Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Proudfoot schreef:
(...)Ja.. ik weet niet eens half waar je het over hebt, wel heb ik tijdens het scrollen in dit topic een paar plaatjes van een colablikje voorbij zien komen, maar niet echt gelezen wat er stond.
Gelukkig maar, want het zou wel erg achterbaks zijn als je dat soort dingen over mensen roept waar ze het gewoon kunnen lezen. Ik bedoel, als je het toch doet, doe het dan goed, right? Er zijn namelijk mensen die denken dat het stoer is om anderen op die manier te beledigen, maar we weten allebei dat dat eigenlijk ontzettende lafaards zijn die mensen niet in hun gezicht durven te zeggen wat ze vinden. Vind je ook niet?
Gelukkig maar, want het zou wel erg achterbaks zijn als je dat soort dingen over mensen roept waar ze het gewoon kunnen lezen. Ik bedoel, als je het toch doet, doe het dan goed, right? Er zijn namelijk mensen die denken dat het stoer is om anderen op die manier te beledigen, maar we weten allebei dat dat eigenlijk ontzettende lafaards zijn die mensen niet in hun gezicht durven te zeggen wat ze vinden. Vind je ook niet?
En d'r is er blijkbaar weer eentje zwanger bij ons op school, meisje van vijftien. Net weer even onderzoek gedaan op Facebook want zo doelloos ben ik :W
DarkSavior schreef:
(...)
Die mensen hebben ook geen kans gehad om HET te doen. Inderdaad erg kansloos dus
En ja, ik lach om deze absolute flauwe woordengrap. :x
Flauwerd haha. Maar ze hebben bijna allemaal wel kans gehad om het te doen.
Hashirama schreef:
(...)
Where can I sign in?
Op tv vertellen dat je nog maagd ben is natuurlijk wel echt super cool. 8D