Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
DarkSavior schreef:
(...)
Sam was altijd al een meisje... Lol.
Dat dacht ik ook al die tijd, maar vandaag postte ze weer wat over die markers hier >_< dus ik ging er naar vragen en op haar profiel staat een mannenpoppetje dus ik had al een hele erge mindfuck en toen las ik ineens over het maandelijkse feestje en toen was het een dubbele mindfuck
Dat dacht ik ook al die tijd, maar vandaag postte ze weer wat over die markers hier >_< dus ik ging er naar vragen en op haar profiel staat een mannenpoppetje dus ik had al een hele erge mindfuck en toen las ik ineens over het maandelijkse feestje en toen was het een dubbele mindfuck
Oh, dat mag eigenlijk niet en daar hoort ze een waarschuwing voor te krijgen aangezien het onder faken valt.
Ja, bedankt, ik weet ondertussen zelf ook wel dat ik een waardeloze trut ben, hoef je niet extra te benadrukken.
Sorry hoor, dat ik wéér niet goed genoeg voor je ben. Oh wacht, nee, ik ben nooit goed genoeg.
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
Beckett schreef:
Ik heb zoveel zin in cola nu, maar die is op
Ik heb vandaag zo'n "Share with" Coca Cola blikje gemaakt op Amersfoort. Die hadden daar 3 machine's staan om Coca Cola te promoten en daar kon je iemands naam op zo'n blikje zetten. Heb er nu eentje voor Nikki en ik ga hem bewaren totdat ik weer naar haar toe ga
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
DarkSavior schreef:
(...)
Ik heb vandaag zo'n "Share with" Coca Cola blikje gemaakt op Amersfoort. Die hadden daar 3 machine's staan om Coca Cola te promoten en daar kon je iemands naam op zo'n blikje zetten. Heb er nu eentje voor Nikki en ik ga hem bewaren totdat ik weer naar haar toe ga
Oh, die stonden laatst ook in Groningen, maar ik had geen tijd daarvoor want ik moest de trein halen
To the stars who listen — and the dreams that are answered