexBird
    - Zayn Malik ||
    - Louis Tomlinson ll Gereserveerd || Essink
    - Liam Payne ll || Pezz


    Meisjes


    - || Lola Juliet Westwood || xBluexBird
    - || Ariana "Aria" Myla Duncan || iPayphone
    - || Mabel Sonny Puckerman || Danosaur
    - || Emma Olive Brown || Fleeko
    - || Taylor Angel Brown || DamnBieber

    One Way || One Direction || Personen :[url] http://www.quizlet.nl/stories/115992/one-way--one-direction--personen/[/url]

    One Way || One Direction || RPG : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150882&page=last&message=66#4582235

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:26 ]

    LET OP: Om 21:00 mag je beginnen dan heb je nog 1 uur en 59 minuten om intevullen

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 20:31 ]

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    Do what people say you can't.

    [Mijn topics.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (mon tops)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics, btw, ik ben er weer! :'D]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Okeej We kunnen beginnen

    [maar Louis moet nog ingevuld worden?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Misschien een idee om bij de ingevulde rollen gereserveerd weghalen :x.]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 21:28 ]


    Do what people say you can't.

    (Mijn topics)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Danosaur schreef:
    [maar Louis moet nog ingevuld worden?]


    Ja dat weet ik maar ik heb geen zin om te wachten ;) en ik denk dat jullie het ook leuker vinden om eerder te beginnen of niet?

    (Euhm hoe starten we? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    We starten bij dat ze bij he huis aan komen (De meiden).

    [Mijn topics.
    Waar kan ik met Estelle heen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    [Mijn topics.
    Waar kan ik met Estelle heen?]



    Ehm ik snap je niet echt.