• Hebben jullie het al gehoord? De Britse soldaat van 25 jaar is op straat neergestoken door 2 jongen mannen. Omwille van hoe de 2 jonge mannen hun geloofsregels interpreteerde?
    Hoe worden mensen racistisch denk je? Een hele hoorde extreem rechts gingen de straten op, weg met de buitenlanders!
    Hoe 2 mensen het voor de rest van de gelovige het verkloot? Hoe die 2 mensen hun eigen geloof ten schande maken?
    Waar gaat de wereld naar toe?
    Zomaar iemand vermoorden omwille van wat er in jou heilig boekje staat?

    Tsss, dat ze zich diep schamen en zeker de mensen die hun er toe aan gezet hebben.


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Okammy schreef:
    (...)

    Lololol

    Overigens, de twee daders leven nog.


    Serieus?!
    Why... T__T


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Serieus?!
    Why... T__T


    ... Omdat de politie er is om mensen te arresteren, niet om ze af te schieten?


    quidquid excusatio prandium pro

    Weet je, dan zitten ze te klagen dat mensen racistisch worden

    Ik heb niks tegen de islam maar dit is voor mij een brug te ver.


    Queer zijn is gewoon alles

    Okammy schreef:
    (...)

    ... Omdat de politie er is om mensen te arresteren, niet om ze af te schieten?


    Van mij hadden ze 't mogen doen. Zulke mensen verdienen het niet om te leven.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Van mij hadden ze 't mogen doen. Zulke mensen verdienen het niet om te leven.

    Wat ben ik blij dat jij niet bij de politie zit zeg.


    I am an idiot, I move.

    Welk deel in dat boek hebben ze dan zo geïnterpreteerd? Ik had er wel al van gehoord, maar ik snap niet hoe je ooit zou kunnen denken dat dit zomaar mag?


    Take me to wonderland

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Wat ben ik blij dat jij niet bij de politie zit zeg.


    Me too, zou ik toch niet geschikt voor zijn :'D


    26 - 02 - '16

    Itami schreef:
    Welk deel in dat boek hebben ze dan zo geïnterpreteerd? Ik had er wel al van gehoord, maar ik snap niet hoe je ooit zou kunnen denken dat dit zomaar mag?

    Zou als ik het tot nu toe uitgelegd gekregen heb, bedenken dit soort mensen niet zelf dat ze zomaar mensen mogen vermoorden. Ze horen dit van een of andere geestelijke, worden zo veel opgejut dat ze radicaliseren en dan mag opeens alles.


    I am an idiot, I move.