• een cover :Y)

    Ik heb deze al aangevraagd bij het topic van Macabre, maar omdat het zo lang duurde besloot ik er zelf een topic ervan te maken. Niet dat ik ongeduldig ben of zo, ik begrijp dat iedereen zelf een leven heeft en bovendien heeft ze ook veel te veel mensen bij haar in de wachtlijst.

    Dus.. Dit is het lijstje:

    - Tekst: A ghost, a human
    - Foto's: Achtergrond: Klik
    Het liefst deze 2 foto's een beetje door elkaar 'geblenderd' als je snapt wat ik bedoel, en een beetje wazig: 1 & 2

    - Username erop? Ja/Nee: Nee, het liefst niet.
    - Eventueel voorkeur lettertype: ''A ghost,'' vlakbij de foto van het geestachtig meisje, een beetje groot met zulke vampierachtige lettertype, gewoon een beetje duister en donker. ''a human'' bij de foto van het normale meisje en een beetje een lichtere lettertype.
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: Daarvoor zou je bij mijn story zelf moeten kijken, in de beschrijving staat een samenvatting.
    - Extra: Je mag, als dit een beetje leeg staat, zelfs random plaatjes die erbij ''passen'' toevoegen. Maar dit hoeft niet hoor. :'D Alvast bedankt! Als de cover af is, wil je deze dan aub in het topic plaatsen en niet via PB?

    Story

    Alvast bedankt als je iets wil proberen! :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben er zelf niet geweldig trots op, maar ik heb het geprobeerd.


    http://i.imgur.com/HfNKtDh.jpg

    Oh ill try something, ce soir. :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Misschien dat ik van het weekend of volgende week iets ga proberen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik loop vast bij het meisje.

    Merrow schreef:
    Misschien dat ik van het weekend of volgende week iets ga proberen (:

    Dat wilde ik dus net gaan zeggen. Laat Merrow inderdaad maar iets proberen. Zij maakt altijd hele mooie, heldere en leuke covers.


    Chaos is a ladder.