• Heyy people,

    De titel zegt het al. Ik heb hem zelf gemaakt, met een van mijn eigen foto. Ik ben alleen een beetje onzeker, is hij wel oke...



    En daarnaast, feel free to read my story, beginnend bij de proloog! ;)

    http://www.quizlet.nl/chapters/1053046/prologue/

    Lovexoxo

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 23:28 ]

    vraagje is dat je eigen foto?

    Het lijkt er nogal op


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Fish those compliments. Fish them good.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    nevermind my comment...

    wel goed gedaan!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vind hem niet zo bijzonder ofzo.


    ars moriendi

    Hmm, nee het spreekt me niet echt aan. Je bent een mooi meisje hoor, maar de foto spreekt niet echt iets uit ofzo ;x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Het is niet helemaal mijn smaak, maar ik vind m wel leuk hoor :)


    Music is life :)

    Ik vind hem niet heel bijzonder, maar misschien in een soort van context - samenvatting verhaal enzo - kan hij wel leuk zijn. Denk ik.


    We need a bigger boat.

    Ik vind hem niet echt heel spectaculair ofzo. Het heeft niet echt de aantrekkingskracht voor mij om het te gaan lezen.


    Bad decisions make good stories.

    Nee, niet echt.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Anarose schreef:
    Ik vind hem niet echt heel spectaculair ofzo. Het heeft niet echt de aantrekkingskracht voor mij om het te gaan lezen.


    Pretty is just a pretty word.

    Nou het trekt mij niet echt omdat ik denk dat ik buiten de doelgroep van het verhaal val XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    nee, niet echt.
    ik ben niet zo van zelf foto's op covers.
    daarbij is het niet iets wat mijn aandacht zou trekken.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 11:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het balkje voor de ogen vind ik jammer. Verder vind ik het een leuke foto, maar het is niet dat het me heel erg aantrekt.


    26 - 02 - '16

    De foto is wel leuk als je je ogen gewoon zou zien en je het als profielfoto had, maar voor de cover vind ik hem niet echt passend.
    Iemand die glimlacht onder de woorden 'Wrong ways of love' vind ik niet echt passen. Ik snap de bedoeling van je cover wel, maar ik heb wel betere staaltjes photoshop-kunst gezien.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Anarose schreef:
    Ik vind hem niet echt heel spectaculair ofzo. Het heeft niet echt de aantrekkingskracht voor mij om het te gaan lezen.


    •*• Lululu •*•