• - Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen-

    Uhm, dus ik heb een vraagje. Als je zo'n kaart van bijv. 20 euro haalt en nog geen account hebt bij iTunes kan je toch een account aanmaken met die kaart? Dan hoef je toch geen rekeningnummer in te voeren, alleen de code op de kaart, toch? Als dat zo is, dan kan je dat account toch ook gewoon nog gebruiken als het saldo op is? (Lijkt me ergens wel logisch..)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 15:05 ]


    Believe in yourself.

    Je kan het ook gewoon op je oude account doen, aangezien je telkens weer die code moet invullen van de kaart. Maar even op je vraag; natuurlijk kan je dat account blijven gebruiken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Je kan het ook gewoon op je oude account doen, aangezien je telkens weer die code moet invullen van de kaart. Maar even op je vraag; natuurlijk kan je dat account blijven gebruiken.

    Haha ja maar het gaat er om dat ik geen rekeningnummer wil invoeren. Sowieso kan dat met mijn leeftijd niet en mijn ouders willen het niet doen, dus ik dacht: als dat niet hoeft als ik zo'n kaart koop dan doe ik het op die manier :3 En dankje :3

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 15:10 ]


    Believe in yourself.

    Cenobite schreef:
    (...)
    Haha ja maar het gaat er om dat ik geen rekeningnummer wil invoeren. Sowieso kan dat met mijn leeftijd niet en mijn ouders willen het niet doen, dus ik dacht: als dat niet hoeft als ik zo'n kaart koop dan doe ik het op die manier :3 En dankje :3

    Ah oké.(: Het kan natuurlijk zijn dat ik het fout heb, maar volgens mij kan het. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ah oké.(: Het kan natuurlijk zijn dat ik het fout heb, maar volgens mij kan het. ;3

    Hahaha dat zie ik dan weer wel, bedankt :3


    Believe in yourself.

    Je kan sowieso een account aanmaken zonder een rekeningnummer of creditcard nummer in te vullen ofzo, ik weet alleen niet meer precies hoe. Volgens mij moet je het dan via je apparaat doen, en niet via de computer (of misschien kan het beide ik weet het niet meer). Maar als je dan een account hebt aangemaakt kan je die code invullen en als de kaart op is kan je ook nog gewoon het account gebruiken.


    As travars

    Ja dat kan. Tenminste wel toen ik een account aanmaakte, jaren en jaren geleden. Dn moest ik kiezen of ik Visa of zo wilde gebruiken als betaalmidel en toen stond er ook een optie met 'geen'. Dat heb ik toen aangeklikt (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Een Itunes account staat apart van betalen, je kunt het overigens wel aanzetten maar ik neem aan dat je geen visa/creditcard hebt? Dus maak gewoon een account aan, koppel niks qua rekeningnummer eraan en kopel dan de code van de iTunes kaart naar je account (: No biggie.


    To infinity and beyond •

    Hmm ik heb het al zo vaak geprobeerd om zonder rekeningnummer, of vista of wat het ook is te doen en dat kon nooit? Ik heb het via iTunes en via mijn iPod touch geprobeerd..


    Believe in yourself.