• Hee. :Y)

    Ik weet hoe geweldig en creatief jullie allemaal zijn, dus vandaar dat ik even beroep wou doen op jullie geweldige creativiteit. *slijm slijm*

    Het zit zo: een keigoede vriend (waar ik een enorme crush) op heb, vertrekt zaterdag op een trektocht van 14 dagen. En ik had het idee om voor iedere dag een envelop te maken met een brief (-achtig iets) in. Maar omdat het moeilijk is om interessant leesvoer te schrijven voor 14 verschillende dagen, had ik het idee om maar een stuk of 4-5 echte brieven te schrijven en dat de rest originele/ludieke brieven zijn. Ik had al een aantal leuke ideetjes, maar ik wilde graag weten of jullie nog leuke ideetjes hadden dat ik zou kunnen doen.

    Om jullie een idee te geven wat ik al heb of in gedachten heb:
    - Miniverhaaltje(s)
    - 'Tegoedbonnen'
    - Mopjes
    - Gedichtjes
    - Een brief in enkele grote stukken knippen in de vorm van puzzelstukjes
    - Een leeg blad (zodat hij zich afvraagt wat de bedoeling is en waar de brief nu is)
    - Een nepkrantenartikel van een trekker die verloren loopt/verongelukt/opgegeten wordt door een beer/...

    Hebben jullie fantastische hersentjes toevallig nog leuke spinsels voor mij? *O*
    Liefst dingen die ik nog op enkele dagen kan realiseren, wetende dat ik een enorm drukke student ben. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tyrion schreef:
    (...)
    + Misschien kan je een collage maken met afbeeldingen die jullie al delen sinds het begin van jullie vriendschap?

    Gaat helaas niet. We hebben amper foto's samen. (Ik heb een hekel aan op foto's te staan) Als we dan wel samen op een foto staan, zijn het ofwel marginale foto's of is er iets mis mee. + Ik ben geen genie in fotocollages. =P

    Bijvoorbeeld deze foto: helemaal overbelicht. Hopelijk doet de foto het. Ik ben de middelste en mister crush is de rechtse.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    een wanted brief schrijven


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maar het zou zo schattig zijn als je in de laatste brief je liefde bekent ;-;
    Sowieso is het al super lief dat je voor iedere dag een brief schrijft trouwens, echt een leuk idee ^^. Mijn creativiteit is een beetje op... misschien een top tien van jullie grappigste momenten of een gebeurtenis die jullie samen beleefd hebben getekend als stripverhaaltje?


    i put the fun in funeral

    Iets waar je meerdere enveloppen kunt mee vullen is een kort verhaal over bijvoorbeeld jullie vriendschap en dan krijgt hij iedere dag een nieuw hoofdstuk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Een geweldige dag die jullie samen beleefd hebben beschrijven? :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja ik weet dat dit topic oud is, en ja ik weet dat je er waarschijnlijk niks aan hebt, omdat hij al 20 keer terug is van zijn vakantie, maar toch wil ik nog even reageren ^^ :Y)

    Zelf enveloppen maken! En daar een spreuk of slogan inschrijven die met jullie te maken heeft!
    Heb ik zelf een paar dagen terug voor een vriendin van mij gemaakt, take a look:


    Inspiration can hit you any time