• Een nieuw bed! *O*


    Het is een tweepersoons boxspring en hij ligt zoooo fijn!
    En en en en ik kan hem al woensdag ophalen! (:

    Hebben jullie nog aankopen gedaan? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Genius schreef:
    (...)
    Je bent nog maar 15, toen begon bij mij ook pas alles. Geen zorgen ^^


    Ik maak me geen zorgen, die vent of vrouw - ik weet niet eens of ik bi, hetero of lesbisch ben, dat weet je pas als je verliefd bent - komt vanzelf wel, alleen dat gaat nog wel even duren. Ik ben te gecompliceerd voor de meeste Nederlanders, geloof ik. Nee, sorry, voor de meeste mensen die ik ken en helaas zijn die meeste mensen van mijn leeftijd. Bugger the hell off.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Jongens, ik heb nog nooit een vriend gehad of gezoend, ik voel mij echt een pup of zo.

    Same over here. Ik heb me daar jaren lang echt vreselijk door gevoeld. Gelukkig is het nu minder en eigenlijk heb ik er voorlopig ook helemaal geen zin, vooral omdat ik echt helemaal in de knoei met mezelf lig. (":


    Chaos is a ladder.

    Genius schreef:
    Ik heb lekker ook een tweepersoonsbed ^^ Alleen het is een hoogslaper en die kraakt nogal..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ziet er goed uit!


    Pretty is just a pretty word.

    Cullens schreef:
    (...)
    Same over here. Ik heb me daar jaren lang echt vreselijk door gevoeld. Gelukkig is het nu minder en eigenlijk heb ik er voorlopig ook helemaal geen zin, vooral omdat ik echt helemaal in de knoei met mezelf lig. (":

    Wel ja, gelukkig ben je nog geen 21 en kan je dat nog steeds zeggen. Da's pas zielig :Y) *Kuch*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb toch liever Nikki's bed met spijlen -wbw-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb toch liever Nikki's bed met spijlen -wbw-


    Voor de handboeien -wbw


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh, ik wil ook graag een tweepersoonsbed! Ik krijg er waarschijnlijk één voor op mijn kot volgend academiejaar.

    Maar kan iemand me uitleggen wat een boxspring is?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Pabiloso schreef:
    Nu ben ik officieel jaloers.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Cloudburst schreef:
    Oh, ik wil ook graag een tweepersoonsbed! Ik krijg er waarschijnlijk één voor op mijn kot volgend academiejaar.

    Maar kan iemand me uitleggen wat een boxspring is?


    Het is een soort matras op een matras, ze zijn wel vrij duur maar ze liggen hemels.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cloudburst schreef:
    Oh, ik wil ook graag een tweepersoonsbed! Ik krijg er waarschijnlijk één voor op mijn kot volgend academiejaar.

    Maar kan iemand me uitleggen wat een boxspring is?
    Een boxspring heeft geen lattebodem, en het zijn een soort van meerdere matrassen op elkaar
    Het ligt echt alsof het door engeltjes gemaakt is *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Alayne schreef:
    Wel ja, gelukkig ben je nog geen 21 en kan je dat nog steeds zeggen. Da's pas zielig :Y) *Kuch*

    Awh, jij ook al? Je maakt in ieder geval schitterende covers. En op zich vind ik het nu helemaal niet erg hoor. Ik heb er zo geen zin in. Maar vroeger wilde ik het wel heel graag. Zal wel zijn omdat ik toen alleen maar vriendinnen had die over hun vriend konden praten.


    Chaos is a ladder.

    Nice :33
    Ik heb een neppe stretcher en een taart gekocht vandaag haha


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    I want.


    No growth of the heart is ever a waste

    Chico schreef:
    (...)who knows (wbw)


    Ik wil een scheiding, Jacco
    OT. Ik heb net mijn salaris gekregen... Dus ik ga binnenkort lekker shoppen


    Miep