• Hee. :Y)

    Ik weet hoe geweldig en creatief jullie allemaal zijn, dus vandaar dat ik even beroep wou doen op jullie geweldige creativiteit. *slijm slijm*

    Het zit zo: een keigoede vriend (waar ik een enorme crush) op heb, vertrekt zaterdag op een trektocht van 14 dagen. En ik had het idee om voor iedere dag een envelop te maken met een brief (-achtig iets) in. Maar omdat het moeilijk is om interessant leesvoer te schrijven voor 14 verschillende dagen, had ik het idee om maar een stuk of 4-5 echte brieven te schrijven en dat de rest originele/ludieke brieven zijn. Ik had al een aantal leuke ideetjes, maar ik wilde graag weten of jullie nog leuke ideetjes hadden dat ik zou kunnen doen.

    Om jullie een idee te geven wat ik al heb of in gedachten heb:
    - Miniverhaaltje(s)
    - 'Tegoedbonnen'
    - Mopjes
    - Gedichtjes
    - Een brief in enkele grote stukken knippen in de vorm van puzzelstukjes
    - Een leeg blad (zodat hij zich afvraagt wat de bedoeling is en waar de brief nu is)
    - Een nepkrantenartikel van een trekker die verloren loopt/verongelukt/opgegeten wordt door een beer/...

    Hebben jullie fantastische hersentjes toevallig nog leuke spinsels voor mij? *O*
    Liefst dingen die ik nog op enkele dagen kan realiseren, wetende dat ik een enorm drukke student ben. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De laatste dag een bekentenis van je crush? 8D


    Your make-up is terrible

    Een blad met de foto van een engerd erop, bijvoorbeeld een clown of een andere griezel.

    Een afgescheurd blad, of eentje waarbij je de punten met een aansteker hebt verbrand.

    Een verhaal waarbij je 5 woorden de hele tijd laat terugkomen, bijvoorbeeld: wasmachine, clown, donut, mayonaise, Amerika. En dan schrijf je daar een heel verhaal over.


    26 - 02 - '16

    Ik vraag me af waar je het idee vandaan hebt *uhum* :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een nieuwjaarsbrief die zogezegd aan je opa/oma bedoeld is?
    Een ontslagbrief/sollicitatiebrief, idk :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geheimschrift?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cas schreef:
    De laatste dag een bekentenis van je crush? 8D


    ^^ This XD


    -

    Dat is echt een heel goed en vooral ook lief idee. Hij mag zeker blij met je zijn ^^
    Je kunt ook een plaatje of foto in puzzelstukjes knippen en die stukjes verdelen over alle enveloppen, zodat hij pas als hij alle enveloppen open heeft, hij kan zien wat het plaatje is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Cas schreef:
    De laatste dag een bekentenis van je crush? 8D

    :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Misschien een beetje 'Wreck this journal' achtig



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik vraag me af waar je het idee vandaan hebt *uhum* :Y)



    Daar dacht ik ook al aan. ^.^

    Cas schreef:
    De laatste dag een bekentenis van je crush? 8D


    This.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Cas schreef:
    De laatste dag een bekentenis van je crush? 8D

    Daar ben ik een te grote schijterd voor. Ik ben daar eerlijk in. =P

    Licet schreef:
    Ik vraag me af waar je het idee vandaan hebt *uhum* :Y)


    Nog nooit van dat boek gehoord/gezien.
    Hij had het er zelf over een maand geleden dat hij misschien aan enkele mensen wou vragen om een brief te schrijven. Dan had hij 's avonds soms iets te doen. Maar het is er niet van gekomen en ik dacht vorige week: ik ga dat doen om hem te verassen. =)

    Sibyllin schreef:
    Een nieuwjaarsbrief die zogezegd aan je opa/oma bedoeld is?
    Een ontslagbrief/sollicitatiebrief, idk :')

    Lijkt me ook tof!

    Junns schreef:
    Dat is echt een heel goed en vooral ook lief idee. Hij mag zeker blij met je zijn ^^
    Je kunt ook een plaatje of foto in puzzelstukjes knippen en die stukjes verdelen over alle enveloppen, zodat hij pas als hij alle enveloppen open heeft, hij kan zien wat het plaatje is.

    Oh, dat is een leuk idee!

    Licet schreef:
    Misschien een beetje 'Wreck this journal' achtig



    Ik heb zo'n ding hier liggen. Ergens. Hmm. Misschien eens zoeken voor leuke ideetjes!

    Ik vind het enorm leuk dat jullie zo actief meedenken! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een note zoals je ze vindt in Slenderman. :Y)


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Een note zoals je ze vindt in Slenderman. :Y)

    Educate me! Ik ken het niet. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Educate me! Ik ken het niet. =P






    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 17:30 ]


    26 - 02 - '16

    Cas schreef:
    De laatste dag een bekentenis van je crush? 8D

    + Misschien kan je een collage maken met afbeeldingen die jullie al delen sinds het begin van jullie vriendschap?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.