• Als ik een reactie van jezelf op een blog aanpas, wordt mijn beeldscherm wit. Als ik die blog weer open en mijn reactie probeer te aanpassen verandert er niks.
    Het valt me op dat het alleen op de reacties op een blog gebeurt, dus niet bij andere reacties (bv. poll, gedicht, story, quiz, gastenboek). Daarop kun je gemakkelijk je reactie aanpassen zonder een probleem. Alleen op een blog zie ik een wit beeldscherm en probeer het steeds opnieuw te laden, maar nee.
    Ik vind dit echt vervelend, wil de reden ervan weten en of ik niet de enige ben die dit heeft. Weet iemand misschien hoe dit komt?

    En ja, ik heb het op een andere browser geprobeerd en op een andere computer, maar daar ligt het niet aan.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb er ook last van. En ik heb geen idee waardoor het zou kunnen komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog iemand die iets weet?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb er eigenlijk helemaal niet opgelet. Dus het zal denk ik wel goed zijn. Misschien weet een moderator het wel :)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:07 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ga het even testen. Moment


    Miep

    Ik heb het bij jou even geprobeerd, in je reclame blog, met de tekst: Dit is een test. En inderdaad, ik kan hem ook niet aanpassen. Ik zal er een melding van maken


    Miep

    Bedankt Macavity :Y)


    Some people are art and do art at the same time