• Hello cuties.
    Ik ben dus opzoek naar een nieuwe schooltas (rugzak). Het liefst een beetje een stoere, want ik ben niet echt het typische meisje-meisje.
    Nu kan ik geen leuke vinden. Mijn vriendin zei dat ze bij de Primark hele leuke hadden, maar aangezien ik daar ver vanaf woon, ga ik maar twee keer in het jaar. Ik heb al gesmeekt of mijn moeder me zou willen brengen, maar nee hoor.
    Ik had hiervoor een eastpak rugzak, een paarse, maar die is huuuuuge, en dan ook echt huge. Daarbij is 'ie ook al versleten.
    Dus iemand een leuke site/winkel?

    Ik zweer bij Dakine :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik kom niet op de naam maar bij mij in de buurt hebben ze een tassenwinkel waar ze echt heel gave rugzakken et cetera hebben. Eens opzoeken..


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Geerlings, weet alleen niet of die winkel alleen in Limburg zit of ook in de rest van Nederland.


    Take risks and conquer your fears.

    Na twee weken kun je terug naar de Primark voor een tas, beter koop je een goede in een zaak of online.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geloof me bij de primark moet je ze niet halen, ik gebruikte mijn twee rugzakjes van de primark een/twee keer als school tas en dan heel licht en alle banden zijn geknapt, zelf het hengsel voor hem aan een hand op te tillen, prut kwaliteit! Kleren zijn daar dan wel weer leuk.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb de mijne uit euhm (lach me niet uit) de dreamland (ik weet niet of je dat kent)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPECS schreef:
    Geloof me bij de primark moet je ze niet halen, ik gebruikte mijn twee rugzakjes van de primark een/twee keer als school tas en dan heel licht en alle banden zijn geknapt, zelf het hengsel voor hem aan een hand op te tillen, prut kwaliteit! Kleren zijn daar dan wel weer leuk.^^


    Die kinderen in Bangladesh kunnen ook niks meer goed doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Die kinderen in Bangladesh kunnen ook niks meer goed doen.


    Ik gniffelde.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Licet schreef:
    (...)

    Die kinderen in Bangladesh kunnen ook niks meer goed doen.


    Germ hou op, ik vind het echt zielig.=c
    Ik denk er maar niet te veel bij na als ik de primark eens in de zoveel tijd in stap -ben er pas twee keer geweest- ,maarja dat heb je bij de h&m enzo ook.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Germ hou op, ik vind het echt zielig.=c
    Ik denk er maar niet te veel bij na als ik de primark eens in de zoveel tijd in stap -ben er pas twee keer geweest- ,maarja dat heb je bij de h&m enzo ook.=\


    En alle duren merken ook, dus maak je maar geen zorgen. Als consument kun je er vrij weinig aan doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    En alle duren merken ook, dus maak je maar geen zorgen. Als consument kun je er vrij weinig aan doen.


    Ja precies, ik vind het echt erg hoor maar dan moet ik me kleren zelf gaan maken en zelfs het stof wat je haalt komt dan nog uit van die arme landen dus eh ja.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    Toen ik een nieuwe schooltas zocht, typte ik gewoon simpelweg: 'tas.nl' En wat bleek? Die site bestaat. Daar heb ik mijn schooltas gekocht, dus misschien kun jij daar ook wat vinden. (:

    En er is ook een tassenwinkel die heet 'Van Os - Tassen en koffers'.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 17:29 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik draag een Dakine. Is echt goed voor de rug.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    urban outfitters ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    heb je de duifhuizen al geprobeerd? Daar hebben zo ook aardig wat rugtassen:)


    The night is dark and full of terrors.